Og³oszenie z dnia 2025-11-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kultury i Sportu w Miechowie
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Ul. Rac³awicka 10, 32-200 Miechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000284871
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rac³awicka 10, 32-200 Miechów
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckis@miechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.ckis.miechow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Centrum Kultury i Sporu - Jednostka organizacyjna gminy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-20733c4e-dd60-45bb-b2be-f9aa5e0ccd2b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00540413
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00108160/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Obs³uga instruktorska zajêæ: nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20733c4e-dd60-45bb-b2be-f9aa5e0ccd2b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-20733c4e-dd60-45bb-b2be-f9aa5e0ccd2b
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ- cz. XI
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Obs³uga instruktorska zajêæ nauki p³ywania indywidualnego obejmuj±ce czê¶æ od 1 do 18.• Zajêcia odbywaæ bêd± siê w godzinach pracy Krytej P³ywalni tj. od 8.00 do 22.00 od poniedzia³ku do niedzieli z wyj±tkiem Niedzieli Wielkanocnej i 25.12.2026 r.
• Termin zajêæ ustalony zostanie w drodze porozumienia na linii Klient (korzystaj±cy z us³ugi) Wykonawca (instruktor).
• Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 800.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta¿ pracy instruktorskiej dla osób wykonuj±cych zamówienie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Obs³uga instruktorska zajêæ nauki p³ywania grupowego obejmuj±ca czê¶æ od 19 do 36.
Opis przedmiotu zamówienia
• Zajêcia nauki i doskonalenia p³ywania dla uczniów szkó³ podstawowych oraz dzieci
z oddzia³ów przedszkolnych (5-latki). Zajêcia trwaj± godzinê lekcyjn± tj. 45 minut dla ka¿dej grupy.
• Zajêcia odbywaj± siê w ramach zajêæ ruchowych 6 razy w tygodniu od poniedzia³ku do soboty (w pn-pt z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ lekcyjnych), w godzinach od 8.00 do 22.00.
• Maksymalna ilo¶æ godzin lekcyjnych przypadaj±ca na 1 instruktora wynosi 400.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta¿ pracy instruktorskiej dla osób wykonuj±cych zamówienie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
w zakresie zadania czê¶ciowego nr 1Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponowa³ bêdzie osobami, posiadaj±cymi kwalifikacje instruktora p³ywania, okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni
i tytu³ów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegó³owych zasad i trybu ich uzyskiwania..tj. takimi, które:
a) ukoñczy³y studia wy¿sze na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja ze specjalno¶ci± instruktorsk±, w wymiarze co najmniej 80 godzin w danej dyscyplinie sportu lub rekreacji ruchowej, albo
a) posiadaj± co najmniej ¶rednie wykszta³cenie oraz ukoñczy³y specjalistyczny kurs instruktorów w danej dyscyplinie sportu lub rekreacji ruchowej i zda³a egzamin koñcowy.
Wykazana osoba musi posiadaæ co najmniej 3-letni sta¿ pracy instruktorskiej.
w zakresie zadania czê¶ciowego nr 2
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponowa³ bêdzie osobami, posiadaj±cymi kwalifikacje instruktora p³ywania, okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 czerwca 2001 r. w sprawie kwalifikacji, stopni
i tytu³ów zawodowych w dziedzinie kultury fizycznej oraz szczegó³owych zasad i trybu ich uzyskiwania..tj. takimi, które:
a) ukoñczy³y studia wy¿sze na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja ze specjalno¶ci± instruktorsk±, w wymiarze co najmniej 80 godzin w danej dyscyplinie sportu lub rekreacji ruchowej, albo
a) posiadaj± co najmniej ¶rednie wykszta³cenie oraz ukoñczy³y specjalistyczny kurs instruktorów w danej dyscyplinie sportu lub rekreacji ruchowej i zda³a egzamin koñcowy.
Wykazana osoba musi posiadaæ co najmniej 3-letni sta¿ pracy instruktorskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga Ocena spe³niania warunku udzia³u w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej oceniana zostanie na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u – za³. 2 do SWZ na podstawie formu³y spe³nia/nie spe³nia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami wzoru umowy tj odpowiednio za³. 5a dla zadania nr 1 i 5b dla zadania nr 27.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-26 15:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-20733c4e-dd60-45bb-b2be-f9aa5e0ccd2b
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-26 15:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
5. Zamawiaj±cy przewiduje sk³adanie ofert czê¶ciowych.Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 zadania czê¶ciowe , w ka¿dym z zadañ jest 18 czê¶ci opisanych w ust. 4.
Uwaga!
Wykonawca uprawniony jest do z³o¿enia oferty tylko na jedn± czê¶æ w ramach ka¿dego z zadañ czê¶ciowych, np.: Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na czê¶æ 1 i 19 .
Z³o¿enie oferty na dwie lub wiêcej czê¶ci w ramach jednego zadania bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w celu uzyskania niezbêdnych decyzji i zezwoleñ na wyk. robót budowlanych dla zad.: Przebudowa dr. powiatowej nr 1186K w dwóch odcinkach.
- Obs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych
- Dostawy paliwa na potrzeby Zarz±du Dróg Powiatowych w Miechowie w 2026r.
- Zakup i dostawa agregatów pr±dotwórczych w ramach programu "Program Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - zamówienie powtórzone II
- Dostawa kontrolerów do dronów oraz wyposa¿enia pracowni projektowania sieci na potrzeby BCU w Miechowie - powtórzenie
- Zakup wraz z dostaw± respiratorów transportowych dla potrzeb Szpitala ¶w. Anny w Miechowie"
wiêcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³uga instruktorska zajêæ nauka p³ywania dla dzieci, m³odzie¿y i doros³ych
- ¦WIADCZENIE US£UG DOSTÊPU DO OBIEKTÓW I US£UG SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW, OSÓB TOWARZYSZ¡CYCH PRACOWNIKÓW I DZIECI PRACOWNIKÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W PILE
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie sportu i rekreacji dla pracowników Oddzia³u ZUS w Krakowie i cz³onków ich rodzin (2026-2027)
- ¦wiadczenie na rzecz pracowników GITD us³ug polegaj±cych na zapewnieniu dostêpu do obiektów i us³ug sportowo-rekreacyjnych w ramach miesiêcznego abonamentu
- ¦wiadczenie us³ug sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzysz±cych, dzieci do lat 15, m³odzie¿y w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powy¿ej 60 roku ¿ycia
wiêcej: Us³ugi sportowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





