To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-06
Miechów: ORGANIZACJA REHABILITACJI, PORADNICTWA I WSPARCIA INDYWIDUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 218334 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193476 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 18, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 41 3834084, faks 41 3834084.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA REHABILITACJI, PORADNICTWA I WSPARCIA INDYWIDUALNEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: organizacja rehabilitacji, poradnictwa i wsparcia indywidualnego dla 7 (siedmiu) Osób Niepełnosprawnych (ON) przez okres 6 miesięcy tj: czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad oraz grudzień (zajęcia 3 dni w tygodniu) począwszy od 10.06.2013r do 20.12.2013r. z wyłączeniem miesiąca lipca (przerwa), w ramach projektu: Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców powiatu miechowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis zamówienia. Zamówienie obejmuje organizację zajęć rehabilitacyjnych, poradnictwa i wsparcia indywidualnego wg ustalonego z zamawiającym harmonogramu i obejmujące: 1.Organizację zajęć rehabilitacyjnych wg wskazań lekarskich obejmujące w szczególności: ćwiczenia bierne, ćwiczenia czynno-bierne, samowspomagane, oporowe, równoważne, pionizację i naukę chodzenia, masaże i inne wg. zalecenia specjalisty, nauka użytkowania sprzętu ortopedycznego, korzystania ze sprzętu ortopedycznego, rehabilitacyjnego i pomocniczego. Łączna ilość godzin zajęć: 504 godz. 2.organizacja terapii zajęciowej obejmujące w szczególności: muzykoterapia, biblioterapia, prace ręczne i inne odpowiadające zainteresowaniom usługobiorcy. Łączna ilość godzin 252 godz. 3.wsparcie indywidualne - psycholog , łączna ilość godzin 189 godz. 4.wsparcie indywidualne - doradca zawodowy, łączna ilość godzin 63 godz. 5.wsparcie indywidualne - logopeda, łączna ilość godzin 12 godz. 6.każdorazowy posiłek jednodaniowy dla uczestników zajęć. Przewidywana ilość posiłków w pełnym okresie trwania umowy: 252szt. 7.dowóz z miejsca zamieszkania na zajęcia i odwóz do miejsca zamieszkania po zajęciach uczestników zajęć transportem wykonawcy. W celu oszacowania kosztów dowozu przyjmuje się ilości km obejmujący dowóz i odwóz do miasta Miechowa (woj. Małopolskie) łącznie w okresie trwania zamówienia w ilości: 2780km. Dowóz obejmuje zabranie uczestników zajęć z miejsca zamieszkania (spod domu) oraz odwóz do miejsca zamieszkania (pod dom). 8.Termin i miejsce realizacji zajęć: a.Rozpoczęcie zajęć: 10.06.2013r. zakończenie 20.12.2013r. Zajęcia będą się odbywać w miesiącach: czerwiec, sierpień, wrzesień, październik, listopad oraz grudzień (z wyłączeniem miesiąca lipca) - zajęcia 3 dni w tygodniu w godz. 9.00-14.00 b.Wymagane jest aby zajęcia były przeprowadzane w Miechowie (32-200) z każdą grupą stosownie do rodzaju zajęć. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkiego zaplecza użytkowego, technicznego, socjalnego oraz organizacyjnego w zakresie w/w usług objętych przedmiotem zamówienia (salę rehabilitacyjną z miejscem do ćwiczeń indywidualnych i fizykalną bazą zabiegową, stołówkę, salę do zajęć - prowadzenia terapii zajęciowej, pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych). Maksymalna liczba przewożonych jednorazowo osób wynosi 5 w tym jedna na wózku inwalidzkim. 10.prowadzenie dokumentacji zajęć zgodnie z zaleceniami zamawiającego 11.współpraca z Kierownikiem PCPR w Miechowie oraz Koordynatorem Organizacyjnym oraz Merytorycznym Projektu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 12.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia 13.Wykonawca wyznaczy osobę, która będzie koordynatorem, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator zajęć jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorami lokalnym w PCPR Miechów. 14.Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity). 15.Zamawiający zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu. 16.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji zajęć z określeniem nazwy zajęć, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu .Wszystkie materiały muszą być oznaczone zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Dotyczącymi Oznaczania Projektów w Ramach Programu Kapitał Ludzki. 17.Wykonawca co miesiąc sporządzi sprawozdanie z realizacji przedmiotu umowy za dany okres rozliczeniowy celem zatwierdzenia przez zamawiającego będącego podstawą wypłaty wynagrodzenia miesięcznego. 18.Rozliczenie i termin płatności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w cyklu miesięcznym zgodnie z projektem umowy. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki): oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników zaję terminy realizacji zajęć i ilość godzin (harmonogramy) 19.W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Europejskiego Funduszu Społecznego, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dom Pomocy Społecznej BETANIA, ul. Ks. Skorupki 19, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28944,40
Oferta z najniższą ceną: 28944,40 / Oferta z najwyższą ceną: 28944,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń na wyk. robót budowlanych dla zad.: Przebudowa dr. powiatowej nr 1186K w dwóch odcinkach.
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych
- Dostawy paliwa na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Miechowie w 2026r.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach programu "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - zamówienie powtórzone II
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposażenia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie - powtórzenie
- Zakup wraz z dostawą respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie"
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa - Świadczenie usług w zakresie konsultacji, porad psychologa/psychoterapeuty dziecięcego
- "Świadczenie usług zdrowotnych ponadpodstawowej terapii leczenia uzależnień i współuzależnienia"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
- Przeprowadzenie diagnozy dzieci narażonych prenatalnie na alkohol, będących pod opieką rodzin zastępczych - pod kątem FASD (płodowy zespół alkoholowy)
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





