eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Usługa wywożenia odpadów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Szamotuły: Usługa wywożenia odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 215035 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, fax. 061 2927102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywożenia odpadów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wywożenia odpadów medycznych w tym: 1) odbiór z miejsca magazynowania wytworzonych przez Zamawiającego odpadów medycznych w ilości 2 500 kg miesięcznie, tj.30 000 kg (rocznie,tj.60 000 kg) 2lata, zakwalifikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27.09.2001(Dz. U. Nr 112,poz.1206) do grup: a)18 01 01 narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki z wyłączeniem 18 01 03 - b)18 01 02 części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania z wyłączeniem 18 01 03 c)18 01 03 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego o którym wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady ) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 d)18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 e) 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (rtęć z uszkodzonych termometrów rtęciowych). Asortyment i ilości zostały przedstawione przez Zamawiającego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy. Za odbiór odpadów medycznych uważa się ich odbiór od Zamawiającego w każdy: poniedziałek, środę i piątek w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku wystąpienia sytuacji gdy: poniedziałek, środa i piątek przypadną jako dzień nieroboczy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy również w dzień przypadający jako nieroboczy, tak aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno - epidemiologicznego. 2)Dostarczenie na czas trwania umowy do Zamawiającego wagi do ważenia odpadów, ich ważenie oraz załadunek odbieranych odpadów będących przedmiotem zamówienia, w obecności pracownika Zamawiającego 3)Potwierdzanie odbioru ilościowego odpadów wg wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów tj. na (Karcie Ewidencji Odpadów) i (Karcie Przekazania Odpadów)- wystawiane przez Wykonawcę. 4)Usługa transportu odbieranych odpadów medycznych, o których mowa w pkt.1.1) 5) Usługa unieszkodliwiania odbieranych odpadów medycznych, o których mowa w pkt.1.1) 6) Ponoszenia odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, o których mowa w pkt.1.1. 7)Ponoszenia odpowiedzialności za realizację usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych, o których mowa w pkt.1.1. wobec organów kontroli zewnętrznych 2.Podstawa prawna opracowania SIWZ : 1)Ustawa Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223,poz.1655),zwana dalej PZP, 2)Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz.605), 3)Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r.w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (D. U. nr 241, poz.1763), 4)Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz.628 z późn.zm.) 5)Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów, D.U. nr 112 poz.1206), 6)Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. nr 162, poz.1153), 7) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych weterynaryjnych ( Dz. U. z 2003 r. nr 8, poz. 104 z późn. zm.), 8)Rozporządzenie MOŚ z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. nr 30 poz. 213) , 9)Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. nr 199, poz. 1671 z późn. zm.), 10)Umowa europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych -(ADR ) (Dz. U. z 2005 r. nr 178 , poz. 1481 z późn. Zm.). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Duszniki, Oddział Szamotuły, nr: 27 9072 0002 0450 0009 2000 0003 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawca, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 12. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk w załączeniu do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z ustawą o odpadach (Dz .U. z 2001 r. nr 62,poz.628, z późn. zm.)tj. w zakresie gromadzenia, transportu i unieszkodliwianiu odpadów, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że te usługi zostały należycie wykonane. b)wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c)wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia w raz z dowodami rejestracyjnymi, d)dokument dopuszczający środek transportu bezpośrednio odbierający odpady medyczne z siedziby Zamawiającego do przewozu odpadów niebezpiecznych e)zaświadczenie ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady niebezpieczne, f)aktualna decyzja zezwalająca na utylizację odpadów niebezpiecznych lub umowa ze spalarnią dokonującą utylizacji odpadów Zamawiającego wraz z jej uprawnieniami do wykonywania utylizacji. Umowa ze spalarnią musi pokrywać się czasem jej obowiązywania z okresem realizacji niniejszego zamówienia publicznego. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)oświadczenia Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b)polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej szkody wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia na wartość minimum 200.000,00.zł.(słownie: dwieście tysięcy 00/100zł.) 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a)oświadczenia Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w aktualnie obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz.628 z późn. zm. ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.