eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ADMINISTROWANIU, UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PIELĘGNACJI ZIELENI NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY TRZEBINIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Trzebinia: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ADMINISTROWANIU, UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PIELĘGNACJI ZIELENI NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY TRZEBINIA
Numer ogłoszenia: 217831 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6127227, faks 032 6121147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA ADMINISTROWANIU, UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PIELĘGNACJI ZIELENI NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY TRZEBINIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na administrowaniu, utrzymaniu czystości i pielęgnacji zieleni na cmentarzach komunalych : Sektor I - cmentarz komunalny w Trzebini przy ul. Luzara. Ogólna powierzchnia cmentarza - 2,08 ha Sektor II - cmentarz komunalny w Trzebini przy ul. Cmentarnej, dzielnica Krystynów. ogólna pow. cmentarza 1,11 ha Sektor III - cmentarz komunalny w Myślachowicach. Ogólna pow. cmentarza - 1,60 ha Sektor IV - cmentarz komunalny w Lgocie, Ogólna powierzchnia cmentarza - 0,46 ha Sektor V - cmentarz komunalny w Psarach. Ogólna powierzchnia cmentarza - 0,76 ha Sektor VI - cmentarz komunalny w Dulowej. Ogólna pow. cmentarza 0,54 ha Sektor VII - cmentarz komunalny w Bolęcinie. Ogólna powierzchnia cmentarza - 0,77 ha -.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1)wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano a przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, jeżeli zamawiający żąda wniesienia wadium lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Warunkami udziału w postępowaniu są również: 7. Wykonanie minimum 1 zadania w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z zakresu administrowania cmentarzem oraz 1 z zakresu utrzymania czystości i pielęgnacji zieleni oraz posiadanie minimum 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu ksiąg cmentarnych wymaganych ustawami. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien dysponować biurem oraz zapleczem technicznym zlokalizowanym: dla sektora I i II na terenie Miasta Trzebini.dla sektorów III - VII na terenie Miasta Trzebini lub sołectwa na terenie, którego znajduje się sektor tj. Myślachowice, Lgota, Psary, Dulowa lub Bolęcin Biura do obsługi klientów winny być czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien potwierdzić, że wszelkie nieczystości stałe powstające przy administrowaniu, utrzymaniu czystości i pielęgnacji zieleni na cmentarzu komunalnym będą trafiały na składowisko odpadów komunalnych Transport w/w nieczystości może odbywać się jedynie przez firmy posiadające stosowne pozwolenie na odbieranie nieczystości stałych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Trzebinia. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien potwierdzić, że wszelkie nieczystości płynne powstające na terenie cmentarza a trafiające do bezodpływowych zbiorników lub zbiorników przy toaletach przenośnych będą trafiały do oczyszczalni ścieków. Transport w/w nieczystości może odbywać się jedynie przez firmy posiadające stosowne pozwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych na terenie Gminy Trzebinia. 11. Warunki dotyczące potencjału kadrowego: Dysponowanie minimum : 1 osobą dla obsługi jednego sektora (grabarz) 1 osobą do prowadzenia biura obsługi klientów oraz do prowadzenia niezbędnej dokumentacji wymaganej przy administrowaniu cmentarzem /zgodnie z przepisami/. Jeżeli wykonawca złoży oferty na kilka sektorów wówczas do obsługi biura wystarczy 1 osoba. 12. Dysponowanie osobą posiadającą licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami zgodnie z ustawą o Gospodarce Nieruchomościami . 13. Dyspozycyjność całodobowa: Należy podać numer telefonu stacjonarnego - do biura, który będzie dostępny dla Zamawiającego oraz Mieszkańców Gminy w godzinach otwarcia biura, oraz nr telefonu, który przez całą dobę będzie dostępny dla Zamawiającego oraz Mieszkańców Gminy do osoby opiekującej się cmentarzem - grabarza. 14. Posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15.Warunki dotyczące potencjału technicznego. Wykonawca winien dysponować następującym sprzętem :1 samochodem dostawczym ,1 kosiarką lub podkaszarką ( dla każdego sektora ) sprzętem ogrodniczym do pielęgnacji zieleni oraz sprzętem do prac porządkowych ( dla każdego sektora ) Ocena spełniania warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia -nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku braku potwierdzenia należytego wykonania usług na wykazie prosimy o załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających wymagane informacje. d)Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu podpisania umowy będzie dysponował biurem i zapleczem technicznym zlokalizowanym na terenie Miasta Trzebini lub sołectwa na terenie którego zlokalizowany jest sektor. e)Oświadczenie Wykonawcy , że wszelkie nieczystości płynne powstające na terenie cmentarza a trafiające do bezodpływowych zbiorników lub zbiorników przy toaletach przenośnych będą trafiały do oczyszczalni ścieków. f) Oświadczenie Wykonawcy, że wszelkie nieczystości stałe powstające przy administrowaniu, utrzymaniu czystości i pielęgnacji zieleni na cmentarzu komunalnym będą trafiały na składowisko odpadów komunalnych. g) Oświadczenie Wykonawcy iż dysponuje potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia - dotyczy spełnienia warunku określone w pkt. 5.11 i 5.12 siwz h) Licencja zawodowa w zakresie zarządzania nieruchomościami. i) Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. j) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia przedmiotu zamówienia którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty o których mowa w pkt 1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio. - UWAGA Dokumenty w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Trzebini 32-540 Trzebinia ul. Piłsudskiego 14 Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pokój nr 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta w Trzebini 32-540 Trzebinia ul. Piłsudskiego 14 Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pokój nr 40.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.