eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (Model_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Gdańsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (Model_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 219467 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 9 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (Model_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 9 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli Zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 (do SIWZ). 4. Harmonogram i tematy szkoleń przedstawia załącznik nr 11 (do SIWZ). Szczegółowe terminy poszczególnych szkoleń zostaną przedstawione Wykonawcy w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy. 5. Zamawiający zastrzega prawo do przeniesienia danego szkolenia na inny termin (np. kolejny miesiąc kalendarzowy). W takim przypadku Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją danego szkolenia. 6. Szkolenia przeznaczone są dla pracowników zaangażowanych w proces zapewnienia jakości kształcenia w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (Model_UG) w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (przewidywana ilość osób podana jest w załączniku nr 11 do SIWZ). 7. Celem szkolenia jest podniesienie jakości kształcenia poprzez wzmocnienie potencjału zasobów ludzkich oraz kształtowanie kultury jakości i postaw projakościowych. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 następujących szkoleń: 1) Szkolenie nr 1 - Zasady i metody zapewniania jakości kształcenia akademickiego. Wiedza na poziomie zaawansowanym. 2) Szkolenie nr 2 - Przykłady dobrych praktyk i modelowych rozwiązań systemowych dotyczących narzędzi jakości kształcenia. 3) Szkolenie nr 3 - Przygotowanie do akredytacji instytucjonalnej i programowej PKA. Pozyskiwanie akredytacji międzynarodowych. 4) Szkolenie nr 4 - Konsekwencje prawne nie spełniania wymagań formalnych i umownych dotyczących kształcenia i jakości kształcenia. 5) Szkolenie nr 5 - Administrowanie procesem dydaktycznym zorientowanym na jakość kształcenia oraz profesjonalną obsługę studenta. 6) Szkolenie nr 6 - Weryfikacja efektów kształcenia. Zasady, metody, dokumentacja. 7) Szkolenie nr 7 - Pozyskiwanie środków finansowych na zapewnianie jakości kształcenia. Przygotowanie wniosków w Konkursie dla podstawowych jednostek organizacyjnych uczelni w zakresie wdrażania systemu poprawy jakości kształcenia oraz Krajowych Ram Kwalifikacji. 8) Szkolenie nr 8 - E-learning - Przykłady dobrych praktyk i efektywnych wdrożeń mających wpływ na jakość kształcenia i zróżnicowanie kompetencji. 9) Szkolenie nr 9 - Zmiany w prawie o szkolnictwie wyższym w związku z uznawaniem wykształcenia uzyskanego w drodze edukacji nieformalnej i pozaformalnej. 9. Wszystkie szkolenia przeprowadzane będą na terenie Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku Oliwie (Bałtycki Kampus Uniwersytetu Gdańskiego). Miejsce realizacji wskazuje Zamawiający, podając Wykonawcy dokładny adres nie później niż 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu wynajmu sali. 10. Wykonawca (zgodnie z opisem w załączniku nr 10 do SIWZ) zobowiązany jest m. in. do: 1) zapewnienia koordynatora sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową i czuwającego nad prawidłową realizacją szkolenia z minimum 1-rocznym stażem pracy w zakresie prowadzonych usług szkoleniowych, 2) zapewnienia trenerów szkoleniowych posiadających odpowiednie kwalifikacje i biegłą znajomość tematyki programu szkolenia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie dydaktyczne i/lub trenerskie, gwarantujące efektywne przekazanie wiedzy grupie odbiorców, jaką są pracownicy zaangażowani w zapewnianie jakości kształcenia, w tym kadra zarządzająca, 3) wyposażenia trenerów w laptop w celu prezentacji materiałów dydaktycznych zapisanych w postaci elektronicznej, 4) opracowania szczegółowego programu każdego szkolenia, obejmującego co najmniej zagadnienia wymienione w załączniku nr 11 do SIWZ wraz z materiałami szkoleniowymi i przedłożenia go Zamawiającemu celem akceptacji, najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia, 5) przygotowania listy obecności na każdy dzień szkolenia wraz z potwierdzeniem otrzymania materiałów szkoleniowych oraz przekazania Zamawiającemu listy obecności z podpisami uczestników w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia, 6) wydania oryginału certyfikatu o ukończeniu szkolenia wszystkim uczestnikom oraz przesłania kopii tych dokumentów Zamawiającemu (w wersji papierowej) w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia; wygląd certyfikatu opisany jest w załączniku nr 10 do SIWZ, 7) konsultacji z Zamawiającym propozycji ankiet oceniających poszczególne szkolenia nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia, 8) przygotowania i przeprowadzenia po każdym szkoleniu ankiety ewaluacyjnej oraz przekazanie jej wyników Zamawiającemu zarówno w wersji papierowej (oryginały ankiet) jak i elektronicznej (w formie zbiorczego zestawienia w tabeli Excel) w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia, 9) stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, programy szkoleń, listy obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z logotypami POKL, logo Uniwersytetu Gdańskiego, zgodnie z zasadami promocji POKL dostępnymi do pobrania pod adresem: www.model.ug.edu.pl. 11. Zamawiający zobowiązany jest do: 1) przekazania Wykonawcy imiennej listy uczestników szkolenia nie później niż 5 dni kalendarzowych przed każdym szkoleniem, 2) zapewnienia Sali oraz sprzętu audiowizualnego potrzebnego do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń, 3) przedstawienia Wykonawcy szczegółowych terminów poszczególnych szkoleń - zgodnie z zapisami w pkt 4 niniejszego rozdziału. 12. Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech głównych usług polegających (każda) na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla grupy nie mniejszej niż 15 osób. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym w ramach konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1 Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie - art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą (trenerem szkoleniowym) do każdego z obszarów tematycznych wskazanych w załączniku nr 11 (do SIWZ), posiadającą: a) wykształcenie wyższe co najmniej z tytułem zawodowym magistra; b) kwalifikacje i co najmniej 3-letnie doświadczenie dydaktyczne i/lub trenerskie, w tym znajomość obszarów tematycznych wskazanych w załączniku nr 11 (do SIWZ), gwarantujące efektywne przekazanie wiedzy grupie odbiorców, jaką są pracownicy zaangażowani w zapewnianie jakości kształcenia, w tym kadra zarządzająca; c) doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń obejmujących co najmniej 1 dzień szkoleniowy (przy czym każdy dzień szkoleniowy wynosił co najmniej 6 godzin szkoleniowych, jedna godzina szkoleniowa wynosiła co najmniej 45 minut) z zakresu zapewniania jakości kształcenia, w tym co najmniej 2 szkoleń z zakresu obszarów tematycznych wskazanych w załączniku nr 11 do SIWZ, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym w ramach konsorcjum) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1 Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie - art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz potwierdzający, że Wykonawca zrealizował co najmniej trzy główne usługi polegające (każda) na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla grupy nie mniejszej niż 15 osób, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 8 (do SIWZ);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 7 (do SIWZ). 2. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 6 (do SIWZ). Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci składają łącznie dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 2) zaistnienia siły wyższej; 3) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wynikającej ze zmiany sytuacji ekonomicznej, zdolności płatniczych lub warunków organizacyjnych czy też z przyczyn technicznych; 4) zmiany terminu realizacji umowy, z przyczyn: ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Wykonawcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 5) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji umowy, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ; 6) zmiany osób (trenera szkoleniowego), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, opisanymi w SIWZ. Wykonawca ma obowiązek złożyć wniosek o dokonanie takiej zmiany w formie pisemnej nie później niż 3 dni przed terminem wskazanym przez Zamawiającego jako termin przeprowadzenia szkolenia oraz przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie osoby mającej przeprowadzić szkolenie, 7) wprowadzenia Podwykonawcy lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy. 2. Przesunięcie terminu danego szkolenia nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ma obowiązek uzgodnić tę zmianę z Zamawiającym w formie pisemnej. 3. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy: 1) strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się wnioskując o dokonanie zmiany, 2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie, 3) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro, 80 - 952 Gdańsk Oliwa, w godzinach pracy od 7:00 do 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro, 80 - 952 Gdańsk Oliwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji zadań w ramach projektu: Wdrożenie nowoczesnych modeli Zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.04.01.01-00-056/11-00 z dnia 18.02.2013 r. z późn. zm..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.