Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI ULIC M.ST. WARSZAWA Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) Grażyna Lendzion i Małgorzata Kurzewska 2) Manuella Szymaniak, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6201021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zdm.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM-pok.15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 2022/620-14-79, fax 022/620-91-71. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria ZDM-pok.15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/620-14-79, fax 022/620-91-71. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI ULIC M.ST. WARSZAWA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT ZWIĄZANYCH Z WYMIANĄ NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH JEZDNI, NA ULICACH: LP /ULICA/ ODCINEK 1/Br. Czecha/Trakt Brzeski - Kościuszkowców, wiadukt PKP - Kajki 2/Międzynarodowa/Al. Stanów Zjednoczonych - Waszyngtona 3/Sanguszki - Konwiktorska/Wybrzeże Gdańskie - Bonifraterska 4/Pułkowa/gr. miasta - Dzierżoniowska, kierunek Centrum 5/Chełmżyńska/tory PKP - granica miasta 6/Patriotów/Żagańska - Planetowa; Planetowa - Golęcińska; Golęcińska - Izbicka 7/Elekcyjna - Ordona/Górczewska - Kasprzaka 8/Krucza - Zgody - Szpitalna/Al. Jerozolimskie - Świętokrzyska 9/Puławska/Rzymowskiego - Al. Wilanowska ; Al. Wilanowska - Rzymowskiego 10/Rekrucka/Marsa - Korkowa 11/Łysakowska - Kaczeńca/Korkowa - Skrzyneckiego 12/Paderewskiego/Chruściela - Czwartaków 13/Żytnia/Młynarska - Żelazna 14/Dobra/Nowy Zjazd - Karowa 15/Bazyliańska - Kondratowicza/Wysockiego - Rembielińska; Rembielińska - Wincentego 16/Wybrzeże Gdańskie i Gdyńskie/Grodzka - Cytadela 17/Wybrzeże Gdyńskie/estakady - most Grota Roweckiego 18/Warszawska/Jagiełły - granica miasta 19/Chrościckiego/Świerszcza - pętla MZA 20/Szwedzka/11-go Listopada - Al. Solidarności 21/Batorego/Wiśniowa - Al. Niepodległości; Al. Niepodległości - Wołowska 22/Jagiellońska/Rondo Starzyńskiego - Trasa Toruńska 23/Wybrzeże Helskie/Kłopotowskiego - Jagiellońska 24/Al. Solidarności/Naczelnikowska - Targowa 25/Kłobucka/Bokserska - Wyczółki 26/Ciszewskiego/Anody - Kiedacza 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość szacunkowa zamóienia przekracza równowartość kwoty 60000 euro a jest mniejsza od równowartości kwoty 211000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. ppkt. d) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp: Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 100.000,00 zł. 2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.1. a). 2.3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 07/07/1994r Prawo budowlane (tj Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniższej. Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie / Wykształcenie a) KOORDYNATOR ZESPOŁU / 4 osoby / 5 lat / wyższe Doświadczenie: nie krótsze niż 5 letnie doświadczenie zawodowe (od uzyskania dyplomu) w nadzorowaniu robót miejskich. Wykształcenie: wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót drogowych lub konstrukcyjno - budowlane oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. b) INSPEKTOR NADZORU ROBÓT DROGOWYCH / 4 osoby / 5 lat / wyższe lub średnie techniczne Doświadczenie: nie krótsze niż 5 letnie doświadczenie zawodowe (od uzyskania dyplomu) w nadzorowaniu robót miejskich. Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. c) ASYSTENT INSPEKTORA / 4 osoby / 2 lata / średnie techniczne Doświadczenie: nie krótsze niż 2 letnie doświadczenie zawodowe przy budowie dróg Wykształcenie: średnie techniczne, kierunek budownictwo drogowe. Osoby wymienione powyżej (z wyjątkiem ASYSTENTA INSPEKTORA), powinny posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione powyższej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.3. 2.5. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nadzorował roboty, gdzie: a) KOORDYNATOR ROBÓT prowadził co najmniej 3 nadzory robót związanych z wymianą nawierzchni ulic, budową lub modernizacją ulic; b) INSPEKTOR NADZORU prowadził co najmniej 2 nadzory robót związanych z wymianą nawierzchni ulic, budową lub modernizacją ulic; c) ASYSTENT INSPEKTORA NADZORU uczestniczył w co najmniej 2 nadzorach robót związanych z wymianą nawierzchni ulic, budową lub modernizacją ulic; 2.6. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 2.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców (warunków ogólnych i warunków szczegółowych) zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp . 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 5.Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymaganego warunku wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymaganego warunku wraz z kopiami uprawnień dla osób, od których wymagane jest ich posiadanie (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 8.1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 2, 3. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 8.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 8.3. Wykonawca powinien załączyć do oferty dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 8.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 8.5. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.waw.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: kasa ZDM ul. Chmielna 120 Warszawa lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.04.2007, godzina 10:30, Zarząd Dróg Miejskich ul. Chmielna 120, Warszawa, pokój nr 311 - piętro III.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku kulturalnego w Bełżycach
- Realizacja usług czyszczenia i sprawdzania stanu technicznej sprawności przewodów kominowych
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





