Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Łódź: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi (RDW Piotrków T. i RDW Poddębice) w sezonie 2012/2013 z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 220969 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi , ul. Sienkiewicza 3, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6162270, 71, faks 042 6162273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi (RDW Piotrków T. i RDW Poddębice) w sezonie 2012/2013 z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, w sezonie 2012/2013 z podziałem na zadania: - drogi wojewódzkie administrowane przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb., Zadanie 1 - ładowarka o pojemności łyżki >= 2 m3 - OD Koluszki Zadanie 2 - nośnik z pługiem szer. min. 1,5 m z posypywarką o pojemności min. 0,5 Mg wraz z materiałem uszorstniającym (całkowita masa zestawu nie większa niż 3,5 Mg) - zimowe utrzymanie chodników OD Koluszki - drogi wojewódzkie administrowane przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach Zadanie 3 - nośnik z pługiem szer. min. 1,5 m z posypywarką o pojemności min. 0,5 Mg wraz z materiałem uszorstniającym (całkowita masa zestawu nie większa niż 3,5 Mg) - zimowe utrzymanie chodników OD Zygry Zadanie 4 - nośnik z pługiem szer. min. 1,5 m z posypywarką o pojemności min. 0,5 Mg wraz z materiałem uszorstniającym (całkowita masa zestawu nie większa niż 3,5 Mg) - zimowe utrzymanie chodników OD Uniejów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.06.20.00 - 90.06.20.00 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: -
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu i środkami transportu właściwymi dla danego zadania: Zadanie 1: - ładowarka o pojemności łyżki >= 2 m3 - 1 szt. Zadanie 2: - nośnik z pługiem szer. min. 1,5 m z posypywarką o pojemności min. 0,5 Mg (całkowita masa zestawu nie większa niż 3,5 Mg) - 2 szt. Zadanie 3: - nośnik z pługiem szer. min. 1,5 m z posypywarką o pojemności min. 0,5 Mg (całkowita masa zestawu nie większa niż 3,5 Mg) - 1 szt. Zadanie 4: - nośnik z pługiem szer. min. 1,5 m z posypywarką o pojemności min. 0,5 Mg (całkowita masa zestawu nie większa niż 3,5 Mg) - 1 szt. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wymagania określone w pkt 6.2.1. SIWZ -Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7 SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ul. Sienkiewicza 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ul. Sienkiewicza 3 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa wyposażenia studia nagrań Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa ambulansu na potrzeby ratowania życia i zdrowia mieszkańców województwa łódzkiego dla WSRM w Łodzi w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczestników oraz kadry kolonii w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia oraz obsługa monitoringu wizyjnego i systemu sygnalizacji włamania i napadu Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych miejskich i wiejskich w sezonie zimowym 2025/2026
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2025/2026
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.