eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego p.n. "Przebudowa wraz z rozbudową Szpitala Praskiego - budynek A-2"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-11

POZYCJA 21466

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego p.n. "Przebudowa wraz z rozbudową Szpitala Praskiego - budynek A-2" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Dumała, Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187190, fax 022 6187190, e-mail: zamowienia@praski.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.praski.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla realizacji zadania inwestycyjnego p.n. "Przebudowa wraz z rozbudową Szpitala Praskiego - budynek A-2". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie Al. Solidarności 67. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy budowie budynku diagnostyczno-zabiegowego z oddziałami łóżkowymi o łącznej kubaturze 41.776,9 m sześc. z lokalizacją n/w zespołów funkcjonalnych: - parking podziemny, - Szpitalny Oddział Ratunkowy (SOR) z centralną izbą przyjęć - zespół diagnostyki obrazowej z pracownią hemodynamiki - centralna sterylizatornia, - Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - Oddział Pooperacyjny, - laboratorium analityczne, - zespół operacyjny, - Oddział ortopedyczny, - Oddział nefrologiczny na terenie Szpitala Praskiego. W ramach pełnienia funkcji inwestora zastępczego, Wykonawca musi wykonywać wszelkie obowiązki wynikające z umowy z generalnym wykonawcą. Do podstawowych zadań Wykonawcy należy staranne pełnienie obowiązków wynikających z ustaw: - Prawo budowlane. (Dz. U. nr 163 poz.1364 z dnia 26 sierpnia 2005r - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2006r nr 164 poz.1163 ze zm., - Kodeksu cywilnego, Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego w celu wyłonienia Generalnego Wykonawcy W szczególności: 1) Przejęcie od Zamawiającego kopii aktów prawnych związanych z realizacją obiektu, a w szczególności: dokumentów potwierdzających tytuł prawny do działki na której będzie realizowana budowa obiektu, pozwolenia na budowę wraz z wszystkimi załącznikami, kompletnej dokumentacji projektowej, zarówno na potrzeby własne jak i generalnego Wykonawcy, 2) analizowanie dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztową i zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich uwag, 3) opracowywanie Preliminarza kosztów inwestycji w oparciu o kosztorysy ofertowe generalnego wykonawcy robót budowlanych zgodnie z wymaganiami dot. środków trwałych 4) przekazanie generalnemu wykonawcy dokumentacji projektowej oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji robót, określonych zakresem umowy Zamawiającego z inwestorem; 5) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego: a) o zamiarze rozpoczęcia robót wraz z przekazaniem niezbędnych dokumentów w tym zakresie, b) o zakresie zmian powstałych w trakcie realizacji inwestycji; 6) przekazanie placu budowy generalnemu wykonawcy, przy udziale Zamawiającego; 7) sprawowanie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz organizowanie niezbędnych konsultacji technicznych w celu wprowadzania zmian projektowych w ramach pełnionego przez projektanta nadzoru autorskiego; 8) prowadzenie narad roboczych przy udziale Zamawiającego, sporządzanie protokołów, opracowywanie i analizowanie harmonogramów oraz współpraca z koordynatorem BHP na budowie; 9) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, przez sprawowanie kontroli realizacji zgodności wykonania z projektem, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej - sztuką budowlaną; 10) sprawdzanie jakości wykonanych robót, zastosowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych oraz niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, sprawdzanie i gromadzenie atestów, świadectw jakości i innych certyfikatów; 11) sprawdzanie składanych przez generalnego wykonawcę faktur pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym w oparciu o kosztorysy ofertowe przyjęte w przetargu lub umowy zawarte przez Zamawiającego; 12) ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej, pod rygorem zwrotu nieprawidłowo zatwierdzonych przez Wykonawcę wydatków, w zakresie nadzorowanym przez Wykonawcę, 13) sprawdzanie jakości i ilości robót, dokonywanie odbiorów wszystkich robót budowlanych i specjalistycznych, w tym robót ulegających zakryciu lub zanikowych, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji i urządzeń technicznych, przewodów kominowych itp. wraz ze spowodowaniem bieżącego nanoszenia przez generalnego wykonawcę zmian w dokumentacji powstałej w trakcie wykonawstwa, 14) powoływanie komisji odbiorowych w zakresie odbioru wszystkich robót budowlanych; 15) kontrolowanie terminowości wykonania robót, w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu wykonawcy generalnego, w celu dotrzymania terminów określonych w Harmonogramie Realizacji Inwestycji oraz bieżąca aktualizacja, bez zmiany terminu końcowego, Harmonogramu; 16) planowanie i koordynowanie robót, dla zapewnienia ciągłości technologicznej w trakcie realizacji inwestycji; 17) opracowywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe - nieprzewidziane i nieuwzględnione w dokumentacji projektowej i przekazanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu; 18) sprawdzanie kosztorysów ofertowych pod względem merytorycznym, formalno rachunkowym dla robót dodatkowych oraz nieprzewidzianych; 19) zapewnienie kontrolnej obsługi geodezyjnej i pomiarowej wszystkich wykonywanych robót w trakcie realizacji umowy, a w sytuacjach wywołujących uzasadnione zastrzeżenia, zapewnienie kontrolnych pomiarów, prób i badań w zakresie wszystkich wykonywanych robót budowlanych, na koszt generalnego wykonawcy w przypadku potwierdzenia nieprawidłowości przedstawionych przez niego wyników lub na koszt Zamawiającego o ile dodatkowe wyniki potwierdziły wielkości wcześniej zgłoszone przez generalnego wykonawcę, a Zamawiający wcześniej potwierdził oficjalnie Wykonawcy celowość ich przeprowadzenia; 20) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prowadzenie robót w trakcie realizacji inwestycji w odniesieniu do obiektu zabytkowego oraz w związku ze skutkami prowadzenia robót w sąsiedztwie obiektów zabytkowych, 21) informowanie konserwatora zabytków o postępie wykonywanych prac oraz o innych okolicznościach w związku z którymi istnieje obowiązek informacyjny wobec konserwatora zabytków; 22) zapewnienie na potrzeby własne zaplecza socjalno - biurowego i stałej obecności w czasie prowadzenia prac na budowie przynajmniej jednego swojego przedstawiciela tj. kierownika kontraktu lub upoważnionego przez kierownika inspektora nadzoru; 23) na bieżąco kontrolowanie prawidłowości prowadzenia Dziennika Budowy, Ksiąg Obmiarów i przekazanie ich po odbiorze końcowym Zamawiającemu; 24) spowodowanie naniesienia zmian w projektach wykonawczych powstałych w trakcie wykonawstwa i przekazanie Zamawiającemu pełnego kompletu projektów w ramach dokumentacji powykonawczej; 24) nadzorowanie poprawności sporządzania przez generalnego wykonawcę dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej w pełnym obowiązującym zakresie Zamawiającemu. Brak dokumentacji powykonawczej (projektów i dokumentów) w trakcie odbioru końcowego skutkować będzie nie podpisaniem właściwych protokołów odbioru przez Zamawiającego. 25) zawiadamianie generalnego wykonawcy o stwierdzonych wadach w wykonanych robotach w okresie gwarancji i rękojmi, wynikających z umowy z generalnym wykonawcą z obowiązkiem ich usunięcia, a w przypadku nie usunięcia wad przez generalnego wykonawcę spowodowanie zastępczego usunięcia w ww. okresach na koszt wykonawców; 26) opracowywanie opinii, dotyczących wad wykonania przedmiotu umowy uznanych za nienadające się do usunięcia, a nie przeszkadzających w użytkowaniu oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia generalnego wykonawcy z określeniem utraty wartości robót i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty; 27) potwierdzanie, przez inspektorów nadzoru, gotowości wykonawcy generalnego do odbioru robót oraz odbioru końcowego, z pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego; 28) zgłoszenie obiektu do użytkowania zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane, z obowiązkiem uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie; 29) prowadzenie w trakcie realizacji inwestycji ewidencji ilościowo - wartościowej, na wyodrębnionym koncie "środki trwałe w budowie" i wszelkich niezbędnych ewidencji szczegółowych pozwalających na etapowe i ostateczne rozliczenie inwestycji oraz ustalenie wartości początkowej obiektu - efektów inwestycyjnych, mających stanowić odrębne środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, środki trwałe o charakterze wyposażenia, zgodnie z aktualnie obowiązującą klasyfikacją środków trwałych oraz innymi obowiązującymi przepisami; 30) prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie realizowanej inwestycji z równoczesnym obowiązkiem uzgadniania z Zamawiającym poniesionych nakładów - uzgodnienia co najmniej raz na miesiąc; 31) przygotowywanie i przedstawianie miesięcznych sprawozdań z postępu robót i realizacji planowanych nakładów finansowych; 32) opracowywanie dla Zamawiającego dokumentów koniecznych do planowania i finansowania inwestycji w oparciu o Preliminarz Kosztów; 33) opracowanie dla Zamawiającego ostatecznego rozliczenia zakończonej inwestycji oraz sporządzanie "Informacji o rozliczeniu inwestycji" wg załącznika do "Regulaminu działalności w zakresie budowy i zakupu środków trwałych w Szpitalu w zakresie budowy i zakupu środków trwałych; 34) przygotowywanie dokumentów oraz dowodów księgowych (zgodnie z aktualnymi przepisami) będących podstawą wprowadzenia do ewidencji księgowej efektów zrealizowanej inwestycji w postaci środków trwałych itp.; 35) utrzymanie dyscypliny finansowej w zakresie zatwierdzonego planu rzeczowo finansowego w każdym roku i całym okresie realizacji inwestycji; 36) wnioskowanie o dochodzenie należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych wynikających z umowy z generalnym wykonawcą oraz odsetek za opóźnienie ustalonych terminów usunięcia usterek i wad w okresie gwarancji lub rękojmi; 37) przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych wynikających z umowy z generalnym wykonawcą oraz sporządzanie stosownych protokołów; dbałość o interesy Zamawiającego, a w szczególności zapewnienie przewidywanej w dokumentacji jakości i funkcjonalności obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. zakładów opieki zdrowotnej. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do zagwarantowania Zamawiającemu możliwości kontroli postępu prac na budowie ww. obiektu. Szczegółowy zakres czynności wchodzących w ww. przedmiot zamówienia i warunki jego realizacji określone zostaną we wzorze umowy, będącej załącznikiem do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie musi być wykonane w terminie 4 lat od daty zawarcia umowy. Wszystkie czynności związane z obsługą inwestycji będą wykonywane począwszy od dnia rozpoczęcia przygotowywania postępowania o zamówienie publiczne w celu zawarcia umowy z generalnym wykonawcą aż do upływu okresu obowiązywania niniejszej umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami opisanymi w pkt III.2 . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9.250,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. w okresie ostatnich trzech lat , wykonali: - min. jedna usługę o wartości co najmniej 900 000 PLN netto, polegająca na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego przy budowie tzw. "budynku inteligentnego" w służbie zdrowia, oddanego do użytku inwestorowi o łącznej kubaturze (min.) 40.000 m sześc. wyposażonego co najmniej w instalacje i systemy: okablowanie strukturalne, system sygnalizacji pożaru, system sygnalizacji alarmu włamania i napadu, system telewizji przemysłowej, system nagłośnienia alarmowego, system łączności wewnętrznej, system detekcji CO, system kontroli dostępu, zintegrowany system bezpieczeństwa (ZSB), automatykę instalacji grzewczych, automatykę wentylacji i klimatyzacji, systemy nadzoru instalacji elektro-energetycznych, zintegrowany system zarządzania budynkiem. 6. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane, wymagane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót: - ogólnobudowlanych - 2 osoby - instalacji elektrycznych i teletechnicznych - 1 osoba - instalacje sanitarne - 1 osoba - drogowe - 1 osoba - będące członkami okręgowej izby budowlanej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 ÷ 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych w oparciu o załączone dokumenty zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia". Warunek graniczny spełnia. II. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku: 1. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane (wraz z podaniem nr i rodzaju posiadanych uprawnień) , wymagane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w zakresie robot: - ogólnobudowlanych - 2 osób - instalacji elektrycznych i teletechnicznych - 1 osoba - instalacje sanitarne - 1 osoba - drogowe - 1 osoba wraz z kopiami uprawnień i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby inżynierów / potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych w oparciu o załączone dokumenty zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia". Warunek graniczny spełnia. 2 Wykaz usług [(- min. 1)-wraz z podaniem nazwy obiektu jego powierzchnią całkowitą oraz wszystkich znajdujących się w nim instalacji i systemów)] ,polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego przy budowie tzw. "budynku inteligentnego", w służbie zdrowia, oddanego do użytku inwestorowi o łącznej kubaturze (min.) 40.000 m3 wyposażonego co najmniej w instalacje i systemy: okablowanie strukturalne, system sygnalizacji pożaru, system sygnalizacji alarmu włamania i napadu, system telewizji przemysłowej, system nagłośnienia alarmowego, system łączności wewnętrznej, system detekcji CO, system kontroli dostępu, zintegrowany system bezpieczeństwa (ZSB), automatykę instalacji grzewczych, automatykę wentylacji i klimatyzacji, systemy nadzoru instalacji elektro-energetycznych, zintegrowany system zarządzania budynkiem. Znaczenie: max ilość punktów za spełnienie warunku -10 pkt w tym 5 pkt za ilość wykazanych usług (każda o wartości nie mniejszej niż 900.000. PLN netto), 5 pkt za łączną wartość wykazanych usług (każda o wartości nie mniejszej niż 900.0000 PLN ) Sposób dokonywania oceny: Wykonawca, który wykaże: a) największą ilość usług uzyska max ilość punktów, b) najwyższą łączną wartość wykazanych usług uzyska max ilość punktów. Pozostali Wykonawcy uzyskają proporcjonalnie mniej punktów. UWAGA: - Jeżeli ilość wykazanych usług osiągnie liczbę powyżej 10 to Zamawiający przy punktowaniu wszystkich wykazanych usług powyżej 10 przyjmie do oceny maksymalnie 10 usług, - Jeżeli sumaryczna wartość wykazanych usług osiągnie wartość powyżej 9.000.000,00 PLN netto , Zamawiający do oceny spełnienia warunku przyjmie wartość maksymalnie 9.000.000,00 PLN netto III. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do wniosku: 1.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 900 000 PLN, 2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w wysokości min. 900.000 PLN Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych w oparciu o załączone dokumenty zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia". Warunek graniczny spełnia. IV. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87 poz. 605), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) pkt. 2, 3 i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w par. 2 ust. 1 pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2 ww. rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokument, o którym mowa w par. 2 ust. 1 pkt. 1 lit. B ww. rozporządzenia , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w par. 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U.87, poz. 605), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. ) Informacja dotycząca podwykonawców i powierzonej im części zamówienia. Zamawiający nie wyraża zgody na udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia . 6) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez wykonawcę osobę. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz wymienione wyżej dokumenty muszą być podpisane przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, musi być do wniosku załączone upoważnienie lub pełnomocnictwo podkreślające zakres upoważnienia. W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty składają na zasadach określonych w ustawie. Stosownie do art. 27 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.