eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryPrzeprowadzenie szkoleń specjalistycznych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Tarnowskie Góry: Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 213436 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń specjalistycznych i informatycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach w ramach projektu pn. Efektywni i skuteczni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część 1. Przeprowadzenie szkolenia: Zasady współpracy z organizacjami pozarządowymi - zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni po 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do września 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 10 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 1. Część 2. Przeprowadzenie szkolenia: Kontrola i audyt projektów współfinansowanych w ramach funduszy UE zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: październik - listopad 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 2. Część 3. Przeprowadzenie szkolenia: Zasady i reguły księgowości projektowej w projektach unijnych zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: październik - listopad 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 3. Część 4. Przeprowadzenie szkolenia: Kreowanie wizerunku turystycznego - promocja i marketing w działalności jednostek samorządu terytorialnego zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 6 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 4. Część 5. Przeprowadzenie szkolenia: Ordynacja podatkowa zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 x 1dzień x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 2 grupy szkoleniowe x 9 uczestników w każdej grupie (razem 18 uczestników) Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 5. Część 6. Przeprowadzenie szkolenia: Zarządzanie ryzykiem w administracji samorządowej zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 32 godziny (2 x 2 dni po 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 2 grupy szkoleniowa x 10 uczestników w każdej grupie (razem 20 uczestników) Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 6. Część 7. Przeprowadzenie szkolenia: Planowanie przestrzenne zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 7. Część 8. Przeprowadzenie szkolenia: Szkolenia informatyczne - poziom podstawowy i zaawansowany zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w siwz. Opis przedmiotu: Liczba godzin: 120 godzin (60 godzin x 2 grupy szkoleniowe, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień - listopad 2011 Liczba uczestników: 24 uczestników, w tym: -1 grupa szkoleniowa x 12 uczestników - poziom podstawowy -1 grupa szkoleniowa x 12 uczestników - poziom zaawansowany Realizacja zajęć: w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 16:00 do 18:00 Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa/ćwiczeniowa zlokalizowana w obrębie granic administracyjnych miasta Tarnowskie Góry (salę zapewni Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia). 1 osoba przy stanowisku komputerowym (ewentualnie 1 laptop na osobę) na zajęciach praktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 8. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawarty w załączniku nr 2 do siwz stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Przewidywana ilość uczestników poszczególnych szkoleń może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 3 osoby. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników koszt szkolenia nie ulegnie zmianie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług szkoleniowych o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, co oznacza, że wykonawca zagwarantuje kadrę mającą doświadczenie, odpowiednią wiedzę i kwalifikacje do realizacji zadania - tj. danej części zamówienia do której Wykonawca przystępuje (składa ofertę). Przez odpowiednią wiedzę, kwalifikacje oraz doświadczenie Zamawiający rozumie dysponowanie trenerami/wykładowcami, którzy muszą posiadać doświadczenie w realizacji minimum 3 szkoleń, których zakres jest podobny do zakresu szkolenia, wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz Oferta. 2. W sytuacji, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - w szczególności przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w poniższych sytuacjach: - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (wzrost lub obniżenie ceny ofertowej) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, - zmiana terminu wykonania zamówienia - o ile zmiana ta wynikałaby z konieczności zmiany harmonogramu szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - zmiana ilości osób wskazanych do przeszkolenia w opisie przedmiotu zamówienia - dopuszcza się zmianę ilości przeszkolonych osób polegającą na zmniejszeniu lub zwiększeniu wskazanej liczby maksymalnie o 3 osoby, - zmiana podwykonawcy - po uzyskaniu zgody (akceptacji) zamawiającego, - zmiana osób realizujących zadanie (trenerów, wykładowców), które wykonawca wskazał w swojej ofercie, pod warunkiem, że proponowane przez wykonawcę nowe osoby będą spełniały wymagania określone w siwz, - zmiana godzin odbywania szkolenia - w przypadku zmiany Regulaminu Pracy Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach, w zakresie godzin pracy pracowników, - zmiany związane z finansowaniem przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach POKL Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej wynikające ze zmian zasad finansowania, realizacji, promocji i innych dokumentów strategicznych oraz wytycznych do realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, Rynek 4 42 - 600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych pokój 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, Rynek 4 42 - 600 Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych pokój 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu pn. Efektywni i skuteczni współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia: Zasady współpracy z organizacjami pozarządowymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni po 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do września 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 10 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia: Kontrola i audyt projektów współfinansowanych w ramach funduszy UE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: październik - listopad 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia: Zasady i reguły księgowości projektowej w projektach unijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: październik - listopad 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia: Kreowanie wizerunku turystycznego - promocja i marketing w działalności jednostek samorządu terytorialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 6 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia: Ordynacja podatkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 x 1dzień x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 2 grupy szkoleniowe x 9 uczestników w każdej grupie (razem 18 uczestników) Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia: Zarządzanie ryzykiem w administracji samorządowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: Liczba godzin: 32 godziny (2 x 2 dni po 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 2 grupy szkoleniowa x 10 uczestników w każdej grupie (razem 20 uczestników) Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia: Planowanie przestrzenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: Liczba godzin: 16 godzin (2 dni x 8 godzin, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień 2011 Liczba uczestników: 1 grupa szkoleniowa x 9 uczestników Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa zlokalizowana w siedzibie Zamawiającego (salę zapewni Zamawiający). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 7..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia: Szkolenia informatyczne - poziom podstawowy i zaawansowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu: Liczba godzin: 120 godzin (60 godzin x 2 grupy szkoleniowe, przy czym 1 godzina = 60 minut) Termin realizacji: wrzesień - listopad 2011 Liczba uczestników: 24 uczestników, w tym: - 1 grupa szkoleniowa x 12 uczestników - poziom podstawowy - 1 grupa szkoleniowa x 12 uczestników - poziom zaawansowany Realizacja zajęć: w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 16:00 do 18:00 Miejsce przeprowadzania szkolenia: sala szkoleniowa/ćwiczeniowa zlokalizowana w obrębie granic administracyjnych miasta Tarnowskie Góry (salę zapewni Wykonawca w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia). 1 osoba przy stanowisku komputerowym (ewentualnie 1 laptop na osobę) na zajęciach praktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - część 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.