eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Remont holu z rejestracją na parterze budynku Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu, ul. Łęczycka 24a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-26

Zgierz: Remont holu z rejestracją na parterze budynku Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu, ul. Łęczycka 24a
Numer ogłoszenia: 217502 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174112 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont holu z rejestracją na parterze budynku Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu, ul. Łęczycka 24a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont holu z rejestracją na parterze budynku Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu, ul. Łęczycka 24a. Zakres prac obejmuje: 1. Demontaż drewnianej boazerii , uzupełnienie tynków i zagruntowanie - pow. 68,15 m2. 2. Wykucie z muru 5 drewnianych ościeżnic. 3. Wymianę skrzydeł drzwiowych z ościeżami 3 kpl ( szerokość zgodnie z wymogami dla osób niepełnosprawnych - pomieszczenie chirurga, rejestracji , rtg) wraz z wykonaniem nowych nadproży. Drzwi wewnątrzlokalowe, jednoskrzydłowe, fabrycznie wykończone, systemu PORTA lub równoważne kolorystycznie dopasowane do zamontowanych w wyremontowanej części Przychodni. 4. Obrobienie 4 ościeży płytami gips.- karton. 5. Zamurowanie 1 otworu drzwiowego, uzupełnienie tynku. 6. Wykonanie gładzi jednowarstwowych na ścianach - 169,235 m2 i na stropie - 48,23 m2 , zagruntowanie preparatami gruntującymi, przygotowanie podłoża pomalowanie. 7. Dwukrotne malowanie holu farbami emulsyjnymi - 217,465 m2. 8. Malowanie gabinetu zabiegowego na parterze - pow. 69,98 m2. 9. Malowanie lamperii zmywalną farbą akrylową na wysokość 1,60 m - pow. 70,56 m2. 10. Malowanie lamperii farbą zmywalną w poczekalni dla dzieci na I piętrze do wysokości 1,50 - pow. 68,4 m2. 11. Pomalowanie kraty metalowej do pomieszczenia rtg. 12. Uzupełnienie płytkami ściany w pomieszczeniu chirurga po wymianie drzwi. 13. Przygotowanie ( w tym szlifowanie) i zagruntowanie podłoża (lastryko) wraz z ułożeniem płytek gresowych antypoślizgowych w holu przychodni - pow. 97,718 m2 , zerwanie starego cementowego cokołu, wykonanie nowego cokołu wys. 10 cm wokół ścian holu z płytek ciętych - 40,10 mb. Posadzka z płytek typu gres porcellanato szkliwionych o parametrach zgodnych z normą PN-ISO 13006:2002 zał.G i PN-EN 14411:2005, PN-EN 176:1996 o nasiąkliwości wodnej E<0,5% grupa Bla, wym. 33cmx33cm , współczynnik antypoślizgowości R11, gat I, ścieralność PEI 4/2100, materiał posiadający certyfikat lub atest higieniczny do zastosowania w obiektach służby zdrowia, kolorystyka zgodna z posadzką w wyremontowanej części Przychodni , układana metodą zwykłą na klej. 14. Wymianę instalacji oświetleniowej: przewodów , puszek , włączników i opraw. 15. Zamontowanie 6 opraw oświetleniowych rastrowych oraz 2 zawieszonych między balkonem opraw świetlnych z blachy stalowej. Do wykonania instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych należy przyjąć ilość materiału zgodną z normami określonymi w KNR 5-08 dla instalacji podtynkowej w obiektach użyteczności publicznej i służby zdrowia. 16. Zamontowanie listew odbojowych z płyty MDF na ścianach w holu na parterze oraz w poczekalni dla dzieci na I piętrze - 167,55 mb. 17. Naprawę pokrycia dachowego nad wejściem do przychodni z wykonaniem obróbek blacharskich oraz dwukrotnym pokryciem papą termozgrzewalną. 18. Obudowę śmietnika na zewnątrz przychodni elementami stalowymi. Roboty należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą zał. nr 1 do niniejszego opisu, sztuką budowlaną i zaleceniami producentów materiałów. Przedmiar robót, będący załącznikiem nr 2 do opisu przedmioty zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wszystkie wyroby i materiały użyte przez Wykonawcę do remontu powinny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, być zgodne z Polskimi Normami, posiadać Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz posiadać Certyfikaty bezpieczeństwa. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca odpowiada za jakość i należyte wykonanie robót. 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty ( podstawowe i dodatkowe) związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - pomiary powykonawcze instalacji elektrycznej, - wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, - prawidłowe zabezpieczenie placu budowy. Remont prowadzony będzie w czasie funkcjonowania Przychodni. 3. Szczegóły dotyczące kolorystyki pomieszczeń , glazury i stolarki zostaną uzgodnione z użytkownikiem. UWAGA: W przypadku opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń, osprzętu, stolarki drzwiowej, itp. równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenia, osprzęt, stolarkę drzwiową itp. dopuszczone do stosowania w budownictwie takie, które spełniają wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w opisie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORBUD Przedsiębiorstwo Budowlane, ul. Torowa 12, 93-327 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1031265,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44772,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57252,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.