Ogłoszenie z dnia 2011-07-28
Gdańsk: Świadczenie usług druku na papierze i dostawy do siedziby Klubu Żak informatorów
Numer ogłoszenia: 220436 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Żak, ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3451590, faks 58 3440573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług druku na papierze i dostawy do siedziby Klubu Żak informatorów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie składa się z trzech części: 1. informator, min.nakład:1000szt; format:210mm x 200mm przed złożeniem (format netto)/po złożeniu 210 na 100 mm/; papier:kreda matowa, 150 gr, zadruk/kolor:4/4 (CMYK/CMYK); inne usługi: druk na spad / konfekcjonowanie: dwie zszywki (szycie zeszytowe), 12 stron, szacowana ilość min. nakładu w czasie trwania umowy:4; 2. informator, min.nakład:2000szt; format:210mm na 200 mm przed złożeniem (format netto) /po złożeniu 210 na 100 mm/; papier:kreda matowa, 150 gr, zadruk/kolor:4/4 (CMYK/CMYK); inne usługi: druk na spad / konfekcjonowanie: dwie zszywki (szycie zeszytowe), 12 stron, szacowana ilość min. nakładu w czasie trwania umowy:4; 3. informator, min.nakład:2000szt; format:210mm na 200 mm przed złożeniem (format netto) /po złożeniu 210 na 100 mm/; papier:kreda matowa, 150 gr, zadruk/kolor:4/4 (CMYK/CMYK); inne usługi: druk na spad / konfekcjonowanie: dwie zszywki (szycie zeszytowe), 16 stron, szacowana ilość min. nakładu w czasie trwania umowy:8;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vipro s.c., Grunwaldzka 209a, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3394,80
Oferta z najniższą ceną: 33940,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5658,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vipro s.c., Grunwaldzka 209a, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4870,80
Oferta z najniższą ceną: 4870,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7084,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vipro s.c., Grunwaldzka 209a, 80-266 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12300,00
Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20664,0
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze postępowanie obejmuje usługi druku i dostawy do Klubu informatorów. Jest to część zamówienia dotyczącego usług druku na papierze i dostawy do Klubu materiałów reklamowych w tym plakatów, informatorów, zaproszeń itp. Procedury zamówień publicznych wszczynane są w zależności od zapotrzebowania na poszczególne druki. Łączna wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy. Tryb zapytania o cenę został wybrany, gdyż są to usługi powszechnie dostępne, rodzaj i jakość usług została szczegółowo i jednoznacznie określona w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze oferty, co w całości wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej/ochronnej oraz obuwia roboczego/ochronnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wzdłuż budynku laboratoryjnego Wydziału Farmaceutycznego GUMed
- Dostawa wyrobów do aspiratora Cusa Clarity
- Dostawa nowej generacji zastawek serca typu TAVI uwalnianych elektrycznie dla UCK
- Dostawa i montaż krzeseł ewakuacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2026 roku oraz Projekt, druk i dostawa kalendarza na 2027 rok.
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
- Dostawa koszulek wraz z nadrukiem dla potrzeb Gdyńskie Centrum Sportu w związku z organizacją Gdyńskiego Biegu Urodzinowego
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





