Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-01
Białystok: Opracowanie merytoryczne i graficzne, przygotowanie w wersji elektronicznej, sporządzenie składu oraz druku folderów poświęconych województwu podlaskiemu.
Numer ogłoszenia: 217664 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku , ul. kard. St. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497551, faks 085 7497551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie merytoryczne i graficzne, przygotowanie w wersji elektronicznej, sporządzenie składu oraz druku folderów poświęconych województwu podlaskiemu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie merytoryczne i graficzne, przygotowanie w wersji elektronicznej, sporządzenie składu oraz druku folderów poświęconych województwu podlaskiemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią łącznie następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.), zwaną dalej ustawą; 2.Wyrażą zgodę na realizację płatności w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; 3.Zaakceptują istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy oraz wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ); 4.Wskażą część zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom (wzór - zał. nr 5 do SIWZ). 5.Wykonali należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Usługi muszą obejmować: opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, łamanie, przygotowanie publikacji do druku oraz druk. Zamawiający wymaga, aby wartość każdej z usług była nie mniejsza niż 50 000 złotych netto i przynajmniej jedna z publikacji będących ich rezultatem miała formę albumu. (wzór- zał. nr 6 do SIWZ). 6.Zapewnią zespół składający się z osób, z których przynajmniej jedna legitymować się będzie: a) doświadczeniem i umiejętnościami w zakresie grafiki komputerowej i DTP, b) doświadczeniem i umiejętnościami w zakresie adiustacji tekstów,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: a)formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3); b)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (Wzór - zał. Nr 4); c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom (Wzór zał. nr 5 do SIWZ); jeżeli nie dotyczy to dołączyć załącznik z taką adnotacją. f)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Wzór zał. nr 6 do SIWZ); g)wykaz osób, którymi dysponuje, bądź będzie dysponował wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykaz ma zawierać informacje o wykształceniu oraz doświadczeniu zawodowym osób wchodzących w skład zespołu, wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz ma zawierać informacje, które w sposób jednoznaczny pozwolą określić spełnianie warunków, których wymaga Zamawiający. W przypadku osób, z którymi Wykonawca planuje podjąć współpracę na potrzeby przedmiotowego zamówienia, wymagane jest przedstawienie dokumentów potwierdzających nawiązanie współpracy w postaci umów, listów intencyjnych lub innych dokumentów podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentacji stron (wzór zał. Nr 7 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można odebrać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w pok. 038 w godz. 8.00-15.00 lub drogą pocztową..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: UMWP, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. 123..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 oraz z budżetu Samorządu Województwa Podlaskiego.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa analizatora do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA - ZP/TP-22/25
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w Uniwersyteckim Dziecięcym Szpitalem Klinicznym w Białymstoku
- Zakup analizatora aminokwasów w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.122.2025
- Wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej podziałów geodezyjnych
- Usługa wynajmu długoterminowego 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- Sukcesywny druk wraz z dostawą i montażem materiałów poligraficznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie.
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
- Aktualizacja podręcznika do monitoringu i klasyfikacji elementów biologicznych
- Wykonanie 160 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 10 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





