eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › WYKONYWANIA W LATACH 2010-2013 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-16

Turek: WYKONYWANIA W LATACH 2010-2013 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH.
Numer ogłoszenia: 212474 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155319 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIA W LATACH 2010-2013 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania: 1. Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w obrębie pasów drogowych, 2. Omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie pasów drogowych (przez omiatanie rozumie się: zbieranie piasku, żwiru, materiałów sypkich, odpadów i innych nieczystości, usuwanie chwastów, trawy, zamiatanie i wywóz wszelkich nieczystości na składowisko odpadów) w następującym zakresie rzeczowym: -Usuwanie drzew wraz z pniami oraz krzewów zgodnie z obowiązującymi przepisami, (po uzyskaniu przez Burmistrza Miasta stosownego zezwolenia) - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty polecenia Wykonawcy wykonania prac. -Usuwanie wiatrołomów - w miarę potrzeb bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska -Frezowanie pni - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty usunięcia drzewa. -Uzupełnianie miejsc po usuniętych drzewach lub krzewach płytkami chodnikowymi lub kostką brukową (zbliżonymi kształtem i kolorystyką do zastosowanych wcześniej materiałów) w przypadkach, gdy nie planuje się nowych nasadzeń w tych miejscach - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 1 miesiąc od daty usunięcia drzew lub krzewów. -Cięcia techniczne oraz pielęgnacyjne drzew - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 1 miesiąc od daty zgłoszenia wykonawcy konieczności wykonania prac. -Cięcia formujące żywopłotów (długość żywopłotów ok. 3 375 mb) - 4 x w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze cięcie należy wykonać w terminie do 31 maja -Odchwaszczanie żywopłotów, krzewów oraz miejsc wokół drzew - 5 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze odchwaszczenie należy wykonać w terminie do 15 maja -Prześwietlenia i cięcia formujące drzew - raz w roku w terminie do 15 marca -Usuwanie pędów odroślowych drzew - 3 x w trakcje sezonu wegetacyjnego. Pierwszego usunięcie pędów w terminie do 31 maja -Wygrabianie liści -grabienie liści z częstotliwością zależną od potrzeb co najmniej raz na dwa tygodnie oraz całkowite ich wygrabienie w terminie do 30 listopada. -Koszenie trawników i ich wygrabianie wraz z wywozem wygrabionej trawy na składowisko odpadów (wywóz skoszonej trawy musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 2 dni od zakończenia prac na danym terenie) - 6 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 30 kwietnia -Odcinanie darni z trawników wzdłuż jezdni, chodników, alejek w przypadku ich zarastania - co najmniej raz w roku w terminie do 31 maja -Utrzymanie w czystości całości terenów objętych umową, wywóz śmieci i wszelkich nieczystości powstałych w wyniku pielęgnacji zieleni - na bieżąco w trakcie całego roku -Sadzenie drzew i krzewów wraz z zakupem sadzonek (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu)- w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków z budżetu miasta. Terminy nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków drzew i krzewów ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. -Odchwaszczanie i gracowanie alejek żwirowych wraz z ich wyrównywaniem - jeden raz w miesiącu w okresie w okresie od kwietnia do listopada -Zdejmowanie ogłoszeń, plakatów, itp. rozlepianych na drzewach oraz umieszczanych na terenach zieleni - na bieżąco w ciągu całego roku -Naprawa i konserwacja ławek - na bieżąco w ciągu całego roku -Malowanie ławek - 1 x w roku w terminie do 30 kwietnia -Zakup i wymiana ławek - po zagwarantowaniu środków w budżecie (zwrot wartości zakupionych ławek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu), zakup ławek wymaga akceptacji Zamawiającego w zakresie ceny i modelu ławek) -Omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie terenów zieleni - 4 x w miesiącach: kwiecień, czerwiec, sierpień oraz październik (przez omiatanie rozumie się: zbieranie piasku, żwiru, materiałów sypkich, odpadów i innych nieczystości, usuwanie chwastów, trawy, zamiatanie i wywóz wszelkich nieczystości na składowisko odpadów)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Polna 4, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449953,05

  • Oferta z najniższą ceną: 449953,05 / Oferta z najwyższą ceną: 550944,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.