eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Usługa wywożenia odpadów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-10

Szamotuły: USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH
Numer ogłoszenia: 307355 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215035 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYWOŻENIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z TERENU SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZAMOTUŁACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wywożenia odpadów medycznych w tym : 1) odbiór z miejsca magazynowania wytworzonych przez Zamawiającego odpadów medycznych w ilości 2 500 kg miesięcznie, tj.30 000 kg /rocznie ,tj.60 000 kg/ 2lata , zakwalifikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27.09.2001(Dz. U. Nr 112,poz.1206) do grup: a)18 01 01 narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki z wyłączeniem 18 01 03 - b)18 01 02 części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania z wyłączeniem 18 01 03 c)18 01 03 Inne odpady , które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego o którym wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady ) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 d)18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08 e) 16 02 13 Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (rtęć z uszkodzonych termometrów rtęciowych). Asortyment i ilości zostały przedstawione przez Zamawiającego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy. Za odbiór odpadów medycznych uważa się ich odbiór od Zamawiającego w każdy : poniedziałek , środę i piątek w godzinach od 7.00 do 14.00. W przypadku wystąpienia sytuacji gdy : poniedziałek, środa i piątek przypadną jako dzień nieroboczy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy również w dzień przypadający jako nieroboczy, tak aby nie stanowiły one zagrożenia sanitarno - epidemiologicznego. 2)Dostarczenie na czas trwania umowy do Zamawiającego wagi do ważenia odpadów ,ich ważenie oraz załadunek odbieranych odpadów będących przedmiotem zamówienia, w obecności pracownika Zamawiającego 3)Potwierdzanie odbioru ilościowego odpadów wg wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów tj. na Karcie Ewidencji Odpadów i Karcie Przekazania Odpadów- wystawiane przez Wykonawcę. 4)Usługa transportu odbieranych odpadów medycznych ,o których mowa w pkt.1.1) 5) Usługa unieszkodliwiania odbieranych odpadów medycznych , o których mowa w pkt.1.1) 6) Ponoszenia odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych , o których mowa w pkt.1.1. 7)Ponoszenia odpowiedzialności za realizację usługi odbioru , transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych , o których mowa w pkt.1.1. wobec organów kontroli zewnętrznych 2.Podstawa prawna opracowania SIWZ : 1)Ustawa Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., nr 223,poz.1655),zwana dalej PZP, 2)Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz.605), 3)Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007r.w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (D. U. nr 241, poz.1763), 4)Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz.628 z późn. zm. ) 5)Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów, D.U. nr 112 poz.1206 ), 6)Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 sierpnia 2007r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. nr 162, poz.1153) , 7) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych weterynaryjnych ( Dz. U. z 2003 r. nr 8, poz. 104 z późn. zm.), 8)Rozporządzenie MOŚ z dnia 14 lutego 2006r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. nr 30 poz. 213) , 9)Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. nr 199, poz. 1671 z późn. zm.) , 10)Umowa europejska dotycząca międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych - ADR (Dz. U. z 2005 r. nr 178 , poz. 1481 z późn. Zm.). 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00 - 90.12.22.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163782.32 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe HYGEA Czesław Golik, ul. Szkolna 21, 64-720 Lubasz, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 163782.32
  • Oferta z najniższą ceną: 163.782.32 oferta z najwyższą ceną: 179585.05
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.