Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług projektowych dla Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/546/2014
Numer ogłoszenia: 219529 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński , ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług projektowych dla Wydziału Chemii UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/546/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług projektowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje: 1.1.1 opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzje, uzgodnienia, opinie) dla rozbudowy budynku Wydziału Chemii o Laboratorium Technologiczne zlokalizowane na działkach nr 434/2 i 435/4 obr. 7 Podgórze na podstawie załączonej koncepcji, 1.1.2 opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla wjazdu z ulicy Łojasiewicza zlokalizowanego na działkach 442/15, 410/35 obr. 7 Podgórze wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzje, uzgodnienia, opinie), 1.1.3 sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę dla obiektu Wydziału Chemii wraz z rozbudową o Laboratorium Technologiczne, uwzględniającego etapową realizację i przejmowanie do użytkowania z podziałem na 3 etapy, tj. etap 1 Segmenty A - G z przyłączeniem do dróg lądowych przez wjazd z ul.Łojasiewicza, etap 2 Segment H, etap 3 Laboratorium Technologiczne, 1.1.4 wykonywanie czynności wynikających z nadzorów autorskich dla wjazdu. 1.2 Zamawiający informuje, iż na terenie objętym zakresem prac projektowych obowiązują przepisy Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego /III Kampus - wschód/. 1.3 Do zakresu prac objętych zamówieniem i umową należą elementy wymienione w koncepcji stanowiącej załącznik A do SIWZ (1 plik w formacie PDF zawierający 125 stron). Dla pełnego zobrazowania uwarunkowań dotyczących wykonania zamówienia i przedstawienia zakresu inwestycji dotyczącej budowy Wydziału Chemii zaleca się zapoznanie przez Wykonawców z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę tego obiektu dostępną pod adresem ftp://srv.zpu.uj.edu.pl/bzp/zalacznik3164.iso, a ponadto informujemy, iż wszelkie dane dotyczące tej inwestycji są dostępne pod głoszeniem o przetargu na wyłonienie Wykonawcy dla budowy Wydziału Chemii UJ pod adresem http://przetargi.adm.uj.edu.pl/tresc.php?Id=3164. 1.4 Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia: 1.4.1 opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Poz. 462), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z póź. zm.), ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), warunków przyłączenia mediów - przyłączenie Laboratorium Technologicznego winno być wykonane jako niezależne od przyłączeń dla obiektu Wydziału Chemii (inaczej niż wskazano na załączonej koncepcji w załączniku A do SIWZ), uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wraz ze sporządzeniem wniosku i uzyskaniem zamiennego pozwolenia na budowę Wydziału Chemii UJ wraz z rozbudową o Laboratorium Technologiczne, budynek o powierzchni netto 791,5m2, kubatura 4490 m3, wysokość ok. 16,25m, oraz dokonanie korekty planu zagospodarowania terenu i infrastruktury podziemnej w zakresie budowy Laboratorium Technologicznego z dostosowaniem do etapowej realizacji i etapowego przejmowania do użytku, 1.4.2 opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla wjazdu z ulicy Łojasiewicza, uwzględniającego dokumentację systemu szlabanów wraz z kartami wjazdowymi i połączeniem z systemem BMS budynku Wydziału Chemii, z dostosowaniem do projektowanego układu komunikacyjnego na terenie nowobudowanego obiektu Wydziału Chemii wraz z korektą planu zagospodarowania terenu i infrastruktury podziemnej w zakresie wjazdu z ulicy Łojasiewicza zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Poz. 462), ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń (w tym wodnoprawne), przygotowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR), przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, oraz uzyskanie oświadczenia o przyłączeniu do dróg lądowych budynku Wydziału Chemii UJ, 1.4.3 pełnienie funkcji nadzoru autorskiego dla wjazdu, 1.4.4 realizacja przedmiotu zamówienia musi być dokonana w stopniu i złożoności odpowiadającej aktualnie obowiązującym przepisom prawa, w szczególności prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych (bez użycia nazw własnych), niezbędnym do przygotowania postępowań przetargowych dotyczących realizacji tych projektów oraz złożenia ofert przez potencjalnych wykonawców wraz z realizacją robót budowlanych, a ponadto Wykonawca będzie zobowiązany również do niezwłocznego udzielania odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców w postępowaniach przetargowych dotyczących realizacji tych projektów i wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych, 1.4.5 uzyskanie niezbędnych materiałów do celów projektowych, w tym w szczególności mapy sytuacyjno-wysokościowej, badań geologicznych, warunków przyłączenia mediów, uzgodnień, decyzji i pozwoleń, w tym pozwolenie wodnoprawne i zgody ZIKiT na wejście w teren. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie do 24 miesięcy liczonych od dnia udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, przy czym opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zamiennym pozwoleniu na budowę, w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, a sprawowanie funkcji nadzoru autorskiego w terminie do 24 miesięcy od podpisania umowy. 3. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację, w rozbiciu na dwa elementy, tj. cena za opracowanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzje, uzgodnienia, opinie) dla rozbudowy budynku Wydziału Chemii o Laboratorium Technologiczne wraz z uwzględnieniem kosztów zmian dotyczących zagospodarowania terenu i infrastruktury podziemnej dla obiektu Laboratorium Technologiczne oraz cena za projekt budowlano - wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów (decyzje, uzgodnienia, opinie), STWiOR, przedmiarem i kosztorysem inwestorskim dla wjazdu z ul. Łojasiewicza, obejmujący również dokumentację systemu szlabanów wraz z kartami wjazdowymi i połączeniem z systemem BMS budynku Wydziału Chemii, wraz z uwzględnieniem kosztów zmian dotyczących zagospodarowania terenu i infrastruktury podziemnej związanych z wjazdem i wykonywaniem czynności wynikających z nadzorów autorskich, zgodnie ze wzorem tabelarycznym przedstawionym w załączniku nr 5 do formularza oferty, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.21.00.00 - Doradcze usługi architektoniczne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.60.00 - Określenie i spisanie ilości do budowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 3 000,- PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych usług i oświadczenia, potwierdzonego poświadczeniami, referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, albo oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał główne usługi. Przez główne usługi rozumie się zrealizowanie co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej, w szczególności projektu budowlanego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla obiektów zawierających laboratoria badawcze, o łącznej powierzchni tych laboratoriów w wykazanych dwóch dokumentacjach projektowych wynoszącej co najmniej 400m2, przy czym łączna wartość dwóch wykazanych usług nie może być mniejsza niż 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienioną(e) usługę(i) wykonał z należytą starannością załączając dokumenty potwierdzające jej(ich) należytą realizację, a wykazie podać wartość inwestycji, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz usług, dokumenty i oświadczenia (poświadczenia) dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia, to jest załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz oświadczenia, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. głównego projektanta i projektantów branżowych, stanowiących personel uprawniony do wykonywania zastrzeżonych dla określonych zawodów i czynności, czyli: 4.1 głównego projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, a także posiadającego minimum pięcioletnią praktykę zawodową i doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego obiektu zawierającego laboratoria badawcze, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 4.2 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego obiektu zawierającego laboratoria badawcze, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 4.3 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego obiektu zawierającego laboratoria badawcze, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 4.4 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w projektowaniu w projektowaniu co najmniej jednego obiektu zawierającego laboratoria badawcze, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 4.5 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w projektowaniu w projektowaniu co najmniej jednego obiektu zawierającego laboratoria badawcze, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, 4.6 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania w zakresie dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą, a także posiadającego minimum trzyletnią praktykę zawodową i doświadczenie w projektowaniu lub weryfikowaniu dokumentacji projektowej, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, i doświadczenia oraz oświadczenia dołączonego do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 3 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia z innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić wraz z wykazem osób informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść pisemnego zobowiązania, o którym mowa powyżej, powinna wyraźnie wskazywać, iż udostępnienie ww. zasobów rzeczywiście będzie miało miejsce w trakcie wykonywania umowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość oferowanego przedmiotu zamówienia i winien skalkulować cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, a dowód jego wniesienia winien złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonawca powinien dołączyć do oferty obliczenie ceny ryczałtowej wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację Wykonawcy zgodnie ze wzorem tabelarycznym przedstawionym w załączniku nr 5 do formularza oferty, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego Wykonawcy w odniesieniu do całości zamówienia. 4. Wykonawca musi złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oferty załączniki od 1 do 7, zawierające oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisane w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnione w pkt 6) SIWZ, (wypełnione i uzupełnione lub sporządzone zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, w tym także spółki cywilne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowo przedstawione i opisane we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ w pkt 16).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uj.edu.pl http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Dziale Zamówień Publicznych UJ, przy ul. Gołębiej 6/2, 31-007 Kraków, II p., w terminie do dnia 27 października 2014r. do godziny 11:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z budżetu obywatelskiego dzielnicowego pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Dostawa w systemie ciągłym oleju opałowego
- Wykonanie superwizji grupowych i indywidualnych - ZP-13/25
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków II
- "Wsparcie techniczne dla programu do zarządzania zasobami i procesami muzealnymi MUZA wraz z pracami rozwojowymi"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wewnętrznej na terenie szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Ponikwi Małej w systemie "zaprojektuj i wybuduj""
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach proj. inwest. pn. Modernizacja Żłobka nr 10 przy ul. Nowolipie 15a
- Budowa śluzy przeładunkowej w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę dwóch stacji uzdatniania wody i jednego ujęcia wody na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Dmowskiego 47 .
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.