eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości niezabudowanych stanowiących własność Gminy , Skarbu Państwa i innych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Częstochowa: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości niezabudowanych stanowiących własność Gminy , Skarbu Państwa i innych
Numer ogłoszenia: 21920 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości niezabudowanych stanowiących własność Gminy , Skarbu Państwa i innych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości niezabudowanych stanowiących własność Gminy , Skarbu Państwa i innych. W skład nieruchomości może wchodzić jedna lub więcej działek. Przewidywana ilość działek do wyceny - 622 działek. Wymieniona ilość działek może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) dysponują minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie w/w warunków muszą być: a) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; b) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; c) Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - świadectwo uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zawarte w druku OFERTA, f) Wypełniony druk Oferta stanowiący załącznik specyfikacji. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy ( odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć oświadczenia zarówno na spółkę jak i na każdego ze wspólników. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie d) i e). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. UWAGA 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. d niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o których mowa w UWADZE w punkcie 1), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. nr 1) UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowa -Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego przy ul. Waszyngtona 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 09:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Śląska 11/13 Częstochowa, w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena dla potrzeb:zbycia nieruchomości. Ilość działek: Gminy lub innych -100, Skarbu Państwa -15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad.2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena dla potrzeb:sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego. Ilość działek: Gminy lub innych -20, Skarbu Państwa -35.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad.3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena dla potrzeb:ustalenia wysokości odszkodowania - w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998r- przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną - w trybie art.98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami. Ilość działek: Gminy lub innych -80, Skarbu Państwa -30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad.4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena dla potrzeb: a- nabycie na zasoby. Ilość działek: Gminy lub innych -80, b- budowa i modernizacja dróg gminnych. Ilość działek: Gminy lub innych -50. c- wykup i ustalenie wartości nieruchomości do określenia wysokości odszkodowania w trybie art.36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Ilość działek: Gminy lub innych -30 d. Ustalenie wartości nieruchomości do określenia wysokości odszkodowania w trybie art. 12 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (specustawa drogowa). Ilość działek: Gminy lub innych -180.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad.5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego, ustalającego wartość gruntu i składnika budowlanego, na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowy, położonej w Częstochowie przy ul. Św. Brata Alberta nr 36/40, zabudowanej dwoma budynkami mieszkalnymi, oznaczonej jako działka nr 1/1 o pow. 0,0599 ha obr. 24, celem ustanowienia trwałego zarządu na rzecz Rodzinnego Domu Dziecka nr 5 w Częstochowie i ustalenia opłaty rocznej za trwały zarząd nieruchomością.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad.6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego w celu ustalenia stawki czynszu dzierżawnego, dla nieruchomości położonej w Częstochowie, oznaczonej na obrębie Wyczerpy Górne k.m. 6 jako części działki nr 552 o pow. około 1560 m2.( zajęcie terenu pod budowę czasowego zbiornika retencyjnego).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.