Og³oszenie z dnia 2025-06-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa linii elektroenergetycznej – Micha³ów 54
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Z³otoryja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024149
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Staszica
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8788 307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlotoryja@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zlotoryja.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
le¶nictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa linii elektroenergetycznej – Micha³ów 54
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2fe789b8-a558-4fbd-a9d8-34d0785a6e1d
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00279938
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00257966/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa linii elektroenergetycznej - Micha³ów 54
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zlotoryja/platforma-zakupowa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
platformy platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu
platformy platformazakupowa.pl (https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zlotoryja)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych
kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w
Regulaminie korzystania z platformy paltformazakupowa.pl, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, przystêpuj±c do
niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy paltformazakupowa.pl wynosi 150 MB
Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej z³o¿enia na platformie paltformazakupowa.pl. Za datê przekazania wniosków,
zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów w postaci papierowej
(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na
adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego wskazany w pkt 11.9 lit b) SWZ lub z³o¿enia na platformie paltformazakupowa.pl
Zamawiaj±cy informuje, ¿e niezbêdne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie okre¶lono w Regulaminie
korzystania z platformy paltformazakupowa.pl
Ofertê oraz o¶wiadczenia, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP , sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie
elektronicznej (tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Nadle¶nictwo
Z³otoryja, ul. Staszica 18, 59-500 Z³otoryja .
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych – CompNet sp. z o.o. z którym w sprawach dotycz±cych
przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl
lub telefonicznie pod numerem 796 400 190 .
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3.Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4.Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce
upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci 5.Dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w
celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie
zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o
przepisy PZP, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 8.Niezale¿nie od postanowieñ pkt 7 powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 9.Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe,
10.Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11.Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego
postêpowania dane osobowe, ma prawo: 1)dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji,
gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2)do sprostowana swoich danych osobowych –
zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; 3)do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4)wniesienia skargi do
Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o
ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.12.Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP.
Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
14.Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy
publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s±
przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
15.Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy
publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s±
przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa linii elektroenergetycznej – Micha³ów 54”.
Zakres robót oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt techniczny,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ,
- przedmiar robót, który ma znaczenie pomocnicze przy sporz±dzaniu oferty - nie
stanowi wy³±cznej podstawy do wyceny oferty. Ilo¶ci zawarte w przedmiarze robót s± ilo¶ciami szacunkowymi i nie mog± byæ traktowane jako ostateczne, zosta³y podane aby daæ Wykonawcom wspóln± podstawê dla sporz±dzenia oferty i pó¼niejszej jej oceny. Podstawê wyceny stanowi± ³±cznie: projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt zagospodarowania terenu oraz przedmiar robót .
Wymienione wy¿ej dokumenty, stanowi± za³±cznik do SWZ nr 1 i znajduj± siê na stronie internetowej Zamawiaj±cego.
Adres inwestycji: gmina Chocianów – obszar wiejski, obrêb Micha³ów, dzia³ka ewidencyjna nr 494/85, 540/78, 592/78.
Zadanie realizowane bêdzie w oparciu o decyzjê nr 629.2022 z dnia 09.01.2023r. tj. pozwolenie na budowê elektroenergetycznej sieci kablowej 20 kV oraz rozbiórkê linii napowietrznej SN w m. Micha³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± nie mniejsz± ni¿ 150 000 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ w przeci±gu ostatnich piêciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ co najmniej 1 robotê budowlan± (przez 1 robotê budowlan± rozumie siê wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegaj±c± na budowie/przebudowie/remoncie/linii elektroenergetycznej o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³. Wykonawca nie mo¿e sumowaæ zamówieñ o mniejszej warto¶ci celem spe³nienia wymaganego warunku.
b) Warunek ten, w zakresie potencja³u technicznego, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ:
- co najmniej jedn± osob± przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
Osoba wskazana powy¿ej musi posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub uprawnienia im odpowiadaj±ce wydane na podstawie poprzednio obowi±zuj±cych przepisów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstêpnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. wstêpne o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone zgodne ze wzorem stanowi±cym
za³±cznik nr 3A do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3C do SWZ).
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego - sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem
2) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ),
3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i
op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
4) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek
na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
6) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
Cd. w pkt. 5.11
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 8.1. Wykonawca sk³ada wraz z ofert±
o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, wstêpne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3B do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby
(zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3D do SWZ).
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 8.1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem
zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków
dowodowych, o których mowa w lit. a), wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (wstecz od dnia w którym up³ywa termin
sk³adania ofert) , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz, o którym mowa wy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
c) dowodów okre¶laj±cych, ¿e wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ (je¿eli s± wymagane), niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Cd. z pkt. 5.6c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odno¶nie naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których
mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych.
f) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 10.3. ppkt 1) SWZ - sk³ada informacjê z odpowiedniego
rejestru, takiego jak rejestr s±dowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument w zakresie, o którym mowa w pkt. 10.3 ppkt 1).
2) za¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 10.3. ppkt 3) SWZ, za¶wiadczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 10.3. ppkt
4) SWZ, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt 10.3. ppkt 5) SWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
(a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
(b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa w pkt 10.5. ppkt 1) SWZ powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego
z³o¿eniem. Dokumenty, o których mowa w pkt 10.5. ppkt 2) SWZ powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 10.5. SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP, art. 109 ust. 1 pkt. 1 PZP, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym
odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o
o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du
zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Postanowienia pkt. 10.6. SWZ stosuje siê.
Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê opisano w pkt. 14 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 500 z³Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku Santander Bank 52 1090 2095 0000 0001 5691 0082 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Przebudowa linii elektroenergetycznej – Micha³ow 54”. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Tre¶æ wadium wnoszonego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby w tre¶ci wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikaæ, ¿e Wykonawca, na którego gwarancja/porêczenie zosta³y wystawione dzia³a w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b±d¼ w ich tre¶ci powinien zostaæ ujêty szerszy zakres odpowiedzialno¶ci gwaranta/porêczyciela ni¿ tylko dotycz±cy dzia³añ/zaniechañ odnosz±cych siê do Wykonawcy, na którego gwarancja/porêczenie to zosta³o wystawione (zob. wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 24 czerwca 2020 r. sygn. akt KIO 662/20; wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn. akt KIO 970/20; wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 31 lipca 2020 r., sygn. akt KIO 1183/20, uchwa³a Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 11 marca 2021 r., sygn. akt KIO/KD 6/21).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1. W Formularzu Oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
2. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres
umocowania;
3. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP , tj. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu
oraz o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa wy¿ej powinny zostaæ z³o¿one wraz z
ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Dokumenty, o których mowa w pkt 10.3 SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych
wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s±
wymagane. W zwi±zku z powy¿szym zgodnie z art. 117 ust. 4 PZP Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty
podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni
Wykonawcy. Tre¶æ o¶wiadczenia w tym przedmiocie zosta³a zawarta w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 i
Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w tym formularzu. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117
ust. 4 PZP odnosi siê równie¿ do wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody stron w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
a. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególno¶ci klêski ¿ywio³owe i udokumentowane warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce realizacjê roboty
b. wyst±pienie zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy
c. zmiany bêd±ce nastêpstwem konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej
d. zmiany bêd±ce nastêpstwem zdarzeñ le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, takich jak w szczególno¶ci wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego
e. zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci takich jak np.: odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, wstrzymanie robót budowlanych przez organy nadzoru.
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z wymienionych wy¿ej okoliczno¶ci, termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wyd³u¿eniu o okres niezbêdny na nale¿yte spe³nienie ¶wiadczenia, odpowiadaj±cy okresowi trwania przeszkody uniemo¿liwiaj±cej realizacjê przedmiotu umowy. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca, który wniós³ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w formie innej ni¿ pieni±dz, zobowi±zany jest do przed³u¿enia terminu jego wa¿no¶ci.
3. Zmiana sposobu ¶wiadczenia - zmiany technologiczne
a. niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ
b. pojawienie siê na rynku materia³ów, czê¶ci lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy
c. konieczno¶æ zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych i technologicznych ni¿ wskazane w ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zadania
d. zmiana ilo¶ci robót budowlanych wynikaj±ca ze zmiany projektu, której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna do uzyskania efektu koñcowego
e. zmiana na podstawie art. 23 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane dot. zmiany w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.
f. zmiany które zosta³y dokonane podczas wykonywania robót i nie odstêpuj± od za³o¿onych rozwi±zañ.
4. Zmiany osobowe:
a. zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawid³owym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiaj±cego.
b. zmiana podwykonawcy z zastrze¿eniem, ¿e je¶li Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto umowê pos³u¿y³ siê do¶wiadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi równie¿ wykazaæ siê do¶wiadczeniem wymaganym przez Zamawiaj±cego w SIWZ.
Pozosta³e zmiany zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ- wzór umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza dostêpnego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zlotoryja
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia:a) operator maszyn budowlanych
b) prace rêczne zwi±zane z wykonaniem podstawowych robót budowlanych oraz prace pomocnicze,
je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2025r. poz. 277 z pó¼n. zm.).
2. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 %ceny w ofercie.
INNE PRZETARGI Z Z£OTORYI
- Doposa¿enie Placu Zabaw przy ¯³obku Miejskim w Z³otoryi
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Szpitala w Z³otoryi i O¶rodka w Legnicy
- Przebudowa linii elektroenergetycznej - Micha³ów 54
- Remont III piêtra Szpitala Powiatowego im. A. Wolañczyka Sp. z o.o. w Z³otoryi ( Oddzia³u Opiekuñczo - Leczniczego ) w zwi±zku z realizacj± projektu pn. (...) - PE£NA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
wiêcej: przetargi w Z³otoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa monitoringu i o¶wietlenia zewnêtrznego oraz doposa¿enie w nowe urz±dzenia placu zabaw w Krê¿nicy Jarej
- Budowa monitoringu i o¶wietlenia zewnêtrznego oraz doposa¿enie w nowe urz±dzenia placu zabaw w Krê¿nicy Jarej
- Wykonanie robót bran¿y elektrycznej w ramach zadania pn.: "Przebudowa z rozbudow± drogi powiatowej Nr 1293B na odcinku ul. Jana Paw³a II w Sokó³ce - Nowa Kamionka"
- "Przebudowa drogi gminnej w ulicy Nadbzurzañskiej w £owiczu - I etap"
- Budowa drogi bocznej ulicy Rybnej 59-61 w Tychach
- Budowa ¶cie¿ki pieszo-rowerowej wzd³u¿ DW 980 odc.130 w km 6+390,00-6+600 w m. Binarowa
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.