eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Dostawa leków dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Złotoryi. Znak sprawy ZP/18/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Złotoryja: Dostawa leków dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Złotoryi. Znak sprawy ZP/18/09
Numer ogłoszenia: 218083 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8779537, faks 076 8783989.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzlotoryja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Złotoryi. Znak sprawy ZP/18/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Złotoryi. 2.Przedmiot Zamówienia podzielony jest na części i obejmuje 5 pakietów. Szczegółowy podział na pakiety, jednostki miary oraz szacunkowe roczne zużycie znajduje się w Załączniku nr 1 - Formularz cenowy. 3.Oznaczenie według wspólnego słownika zamówień CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne 4.Rodzaj zamówienia: Dostawy 5.Oferowane produkty lecznicze muszą posiadać w dniu dostawy co najmniej 12 miesięczny termin ważności. Zamawiający dopuszcza termin ważności leków krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 6.Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. O wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93 poz.896 z zm.). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na prośbę Zamawiającego aktualne dokumenty dotyczące przedmiotu umowy: atesty, karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 7.Wszystkie produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zgodne z przepisami prawa, a w szczególności zgodne z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski lub innych państw członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na prośbę Zamawiającego aktualne dokumenty dotyczące przedmiotu umowy: atesty, karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 8.W kolumnie Przedmiot zamówienia Formularza cenowego podano nazwę międzynarodową, nazwę handlową lub nazwę środka leczniczego - Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zamawiający przez równoważność rozumie złożenie oferty na produkt o identycznym składzie chemicznym substancji lub mieszaninie substancji czynnych. 9.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie leku równoważnego różniącego się postacią (z zachowaniem identycznego składu chemicznego substancji lub mieszaninie substancji czynnych), ale przy zachowaniu tej samej drogi podania np. wymagana w SIWZ tabletka a równoważnik w postaci drażetki, kapsułki, kapsułki twardej lub tabletki powlekanej lub wymagana fiolka, równoważnik w postaci ampułki. 10.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie leku w opakowaniu innej wielkości niż podana w Formularzu cenowym. W takim wypadku opakowania należy przeliczyć tak, aby liczba sztuk (tabl, draż, amp, kaps, fiol) była zgodna z Formularzem ofertowy. Jeżeli po przeliczeniu opakowań wychodzi liczba ułamkowa, należy ilość opakowań zaokrąglić w górę, np. jeśli po przeliczeniu wyjdzie 15,5 należy podać 16. Dodatkowo w kolumnie Nazwa handlowa należy podać ilość sztuk w jednym opakowaniu oraz łączna ilość opakowań. 11.Zamawiający wymaga żeby w przypadku przygotowywania oferty okazało się, że lek umieszczony w Formularzu cenowym jest niedostępny na rynku - brak produkcji, brak dostaw do kraju, brak rejestracji, brak harmonizacji i nie ma innego leku równoważnego należy tego leku nie wyceniać podając informacje o powyższych okolicznościach w kolumnie Nazwa Handlowa oraz na dole Formularza cenowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.): 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, a także aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia warunek / nie spełnia warunku. 2 O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.): Dokonanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia warunek / nie spełnia warunku. 3 O udzielenie Zamówienia Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie. W tym przypadku warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4 ust. 1 art. 22 PZP każdy z Wykonawców musi spełniać osobno. Natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1-3 ust. 1 art. 22 PZP Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dokonanie oceny spełnienia warunków odbędzie się na podstawie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, a także aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia warunek / nie spełnia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Formularz cenowy - Załącznik nr 1 (osobno dla każdego Pakietu). 2Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 (osobno dla każdego Pakietu). 3Oświadczenie zgodne z art. 22 i 24 PZP - Załącznik nr 3 4Oświadczenie o okresie związania ofertą i dopuszczalności leku - Załącznik nr 4. 5Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7Oryginalne pełnomocnictwo lub kopia poświadczona notarialnie w przypadku gdy ofertę podpisuje pełnomocnik upoważniony przez osobę lub osoby uprawnione do składania woli w imieniu Wykonawcy. Podpis lub podpisy osób uprawnionych muszą być czytelne, opatrzone pieczątką imienną. 8Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (i zawarcia umowy) konsorcjum, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy). 9Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zlzoz.internetdsl.pl/pliki/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Złotoryi z siedzibą: ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Złotoryi z siedzibą: ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja sekretariat - pok. 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.