Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Wrocław: Remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 na odcinku od km 154+300
do km 156+328 na odcinku Spalice - Cieśle.
Numer ogłoszenia: 22085 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 na odcinku od km 154+300 do km 156+328 na odcinku Spalice - Cieśle..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 na odcinku od km 154+300 do km 156+328 na odcinku Spalice - Cieśle: wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni, wymiana istniejącej konstrukcji nawierzchni w miejscach uszkodzeń na krawędzi poboczy utwardzonych, polepszenie geometrii pochyleń przekroju poprzecznego na prostej i na łuku poziomym, polepszenie geometrii pochyleń przekroju podłużnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, w takim czasie, aby kwota wadium w dniu otwarcia ofert znajdowała się na tym koncie. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale , i musi obejmować cały okres związania ofertą..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Oferta nie odrzucona, zawierająca najniższą cenę zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potencjał ekonomiczno-finansowy: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż - 6,0 mln zł 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,3 mln zł. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Kierownik Budowy - wymagana liczba osób - 1; doświadczenie w realizacji podobnych robót drogowych - remont, przebudowa, budowa w latach - 3; doświadczenie jako kierownik lub z-ca, kierownika podobnych (j.w.) robót w latach - 3. Kierownik Budowy winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Potencjał techniczny: Sprzęt: Wytwórnia mas powyżej 60 Mg na godz. - min. 1 jednostka; frezarka o szerokości bębna min. 1,2 m - min. 1 jednostka; rozkładarka mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską (nowej generacji) o szerokości min. 5,5m - min. 1 jednostka; walce drogowe: lekki, średni, ciężki min.po 1 jednostce = 3 jednostki; szczotka mechaniczna - min. 1 jednostka; samochody samowyładowcze przystosowane do transportu mieszanek mineralno-bitumicznych (zaopatrzone w plandeki) - min. 3 jednostki. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zrealizował ( zakończył) , co najmniej: 1 zadanie na drogach publicznych o wartości min. 5,0 mln zł i który ułożył masę bitumiczną (warstwa ścieralna ) min 20 000 m2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określone wyżej warunki. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót : - oznakowanie dróg Laboratorium: Wykonawca winien dysponować Laboratorium wyposażonym w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji robót, zgodnie z zapisami SST. 8. DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych, określonych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub oświadczenia: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) lub oświadczenia: 8.2.1 Oświadczenie o sytuacji ekonomiczno - finansowej zgodnie z treścią Formularza 3.1.1., potwierdzające spełnienie warunków określonych w SIWZ. 8.2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonych w Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.2.3 Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8.2.4 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone - dla Kierownika Budowy - kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 8.2.5 Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. 8.2.6 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 8.2.7 Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5. Podwykonawcy wskazani w Formularzu 3.5. muszą być również wskazani w pkt. 8 Formularza Oferty. 8.2.8 Oświadczenie Wykonawcy o dostępie do laboratorium do przeprowadzania badań wymaganych w SST. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców . W przypadku braku własnego zaplecza laboratoryjnego, należy podać nazwę i adres laboratorium zapewniającego obsługę laboratoryjną. 8..3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2) w pkt. 8.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 8.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty określone w pkt. 8.3 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę. 8.5. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3 i 8.4 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 8.1.2 - 8.1.5. 8.6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 8.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2 - 8.1.5 albo odpowiadające im określone w pkt 8.3 i 8.4, winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w Instrukcji dla Wykonawców i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Oddziału, pokój nr 204 (203) po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ 90,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Oddziału, pokój nr 106 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
- Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej ul. Jabłoniowa w Książenicach i w Urszulinie
- Przebudowa ulicy we wsi Krasnoborki w gminie Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Budowa drogi publicznej kategorii gminnej klasy D pn. Pasterniki w Krościenku nad Dunajcem
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





