eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › remont pomieszczeń Wydziału Filologiczno-Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22049

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: remont pomieszczeń Wydziału Filologiczno-Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: - mgr Grażyna Rostek-Stypa - Dział Zamówień Publicznych UG, pok. 122 w siedzibie Zamawiającego w godz. 7:00 - 15:00, telefon (058) 523-23-44, fax (058) 523-24-84, - mgr inż. Krystyna Czerwińska - kierownik Dz. Technicznego UG, pok. 405 w siedzibie Zamawiającego w godz. 9:00 - 12:00, tel.(058) 523-24-34; fax (058) 523-25-20, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232320, fax 058 5529484, e-mail: rekgr@univ.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.univ.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń Wydziału Filologiczno-Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wydział Filologiczno-Historyczny Uniwersytetu Gdańskiego przy ul Wita Stwosza 55. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Wydziału Filologiczno-Historycznego Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 55. 2. Zakres prac obejmuje: W ramach robót budowlanych należy wykonać remont wybranych pomieszczeń oraz przystosować budynek do obowiązujących przepisów ppoż . Szczegółowy zakres określono w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie wszystkich niezbędnych prac towarzyszących, w tym np. robót rozbiórkowych, demontażowych, tymczasowych, przygotowania i zabezpieczenia budynku i budowy . W ramach robót instalacyjnych należy wykonać niżej wymienione instalacje: 1. instalacja co 2. instalacja wod.-kan. i ppoż 3. instalacja hydrantowa 4. instalacja wentylacji mechanicznej 5. instalacja oddymiania 6. instalacja oświetlenia i oświetlenia ewakuacyjnego 7. instalacja gniazdek wtyczkowych 8. instalacje teletechniczne niskoprądowe (instalacja sieci komputerowej, telefonicznej) 9. instalacja antywłamaniowa (SSWiN ) 10. instalacja zasilająca komputery 11. instalacja Systemu Alarmu Pożaru ( SAP) 12. instalacja elektryczna 13. system audiowizualny 3. Planowane prace należy wykonywać etapowo zgodnie ze schematami zakresów etapów podanymi w projekcie. Wszystkie elementy nie podlegające remontowi należy osłonić i zabezpieczyć. W przypadku ich zniszczenia należy je wyremontować (naprawa lub wymiana). 4. W ramach niniejszej oferty przetargowej Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia w okresie gwarancji serwisu i konserwacji wszystkich zamontowanych systemów oraz urządzeń zgodnie z warunkami eksploatacji, instrukcjami i DTR urządzeń., - opracowania instrukcji obsługi i przeszkolenia personelu ww. systemów - zapewnienie pełnienia całodobowego serwisu zainstalowanych urządzeń i instalacji w okresie gwarancji, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, maksymalny czas reakcji - do 2 godz. - udzielą gwarancji - min 36 miesięcy 5.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania prawidłowej pracy instalacji w pozostałej części budynku w czasie trwania remontu (np. instalacja telefoniczna). 6. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca). Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu. 7.Miejsce realizacji: Wydział Filologiczno-Historyczny UG w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 55. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca powinien określić co najmniej 36 miesięczną gwarancję w ramach oferty stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow. 60.000, - EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100.000, - PLN (sto tys. zł.00/100 gr) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. 5. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 6. Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i wartością nie mniejszą niż 500 000 zł netto (zał. nr 3). 7. Wpłacą wadium w wysokości 100.000 zł. 8. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa (zał. Nr 4). 9. Wykażą się posiadaniem polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Wykażą się zdolnością kredytowa w wysokości min. 1 000 000 zł lub środkami na koncie w nie mniejszej wysokości. 11. Zapewnią pełnienie całodobowego serwisu zainstalowanych urządzeń i instalacji w okresie gwarancji przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia - maksymalny czas reakcji do 2 godzin. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2); 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 7. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert; 8. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 500 000 zł netto, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu roboty budowlanej, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (załącznik nr 3); 9. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert; 10. Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom; 11. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4); 12. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pdzp.univ.gda.pl/. Opłata: 1000 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatna z internetu, w wypadku wydania na wniosek - 1.000, - PLN. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 12:15, w budynku Rektoratu UG, Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, pok.122.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.