eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mniszków › Zakup i Dostawa wyposażenia, sprzętu, pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Mniszków w ramach projektu pt.Przedszkolaki - przyszłość gminy Mniszków, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Mniszków: Zakup i Dostawa wyposażenia, sprzętu, pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Mniszków w ramach projektu pt.Przedszkolaki - przyszłość gminy Mniszków, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty).
Numer ogłoszenia: 218035 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194009 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich 10, 26-341 Mniszków, woj. łódzkie, tel. 044 7561522, faks 044 7561523.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i Dostawa wyposażenia, sprzętu, pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych w Gminie Mniszków w ramach projektu pt.Przedszkolaki - przyszłość gminy Mniszków, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pomieszczeń, sprzętu AGD i RTV, pomocy dydaktycznych, zabawek, mebli, wraz z ich montażem do trzech oddziałów przedszkolnych (o.p.) w trzech szkołach podstawowych (SP) w Gminie Mniszków, poprawiających zaplecza tych oddziałów. 2.Na potrzeby realizacji zadania zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1) Część I - Dostawa wyposażenia pomieszczeń ( formularze cenowe - załączniki nr: 7,10,13) 2) Część II - Dostawa sprzętu AGD i RTV ( formularze cenowe- załączniki nr:8,11,14), 3) Część III - Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, mebli ( formularze cenowe-załączniki nr: 9,12,15) 3.Szczegółowy zakres dostawy do poszczególnych oddziałów przedszkolnych tj do: o.p. przy SP w Bukowcu nad Pilicą, o.p. przy SP w Stoku, o.p. przy SP w Błogiem Rządowym zestawiono w w/w formularzach cenowych ( załączniki od nr 7 do nr 15) w odpowiednich częściach zamówienia. 3.Dostawa kierowana będzie bezpośrednio do trzech szkół, gdzie będzie protokolarnie odbierana od Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego, Dyrektora szkoły. Komplet trzech protokołów ( odbiory bez uwag) stanowi końcowy odbiór przedmiotu zamówienia w danej części i będzie podstawą przyjęcia faktury i zapłaty za tą część zamówienia. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy oraz montaż i instruktaż. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Dostarczone meble muszą posiadać certyfikat zgodności z normą. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Wszystkie dostarczone produkty muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów). Wykonawca udziela zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach producenta, na okres wskazany przez producenta. 5. Dostawa w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem szkoły. Gotowość dostawy wykonawca zgłosi zamawiającemu lub Dyrektorowi poszczególnej placówki na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 6.W szczegółowym opisie produktów mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, parametry. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą standardów dostawy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają w/w wymagania określone przez zamawiającego, wypełniając odpowiednio załącznik nr 6 tj. tabelę równoważności. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny był podobny pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji ( wielkość, rodzaj, właściwości), 2) charakteru użytkowego ( funkcji, przeznaczenia), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału) 4) parametrów technicznych (moc, pasmo przenoszenia sygnału, wytrzymałość, trwałość), 7.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania dostawy oraz montażu asortymentu w ramach zamówienia na dostawy. 9.Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie doprecyzowują oczekiwania jakościowe i określają cechy techniczne dla osiągnięcia zamierzonych celów projektu pn. Przedszkolaki - przyszłość gminy Mniszków. 10.Kody CPV: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni, 37535230-8 Karuzele do placów zabaw, 39161000-8 Meble przedszkolne, 45215500-2 Toalety publiczne, 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 31710000-6 Sprzęt elektroniczny. 11.Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 13.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 16.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17.Wymagania stawiane wykonawcy: 1) wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustanowienie przedstawiciela wykonawcy do kontaktów roboczych, 4) określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz adresu e-mail innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 5) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 37.53.52.30-8, 39.16.10.00-8, 45.21.55.00-2, 39.16.21.00-6, 31.71.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wyposażenia pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29229,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35842,20

  • Oferta z najniższą ceną: 35842,20 / Oferta z najwyższą ceną: 35842,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu AGD i RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU (BMS) spółka jawna Z.Bielecki, T.Białowąs, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104411,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 119630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121253,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek, mebli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC Edukacji Jakub Strużyk, ul. Tuwima 28/10, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93414,81

  • Oferta z najniższą ceną: 93414,81 / Oferta z najwyższą ceną: 117624,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.