eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczCykliczne dostawy oleju opałowego do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku, Radziejowie, Rypinie oraz Wąbrzeźnie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Bydgoszcz: Cykliczne dostawy oleju opałowego do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku, Radziejowie, Rypinie oraz Wąbrzeźnie
Numer ogłoszenia: 216427 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy , ul. Leona Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 341-52-61, faks 0-52 341-57-81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy oleju opałowego do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku, Radziejowie, Rypinie oraz Wąbrzeźnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy oleju opałowego do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku, Radziejowie, Rypinie oraz Wąbrzeźnie. Zamówienie będzie realizowane cyklicznie, partiami, w ilościach zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego na adres: 1. Placówka Terenowa KRUS we Włocławku, ul. Barska 6, 87-806 Włocławek; 2. Placówka Terenowa KRUS w Radziejowie, ul. Rolnicza 4, 88-200 Radziejów; 3. Placówka Terenowa KRUS w Rypinie, ul. Warszawska 47 A, 87-500 Rypin; 4. Placówka Terenowa KRUS w Wąbrzeźnie, ul. Budowlana 2, 87-200 Wąbrzeźno. Dostawy lekkiego, niskosiarkowego oleju opałowego do lokalnej kotłowni muszą spełniać poniższe parametry: 1. wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg 2. lepkość kinematyczna w temp. 20° - max. 6,00 mm2/s 3. zawartość siarki - max. 0,2% m/m 4. temperatura płynięcia - max -20°C 5. temperatura zapłonu - min. 56°C 6. zawartość wody - max 200 mg/kg 7. gęstość w temp. 15° C - max. 860 kg/m3 Parametry oleju opałowego będą spełniały obowiązujące Polskie Normy: dla oleju opałowego PN-C-96024:2001. Dostawy będą następować w zależności od potrzeb Zamawiającego, łączna ilość oleju opałowego jest wartością szacunkową i może ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego spowodowane warunkami atmosferycznymi w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy oraz z powodu aktualnych cen oleju opałowego. Do każdej dostawy należy dołączyć świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować każde zamówienie złożone w ramach umowy nie później, niż w terminie do dwóch dni roboczych od chwili jego otrzymania. Odbiór ilościowy będzie dokonywany według wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych. Zamawiający przy każdej dostawie będzie sprawdzał fakt zaplombowania licznika przy cysternie paliwa oraz żądał do wglądu aktualnego świadectwa legalizacji licznika oraz świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy wynosi 109 100 litrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10 - Niskosiarkowe oleje palne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 P.z.p. tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące załączniki: 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 P.z.p. - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 4) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) kopię koncesji na obrót olejem opałowym lekkim ważną na dzień składania ofert, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 8) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa; 9) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy P.z.p.; 10) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą Wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, w pokoju nr 803 w godzinach pracy Oddziału.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.