Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-17
Katowice: Wybór wykonawcy usług w zakresie :
konserwacji i napraw bieżących węzłów cieplnych
i central wentylacyjnych
w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 212111 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, faks 032 2537128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS - Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy usług w zakresie : konserwacji i napraw bieżących węzłów cieplnych i central wentylacyjnych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu : - konserwacji i napraw bieżących zainstalowanych central wentylacyjnych lub układów wyciągowych (tabela nr 1) , - konserwacji i napraw bieżących węzłów cieplnych (tabela nr 1) - wymiany filtrów zabudowanych w centralach wentylacyjnych (tabela nr 2) , tabela nr 1 adres węzły cieplne (w szt.) centrale wentylacyjne (w szt.) Szeroka 21 0 1 Szeroka 23 0 1 Szeroka 25 0 1 St. Etienne 2,2a 1 1 St. Etienne 3,3a 1 1 St. Etienne 4,4a 1 1 St. Etienne 5,5a 1 1 St. Etienne 6,6a 1 1 St. Etienne 7,7a 1 1 St. Etienne 9,9a 1 1 St. Etienne 11,11a 1 St. Etienne 13,13a 1 1 St. Etienne 15,15a 1 Obroki 43 0 1 Krasińskiego 14-14K 2 5 Skowrońskiego 3-3a 1 1 1-go Maja 95 i 97 0 3 Marcinkowskiego 2-2a 1 0 Marcinkowskiego 4-4a 1 0 Marcinkowskiego 6-6a 1 0 Razem 14 23 tabela nr 2 Budynek Szeroka 21,23,25 St. Etienne 2-7a ST. Etienne 9 -15a 1-go Maja 95 i 97 Wymiana filtrów Wymiana tkaniny Wymiana filtrów Wymiana tkaniny Wymiana filtrów Wymiana tkaniny Wymiana filtrów Wymiana tkaniny Styczeń 1 1 1 Luty 1 1 1 Marzec 1 1 1 1 Kwiecień 1 1 1 Maj 1 1 1 Czerwiec 1 1 1 1 Lipiec 1 1 1 Sierpień 1 1 1 Wrzesień 1 1 1 1 Październik 1 1 1 Listopad 1 1 1 grudzień 1 1 1 1 Wymiana filtrów i tkanin filtracyjnych winna następować w terminie do 10-go każdego miesiąca zgodnie z harmonogramem zamieszczonym w tabeli nr. 2. Typy central wentylacyjnych, wymiennikowni ciepła i wymiary filtrów : ul. Szeroka 21, 23, 25 : ( 3 centrale wentylacyjne - VBW ENGINEERING Sp. z o.o. Gdynia typ BS-1 (50) - P) - FD 592 x 490 x 100 EU3 6 szt. - Filtry kieszeniowe EU-5 3 szt. ul. St. Etienne 2-2a, 3-3a, 4-4a, 5-5a, 6-6, 7-7a : - (6 central wentylacyjnych - VBW ENGINEERING Sp. z o.o. Gdynia - typ BO - 52 - 2 (25) - P) - FD 592 x 592 x 100 EU3 12 szt. - FD 592 x 287 x 100 EU3 12 szt. - ( 6 stacji wymiennikowni ciepła c.o i c.w.u. z wymiennikami typ Jad 5/36 - 6 szt. ) ul. St. Etienne 9-9a,11-11a, 13-13a, 15-15a : ( 4 centrale wentylacyjne - VBW ENGINEERING Sp. z o.o. Gdynia typ. BO - 55 - 2 (50) - P - S - 2 szt. i typ BO - 55 - 3 (50) - P - S - 2SZT. ) - FD 592 x 592 x 90 EU3 8 szt. - FD 592 x 287 x 90 EU3 4 szt. - ( 2 wymiennikownie ciepła z wymiennikami typ Jad ) ul. 1-go Maja 95 i 97 : ( 3 centrale wentylacyjne ) dla lokali usługowych : - centrale nawiewne TA - MINI - 2 szt. - wentylatory nawiewne V=420 m3 - h - 2 szt. filtry powietrza klas EU7 - 2 szt. układ wywiewny - wentylatory kanałowe typ RVK200 , V= 380 m3 - h - 2 szt. - centrala nawiewna typ TA 650 EL - 1 szt. - nawiewnik sufitowy typ LPKa 200 + ALSc-160-200 , V=150 m3 - h - filtr powietrza klasa EU3 - 1 szt. układ wywiewny - wentylator kanałowy typ KVK315M , V=600 m3 - h - 1 szt. ul. Marcinkowskiego 2-2a, 4-4a i 6-6a : ( stacje wymienników ciepła c.o i c.w.u. - 3 szt. ) moduł c.o. wymienniki płytowe lutowane LPM Poland typ HL2-86 - 3 szt. moduł c.w.u. wymienniki płytowe lutowane LPM Poland typ. HL1-20 - 3 szt. ul. Krasińskiego 14-14K : ( wentylacja mechaniczna budynku ) : - wentylatory wywiewne komorowe AERECO VEC 300 - 10 szt. - wentylator wywiewny kanałowy SYSTEMAIR KVK 160 M - 1 szt. - wentylator wywiewny kanałowy SYSTEMAIR KVK 100 M - 1 szt. - wentylator wywiewny kanałowy SYSTEMAIR KVK 125 M - 1 szt. - wentylatory wywiewne kanałowe VENTURE INDUSTRIES EDM 160 EC - 3 szt. - wentylator wywiewny ścienny VENTURE INDUSTRIES EDM 100S - 1 szt. - entylator wywiewny ścienny HELIOS ELS - VE 100/60/40 - 1 szt. Układ wentylacji i klimatyzacji w biurach Spółki DAIKIN VRV w zestawieniu : - jednostka zewnętrzna - RSXYP 5K7 - 1 szt. - jednostki wewnętrzne - FXYFP 20, 25, 32, 50 - 6 szt. - zestawy klimatyzacyjne MITSUBISHI w każdym pomieszczeniu oraz tablice sygnalizacyjno - sterujące w pomieszczeniu portierni. ( wentylacja mechaniczna parkingu podziemnego ) : - wentylatory oddymiające MERCOR OSRVP F400 - 4 szt. - wentylatory kanałowe SYSTEMAIR K100M - 2 szt. - wentylator kanałowy SYSTEMAIR K125M - 1 szt. - wentylator kanałowy SYSTEMAIR K160M - 1 szt. - centrale wentylacyjne VBW CLIMA SPS-G - 4 szt. - klapy przeciwpożarowe z siłownikami - 3 szt. ( stacje wymienników ciepła c.o i c.w.u. - 2 szt. ) ul. Skowrońskiego 3 - 3a : ( wentylacja mechaniczna budynku ) : - wentylator dachowy wyciągowy AERECO typ VEC 2500 - 2 500 m3-h ( wentylacja mechaniczna parkingu podziemnego ) : - centrala wentylacyjna garażowa, podwieszana VBW Clima typ SPS - G, o wydajności V=500-1000 m3-h ( wentylacja pomieszczeń technicznych w piwnicy ) : - wentylator ścienny typ KV 100M, Vmax 175 m3-h ( stacja wymienników ciepła c.o i c.w.u. - 1 szt. ) : - wymiennik płytowy o mocy 107 kW 2. Szczegółowe zasady prowadzenia konserwacji i napraw bieżących wynikają bezpośrednio z wytycznych wytwórców urządzeń, dostępnych do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz postanowień umowy o konserwację. 3. Wykonawca winien opracować swoją ofertę na postawie otrzymanych wymagań podanych w niniejszej Specyfikacji ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składaniz wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta winna być sporządzona przez wykonawcę zgodnie ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 2. Wykonawca winien dysponować personelem, który pod względem liczebności i kwalifikacji jest niezbędny do należytego realizowania zamówienia. Ponadto wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, rozumianym jako zasób możliwości i zdolności gospodarczych wykonawcy, w tym możliwości w obrębie organizacji pracy , wydajności, sprawności maszyn i urządzeń. 3. Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien zrealizować jako wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zlecenia o podobnej wielkości, charakterze i wartości. 4. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 5. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22. ust. 1, art. 23 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy także: - złożą dokumenty wymagane treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 2006 r. Nr. 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami ). 6. W przypadku, gdy wykonawca uczestniczy w więcej niż jednej ofercie, oferty takiego wykonawcy zostaną odrzucone. 7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 8. Ocena przez zamawiającego niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz poprawnej sytuacji ekonomicznej i finansowej posiadanej przez wykonawcę, zapewniającej wykonanie zamówienia, nastąpi na podstawie informacji i danych zawartych w załącznikach do oferty wg. formuły spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU : 1. Wykonawcy składają dokumenty wynikające bezpośrednio z ustaleń Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 2006 r. Nr. 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami ) 2. Pierwszymi stronami oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy ( załącznik nr Następne strony oferty to kolejne dokumenty wymienione poniżej . 3. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 ) w tym również o : - zaznajomieniu się z zakresem i miejscem prac konserwacyjnych oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, - uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, 4. Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego wykonali wszystkie zlecenia z należytą starannością ( załącznik nr 3 ). Za dowód nienależytego wykonania zamówienia uznawane będzie wyrządzenie przez wykonawcę szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu. 5. Oświadczenie o tym, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego ani jego upadłości nie ogłoszono, a także nie toczy się postępowanie ugodowe, ponadto nie toczy się postępowanie związane z naruszeniem przepisów ustawy karno - skarbowej ( załącznik nr 4 ). 6. Oświadczenie o tym, że członków władz firmy wykonawcy (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że ich samych) nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z udzielaniem zamówienia publicznego albo za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( załącznik nr 5 ). 7. Odpowiednio ważne, aktualne dokumenty rejestrowe tj. zaświadczenia potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym i prawnym (aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego). Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( załącznik nr 6 ) . 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( załącznik nr 7, nr 8 ). 10. Wykaz personelu kierowniczego tj. osób które mogą lub będą zaciągać zobowiązania w imieniu wykonawcy ( załącznik nr 9 ) . 11. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych (m.in. branży ciepłowniczej, wentylacyjnej i elektrycznej) - ( załącznik nr 10) . - a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 12. Wykaz ważniejszych usług o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ( nie mniej niż dwie wymiennikownie ciepła, dwie centrale wentylacyjne o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia ), z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje zamawiających ) - ( załącznik nr 11 ). 13. Jeżeli ofertę składa spółka cywilna należy dołączyć umowę spółki oraz dokumenty rejestrowe wszystkich współwłaścicieli. 14. Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94-00, poz. 1037) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki). 15. Załącznik nr 12 - wyceny ofertowe w formie uproszczonej zawierające wyliczenie kosztów konserwacji i napraw bieżących : węzłów cieplnych, central wentylacyjnych i oddymiania, wymiany filtrów wraz z ich utylizacją, instalacji wentylacji i klimatyzacji w biurach Spółki, w rozbiciu na poszczególne budynki. 16. Załącznik nr 13 - zaparafowany projekt umowy wraz z załącznikiem Nr. 2 do projektu umowy ( składniki cenotwórcze dla robót nie objętych konserwacją ). Uwagi : - Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być dokumentami ważnymi w rozumieniu przepisów prawa zamówień publicznych . - Ujawnienie na jakimkolwiek etapie postępowania, że dokumenty złożone przez wykonawcę są niezgodne z prawdą spowoduje automatyczne odrzucenie oferty. - Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę . - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ww. punktach , to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego , odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . - Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. - Ocena przez zamawiającego niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz poprawnej sytuacji ekonomicznej i finansowej posiadanej przez wykonawcę, zapewniającej wykonanie zamówienia, nastąpi na podstawie informacji i danych zawartych w załącznikach do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,
ul. Krasińskiego 14
40 - 019 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 14 40 - 019 Katowice 9 sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Serwis pogwarancyjny urządzeń drukujących dla CBŚP, BSWP, CBZC, KWP w Katowicach oraz jednostek podległych"
- Zakup wraz z wymianą nowych silników do samochodów służbowych użytkowanych w garnizonie śląskiej Policji - umowa ramowa
- Świadczenie usług hotelowych dla zapewnienia zakwaterowania pacjentów leczonych ambulatoryjnie
- Dostawa sprzętu RTV
- Budowa drogi dla pieszych dla poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w rejonie przejazdu drogi powiatowej DP1053S nad autostradą A-1 w miejscowości Starcza.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.