eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemów z podziałem na częściCZĘŚĆ A- systemu rejestrujacego obraz i dźwiek z przebiegu egzaminu praktycznego na kat. B w 19 pojazdach egzaminacyjnych, CZĘŚĆ B - systemu monitoringu terenu Ośr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Szczecin: Dostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemów z podziałem na części: CZĘŚĆ A- systemu rejestrujacego obraz i dźwiek z przebiegu egzaminu praktycznego na kat. B w 19 pojazdach egzaminacyjnych, CZĘŚĆ B - systemu monitoringu terenu Ośrodka
Numer ogłoszenia: 219666 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Golisza 10B, 71-682 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4425850, fax. 091 4558055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.word.szczecin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemów z podziałem na części: CZĘŚĆ A- systemu rejestrujacego obraz i dźwiek z przebiegu egzaminu praktycznego na kat. B w 19 pojazdach egzaminacyjnych, CZĘŚĆ B - systemu monitoringu terenu Ośrodka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ A - 1) Dostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemu rejestrującego obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów praktycznych na prawo jazdy w 19 fabrycznie nowych samochodach egzaminacyjnych Renault Clio III oraz dostawa zapasowego zestawu rejestrującego przebieg egzaminów praktycznych, dostawa dysku USB, czytników kart Compact Flash, demontaż dostarczonych 19 zestawów rejestratora z monitorem, kamerami, mikrofonem, układem zasilania i okablowaniem z 19 samochodów Renault Clio rok produkcji 2008 i ich montaż w 19 nowych samochodach rok produkcji 2010. Planowany termin przeniesienia systemów: październik 2010r CZĘŚĆ B - I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemu monitoringu terenu Ośrodka, rejestrującego obrazu z 7 kolorowych kamer stacjonarnych oraz 2 kolorowych kamer obrotowych zewnętrznych;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne Oryginalny kod CPV: 30.23.21.00 - Sprzęt archiwizujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 50.93.14.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo Oryginalny kod CPV: 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.34.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) w części A - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prace podobne do objętej zamówieniem. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna wykonanie jednorazowo, w min. 10 (dziesięciu) pojazdach, systemu rejestrującego obraz i dźwięk, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z dnia 31 października 2005 r. nr 217 poz. 1834 z póź. zm.) b) w części B - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prace podobne do objętych zamówieniem. Za pracę podobną Zamawiający uzna wykonanie systemu telewizji przemysłowej za kwotę 45 000,00 zł brutto na jedną pracę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mają obowiązek przedłożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy, według wzoru , stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz: a) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 ustawy b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie (np. referencje)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Szczecin ul. Golisza 10B 71-682 Szczecin, pok.nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ul. Golisza 10b, 71-682 Szczecin, pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A- Dostawa instalacja, uruchomienie i wdrozenie do eksploatacji systemu rejestrującego obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat B w 19 pojazdachch egzaminacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemu rejestrującego obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat B w 19 pojazdach egzaminacyjnych, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z dnia 31 października 2005 r. nr 217 poz. 1834 z póź. zm.). Przedmiot zamówienia zainstalowany zostanie w pojazdach egzaminacyjnych marki Renault Clio III..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 30.23.21.00-5, 50.93.14.00-4, 50.34.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - dostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemu monitoringu terenu Ośrodka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemu monitoringu terenu Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Szczecinie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 30.23.21.00-5, 50.93.14.00-4, 50.34.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.