Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Kętrzyn: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2011r. zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych
Numer ogłoszenia: 21630 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2011r. zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego: Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2011r. zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych jest: 1. Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót w zakresie budownictwa związanych z wymianą nawierzchni chodników i ulic na terenie Miasta Kętrzyn. Wymagany sprzęt to: a) ciągniki z przyczepami, b) zagęszczarki lemieszowe o masie min. 200 kg, c) piła do cięcia betonu lub tzw. gilotyna, d) wózki widłowe lub inny sprzęt do rozładunku materiału na paletach, e) samochody dostawcze o ładowności do 2,5t., f) koparko-ładowarki o poj. łyżki min. 0,5m3, g) ręczny sprzęt typu; oskard, sztychówki, łopaty, łomiki, młoty ślusarskie 5kg, grabie, 2. Nadzór nad pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych przy prowadzeniu robót polegających na wymianie nawierzchni chodników i ulic na terenie Miasta Kętrzyn - poprzez wyznaczenie kierowników odcinków robót: kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi. 3. Zapewnienie zaplecza socjalnego na czas prowadzenia robót dla 80 pracowników Urzędu Miasta w Kętrzynie. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niżej wymienionych usług: a) Zapewnienie sprzętu do wymiany nawierzchni na kostkę betonową o gr. 8 cm na powierzchni: 1316,00 m2 (parkingi, drogi i podjazdy). Opis robót pod realizację których należy zapewnić niezbędny sprzęt, maszyny i urządzenia: Zdjęcie starej nawierzchni podjazdu, drogi lub parkingu, obrzeży i krawężników oraz ich mechaniczny załadunek na środki transportu. Korytowanie do 30 cm z odwiezieniem urobku. Dowiezienie i ułożenie gruntocementu (B-3,5 MPa) o gr. 25 cm z jego zagęszczeniem zagęszczarką lemieszową o masie min. 200 kg. Dowiezienie i ułożenie warstwy podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm (B-3,5 MPa). Ułożenie kostki betonowej o gr. 8 cm i jej przybicie zagęszczarką lemieszową o masie do 100 kg na fartuchu z gumy. b) zapewnienie sprzętu do ustawienie krawężników na ławie z betonu B-10 na długości 94,00 mb. Opis robót pod realizację których należy zapewnić niezbędny sprzęt, maszyny i urządzenia: Ręczne korytowanie pod krawężnik z odwiezieniem urobku. Przygotowanie i rozłożenie mieszanki betonowej B-10 - ławy z oporem. Przygotowanie i rozłożenie podsypki cementowo-piaskowej. Ustawienie krawężnika drogowego. Uzupełnienie mieszanką bitumiczną szczeliny pomiędzy krawężnikiem a nawierzchnią drogi - w przypadku wymiany starego na nowy krawężnika przy krawędzi ulicy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 98.30.00.00 - Różne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "KOMUNALNIK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej KOMUNALNIK Sp. z o.o., ul. Pl. Słowiański 2, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43193,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43193,00
Oferta z najniższą ceną: 43193,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43193,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W myśl art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Zamawiający w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską oraz inne usługi do realizacji w 2011 r. zadań Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pod nr referencyjnym SO.271.15.2011 dopuścił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające miałyby polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego. Informacja o dopuszczeniu możliwości udzielenia zamówień uzupełniających została zawarta w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu (opublikowanym w BZP pod numerem 67284 - 2011 z dnia 06.04.2011r. w sekcji II.1.4). Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosiła 203.252,03 zł, tj. 52.944,00 euro. W toku realizacji powyższego zamówienia pojawiła się konieczność wykonania nowych, wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia SO.271.15.2011 robót polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. robót związanych z wymianą nawierzchni chodników i ulic w ramach robót publicznych Gminy Miejskiej Kętrzyn, nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi przez Urząd Miasta w Kętrzynie w ramach robót publicznych przy prowadzeniu robót polegających na wymianie nawierzchni chodników i ulic na terenie Miasta Kętrzyn - poprzez wyznaczenie kierowników odcinków robót: kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi oraz zapewnienia zaplecza socjalnego na czas prowadzenia robót dla 80 pracowników Urzędu Miasta w Kętrzynie. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego -43.193,00 zł = 11.251,11 EURO, co stanowi 21,25 % zamówienia podstawowego. Mając na względzie powyższe okoliczności, należy stwierdzić, że Zamawiający spełnił wszystkie przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP i działając na podstawie przedmiotowego artykułu udzielił zamówienia uzupełniającego
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- ''Zapewnienie schronienie dla osób bezdomnychz terenu Gminy Miejskiej Kętrzyn - podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Przygotowanie i wydawanie dwudaniowych gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem pieczy zastępczej - postępowanie II
- "Dostawa zestawów do resekcji i zespoleń jelit do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, przetworów mięsnych; drobiu, przetworów drobiowych z indyka i kurczaka do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- "Zakup oleju napędowego do pojazdów Zespołu Ratownictwa Medycznego, Karetek Transportowych, Pojazdów Służbowych i Etyliny E 95 w celach gospodarczych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Lublin 2025-2028
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- Roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej pn. "Kwiatowa Dolina"
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Koninie w I półroczu 2026r.
- "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Szamotułach - zaprojektuj i wybuduj"
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r. w podziale na 2 zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





