Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Radom: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu i ich przetworów dla JW 3463 w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 220134 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3463, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3511202, fax 048 3511555, 3511203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1kl.sp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu i ich przetworów dla JW 3463 w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu i ich przetworów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 4), 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 4), 3.znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 4), 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 (załącznik nr 4). Ocenę spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pkt. 1), a jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie załączonych do oferty uprawnień. Natomiast w zakresie pkt. 2, 3 i 4 na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik do oferty. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87 z 2006 r., poz. 605: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). 6.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) nie mniej niż 3 dostawy (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5). 7.W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy dołączą do oferty kopie umowy, w której ustanowiony został pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których w pkt.1, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w którym Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia ma siedzibę zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 8 należy zastąpić go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego np. materiałów reklamowych, informacyjnych pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z ofertą w sposób trwały, z napisem dokumenty uzupełniające. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedstawić i posiadać przez cały okres trwania umowy aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, (art. 20. ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2005r. Nr 17, poz. 127 lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy (art. 10, ust.5 i 7, pkt. a, b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2004r. Nr 33, poz. 288, z poż, zm., a w przypadku organu kontroli żywności sprawującego nadzór jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art.27, ust.2 w powiązaniu z art.3 ust.10, ustawy z dnia 11 maja 2001r, o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2005r, Nr32, poz. 265, z poż. zm. lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności o czym mówi (art.61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. Nr 171, poz. 1225. Po związaniu podmiotów umową (po podpisaniu umowy) na dostawy środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, Zamawiający w terminie 7 (siedmiu) dni wystąpi do właściwego miejscowo dla podmiotu, Komendanta WOMP, celem objęcia tegoż podmiotu kontrolą przez Wojskową Inspekcję Weterynaryjną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1kl.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3463, Lubelska 150; 26-600 Radom pokój nr 28.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3463, ul. Lubelska 150; 26-600 Radom, numer pokoju: 241 - Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i ich przetworów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udziec wołowy b/k; Wołowina ekstra; Polędwica wołowa; Żeberka wieprzowe; Golonka wieprzowa tylna;Karkówka wieprzowa b/k;Łopatka wieprzowa b/k skóry i tłuszczu.Schab wieprzowy b/k; Szynka wieprzowa b/k; Wątroba wieprzowa; Ozory wieprzowe; Serca wieprzowe; Flaki krojone wołowe gotowane; Kości schabowe wieprzowe; Pasztetowa; Salceson ozorowy; Salceson włoski; Kaszanka; Kiełbasa krakowska parzona; Kiełbasa krakowska sucha; Kiełbasa żywiecka; Kiełbasa szynkowa wieprzowa; Kiełbasa biała parzona; Kiełbasa jałowcowa; Kiełbasa myśliwska sucha; Kiełbasa podlaska; Kiełbasa podwawelska Kiełbasa toruńska; Kiełbasa zwyczajna; Rolada schabowa; Karczek pieczony; Łopatka pieczona b/k; Kabanosy; Kiełbasa parówkowa; Parówki; Mortadela; Baleron; Polędwica sopocka; Ogonówka wędzona; Szynka wędzona; Szynka prasowana; Boczek wędzony parzony b/k; Słonina świeża bez skóry; Smalec wieprzowy kostka 200g..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3, 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobiu i jego przetworów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurczak; Uda całe z kurczaka; Filet z piersi kurczaka; Porcje rosołowe z kurczaka; Skrzydełka drobiowe; Filet z piersi indyka; Wątroba z kurczaka; Żołądki z kurczaka; Parówki drobiowe; Szynka drobiowa; Kabanosy drobiowe; Szynka z indyka; Filet z piersi kurczaka wędz.;Filet z piersi indyka wędz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- P.36.2025 - Zakup i dostawa sprzętu do artroskopii dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Zakup i montaż kamer wraz z oprzyrządowaniem na Osiedlu Michałów w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa układu komunikacyjnego na ul. Broni, Planty w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- Dostawa mięsa i wędlin do Zakładu Karnego w Koronowie
- dostawa mięsa i wędlin
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa mięsa i wędlin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.