Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-07
Wałcz: Dostawa technicznych środków materiałowych do pojazdów ogólnego przeznaczenia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 122 950,82 PLN
Numer ogłoszenia: 214820 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, fax 067 2502184, 2502971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa technicznych środków materiałowych do pojazdów ogólnego przeznaczenia. Szacunkowa wartość bez VAT: 122 950,82 PLN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Techniczne środki materiałowe do pojazdów STAR 266/200
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 2 459,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, 5. wniosą wadium zabezpieczając ofertę przez okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą. II. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. wadium zabezpieczające ofertę złożył przynajmniej jeden z członków konsorcjum, bądź lider, umocowany przez pozostałych Wykonawców składających wspólnie ofertę. W każdym przypadku z dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie wadialne musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę, którą wniosło konsorcjum. IV. Ponadto Zamawiający żąda aby Wykonawca: 1. potwierdził, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ, 2. wyraził zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa, w trakcie realizacji dostaw, 3. udzielił gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 18 miesięcy, liczony od daty dostawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VIII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I Oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - załącznik nr 2, 2. o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa - załącznik nr 3, 3. oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ - załącznik nr 4, 4. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 18 miesięcy liczony od daty dostawy - załącznik nr 5, II Dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, 2. Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. II pkt 1 lit. a, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) i oświadczenie o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa, a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę), 3, 4, oraz ust. II pkt 1 lit b, pkt 2, Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III Nadto Wykonawcy składają : 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu. W pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania. 2. Wykaz części zamówienia, której realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom - zał. Nr 6 (jeżeli Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców załącznik należy przekreślić).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja odpłatna: 20,00 PLN za zaliczeniem pocztowym; 10,00 PLN odebrana osobiście w JW 1906. Prośbę o wydanie SIWZ przesłać na adres JW 1906 lub na fax (067) 250-21-84 od pn-pt 7.00-15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 wałcz, budynek nr 1, pokój nr 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna, budynek nr 1 w dniu 15.11.2007 r. o godz. 9.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Przestrzeń dla wszystkich - budowa integracyjnego placu zabaw przy Chełmińskiej i dostosowanie placu zabaw przy ul. Miłej dla osób z niepełnosprawnościami. PFRON w ramach Dostępna przestrzeń publiczna
- Remont ul. 1-go Maja w Wałczu
- Budowa dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Strącznie (gm. Wałcz) wraz z wyposażeniem, windą zewnętrzna i zagospodarowaniem terenu
- "Budowa pomostu rekreacyjnego o konstrukcji stalowej na jeziorze Krąpsko"
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Przebudowa sali gimnastycznej na salę widowiskowo-konferencyjną w miejscowości Lubno (gm. Wałcz) wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Dostawa części zamiennych do samochodów IVECO DAILY 35C10, 35C12, 35C13, 35C15, 35S15 IVECO EURO CARGO 120E18, IVECO TRAKKER 360KM, 410 KM, 450 KM
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.