Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-12
Katowice: Dostawa sprzętu i materiałów medycznych wg pakietów.
Numer ogłoszenia: 218725 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax 032 2591671, 2554633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów medycznych wg pakietów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i materiałów medycznej: Pakiet nr 1 - Filmy do aparatu pantomograficznego Pakiet nr 2 - Sterylne koreczki luer lock Pakiet nr 3 - Kaniula dożylna
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Oryginalny kod CPV: 24.64.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wykaz - załącznik nr 5 do siwz - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. co najmniej dwie dostawy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikat jednostki notyfikowanej, oraz zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (tzn. o ile jest to wymagane) określonych w ustawie o wyrobach medycznych. 6. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego odpowiednio do oferowanego pakietu załącznik nr 3.1 lub/i 3.2 lub/ i 3.3 do siwz. 7. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ocenianych przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego odpowiednio do oferowanego pakietu załącznik nr 4.1 lub/i 4.2 lub/ i 4.3 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 3 budynek administarcji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokj nr 3 budynek administarcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Filmy do aparatu pantomograficznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy zielonoczułe 15 x 30 do zdjęć panoramicznych a 100szt., 18 x 24 do zdjęć cefalometrycznych a 100szt , 24 x 30 do zdjęć zatok a 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakośc - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Sterylne koreczki luer lock.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne koreczki typu Luer-Lock do cewników naczyniowych, zewnątrzoponowych, kaniul, wkłuć centralnych opakowanie zapewniające utrzymanie jałowaści korka podczas otwierania opakowania wielkość korka umożliwiająca swobodne uchwycenie min. 13mm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Kaniula dożylna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula dożylna z poliuretanu ze wskażnikiem rtg, w sztywnym opakowaniu uniemożliwiającym przekłucie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakośc - 30
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa mikroskopów elektronowych Tescan CLARA4 GMU oraz SEM-FIB AMBER X
- Dostawa wycinarki wodnej
- Rozbiórka obiektów budowlanych ZPM dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Wujek
- Awaryjna naprawa pokrycia dachowego wraz z usuwaniem skutków zalania w Szkole Podstawowej Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki w Katowicach
- Wynajem i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW 11
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (III)
- Dostawy rękawic diagnostycznych i rękawic chirurgicznych, zestawów do cewnikowania pęcherza moczowego oraz wyrobów medycznych do terapii infuzyjnej.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, płynów infuzyjnych i środków dezynfekcyjnych oraz pieluchomajtek w 2025 i 2026 roku.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Płyty i klisze fotograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.