eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tucholaprzetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. Roboty remontowe zwi±zane z Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzêdzie Pracy w Tucholi

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-07-16

Tuchola: przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. Roboty remontowe zwi±zane z Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzêdzie Pracy w Tucholi
Numer og³oszenia: 212724 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy , pl. Wolno¶ci 23, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 559 08 00, faks 0-52 559 08 01.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pup.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn. Roboty remontowe zwi±zane z Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzêdzie Pracy w Tucholi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± prace remontowe zwi±zane z wykonaniem i wymian± drzwi wej¶ciowych do budynku urzêdu oraz prace zwi±zane z remontem holu prowadz±cego do pomieszczeñ biurowych na parterze, remontem dwóch ³azienek na parterze i sze¶ciu pomieszczeñ biurowych na II piêtrze zajmowanych przez Centrum Aktywizacji Zawodowej w budynku Powiatowego Urzêdu Pracy w Tucholi. Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z przepisami prawa budowlanego i Polskimi Normami, a u¿yte materia³y powinny spe³niaæ wymogi okre¶lone w art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z pó¼n. zm.). Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeñstwa w czasie wykonywania prac. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcê do wykonania zadania materia³y musz± byæ fabrycznie nowe, z bie¿±cej produkcji, o najwy¿szej jako¶ci oraz nie wykazuj±ce szkodliwego dzia³ania na ¶rodowisko. Wszelkie koszty zwi±zane z wykonaniem zadania, w tym prace przygotowawcze, porz±dkowe, transport materia³ów, pracowników i urz±dzeñ ponosi Wykonawca.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.21.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) o¶wiadczenie na druku stanowi±cym za³±cznik nr 4 do siwz, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie), 2) na potwierdzenie poprawno¶ci z³o¿enia o¶wiadczenia woli aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) wype³niony i podpisany przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy FORMULARZ OFERTOWY na druku stanowi±cym za³±cznik nr 1 do siwz, 4) wype³niony i podpisany przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy KOSZTORYS OFERTOWY sporz±dzony na podstawie przedstawionego przedmiaru robót

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1) konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.tuchola.ibip.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Urz±d Pracy w Tucholi, Plac Wolno¶ci 23, 89-500 Tuchola.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego, sekretariat pok. 201 (II piêtro).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i wymiana drzwi wej¶ciowych do CAZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wymianie bêd± podlega³y drzwi wej¶ciowe do budynku - Centrum Aktywizacji Zawodowej od strony Placu Wolno¶ci 23. Budynek Powiatowego Urzêdu Pracy w Tucholi zlokalizowany jest na obszarze starego miasta, które jest wpisane do rejestru zabytków i podlega ochronie. W zwi±zku z tym o rozpoczêciu i zakoñczeniu prac dotycz±cych wykonywania tego zadania Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Wojewódzki Urz±d Ochrony Zabytków - Delegaturê w Bydgoszczy na 7 dni przed wyznaczonym terminem. Decyzj± z dnia 01.12.2009 r. Zamawiaj±cy uzyska³ pozwolenie na prowadzenie prac remontowych zwi±zanych z wymian± drzwi wej¶ciowych do budynku urzêdu, w zwi±zku z tym drzwi musz± byæ wymienione na drzwi drewniane z zachowaniem pierwotnego kszta³tu. Drzwi musz± byæ wykonane z drewna klejonego, dêbowego zakoñczone ³ukiem z wstawkami szyb. Wykonawca zapewnia demonta¿ istniej±cych drzwi i monta¿ nowych drzwi wraz ze wszystkimi pracami wykoñczeniowymi zamontowanych drzwi.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.21.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Remont holu, ³azienek i pomieszczeñ biurowych CAZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Prace remontowe dotycz± holu CAZ na parterze, dwóch ³azienek na parterze i sze¶ciu pomieszczeñ biurowych na II piêtrze zajmowanych przez CAZ. Roboty bêd± prowadzone w czynnym obiekcie, co powoduje utrudnienia przy wykonywaniu prac i dodatkowe zabezpieczenie oraz zwiêkszone prace porz±dkowe prowadzone na bie¿±co. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e Wykonawca robót zobowi±zany bêdzie ka¿dorazowo uzgodniæ kolorystykê wykorzystywanych materia³ów, tj. farb, p³ytek ³azienkowych, p³ytek pod³ogowych, paneli pod³ogowych i itp.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.