eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz-JasinNADZÓR BUDOWLANY NAD REALIZACJĄ PROJEKTU PN. BUDOWA INTERMODALNEGO TERMINALA KONTENEROWEGO W MIEJSCOWOŚCI JASIN K. POZNANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Swarzędz-Jasin: NADZÓR BUDOWLANY NAD REALIZACJĄ PROJEKTU PN. BUDOWA INTERMODALNEGO TERMINALA KONTENEROWEGO W MIEJSCOWOŚCI JASIN K. POZNANIA
Numer ogłoszenia: 211616 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99451 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Logistyczno Inwestycyjne Poznań II sp. z o.o., ul. Rabowicka 6, 62-020 Swarzędz-Jasin, woj. wielkopolskie, tel. 61 89 75 300, faks 61 81 81 389.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR BUDOWLANY NAD REALIZACJĄ PROJEKTU PN. BUDOWA INTERMODALNEGO TERMINALA KONTENEROWEGO W MIEJSCOWOŚCI JASIN K. POZNANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pn. Budowa intermodalnego terminala kontenerowego w Jasinie k. Poznania - dotyczy to pełnienia nadzoru nad realizacją wszystkich robót budowlanych objętych dokumentacją projektową oraz wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę Starosty Poznańskiego nr 1185/14 z dnia 25 marca 2014 r. oraz z z decyzji o pozwoleniu na budowę Wojewody Wielkopolskiego nr 19/Z/14 z dnia 07 marca 2014 r. to jest m. in. w branży konstrukcyjno - budowlanej, kolejowej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, srk i telekomunikacyjnych oraz w zakresie sieci gazowej. Zadanie do realizacji objęte niniejszym postępowaniem obejmuje nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych wskazanych poniżej: 1. Układ drogowy, 2. Układ torowy, 3. Odwodnienie, 4. Sieci i instalacje sanitarne: - Przyłącze, sieć wodociągowa i hydrantowa dla terminala kontenerowego, - przyłącze i sieć kanalizacji sanitarnej dla terminala kontenerowego, - Instalacje zewnętrzne i wewnętrzne dla obiektów kubaturowych, 5. Sterowanie ruchem kolejowym, 6. Elektroenergetyka, 7. Telekomunikacja, 8. Sieć trakcyjna, 9. Obiekty budowlane - Architektura + Konstrukcje: - Budynek sterowania i administracji, - Nastawnia, - Portiernia , - Budynek pompowni z fundamentem pod zbiornik p.poż., 10. Elementy zagospodarowania terenu, 11. Usunięcie kolizji elektroenergetycznych, 12. Obiekty inżynieryjne - Przepust na rowie C-A Roboty budowlane, które będą objęte nadzorem opisane są w dokumentacji projektowej zamieszczonej na stronie http://www.clip-group.com. UWGA !! Należy wziąć pod uwagę, iż wykonywanie prac poszczególnych branżystów nadzoru budowalnego będą rozłożone nierównomiernie i przebiegać powinny zgodnie z orientacyjnym Harmonogramem realizacji Inwestycji, który jest załącznikiem nr 2 do SIWZ. W związku z powyższym nie wszyscy branżyści będą niezbędni na budowie przez cały okres realizacji umowy. W zakres nadzoru budowlanego wchodzą: 1. ETAP I - Faza przetargowa: - Zebranie ofert wykonawczych i ich analiza, - Przygotowanie ogólnych i szczegółowych zestawień ofert wraz z wynikającymi z nich wnioskami i przedstawienie ich Inwestorowi, - Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań wyjaśniających z Oferentami - łącznie z Inwestorem ( Zarządca Projektu), - Nadzór nad przygotowaniem przez Wykonawców załączników do umowy np. harmonogramu finansowego, (płatności) w odniesieniu do wybranej oferty i szczegółowego harmonogramu robót, - Udział w naradach koordynacyjnych z Wykonawcami na życzenie Inwestora, 2. Etap II - faza realizacji budowy: - Uczestnictwo w przekazaniu i organizacji placu budowy Wykonawcom, - Nadzór nad zgodnością realizacji Inwestycji z projektem budowlanym, dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym, pozwoleniem na budowę i wszelkimi innymi wymaganymi pozwoleniami oraz umową o realizację Inwestycji (umowy z Wykonawcami) - Interpretacja dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, weryfikacja oraz kierowanie jej do realizacji, - Regularne dokonywanie inspekcji robót, ocena zgodności robót z projektem budowlanym oraz jakości robót, - Dokonywanie inspekcji i weryfikacji kart materiałowych, specyfikacji, atestów, jakości materiałów, itp. - Monitorowanie postępu robót w odniesieniu do harmonogramów rzeczowo - finansowych oraz harmonogramu realizacji Inwestycji, - Bieżące zgłaszanie Inwestorowi (w terminie 2 dni od dnia ich wystąpienia) wszelkich uchybień w zakresie dotrzymywania harmonogramu realizacji Inwestycji oraz harmonogramów rzeczowo - finansowych, a w sytuacji wystąpienia uchybień także opracowywanie planów naprawczych mających na celu doprowadzenie do stanu zgodnego z tymi harmonogramami, - Organizacja pracy związanej z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót budowlanych przez wykonawcę, - Sporządzanie ocen jakości robót i wykonawstwa, - Sprawdzanie wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami kontraktu, - Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy w specjalnościach wymienionych wyżej, - W przypadku zaistnienia konieczności zatrudnienie/zaangażowanie inspektorów nadzoru innych branż w celu zapewnienia prawidłowego i skutecznego nadzoru nad realizowanymi robotami budowlanymi - Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości i zakresu nadzorowanych robót - Współpraca z Kierownikiem budowy i nadzorem autorskim Projektu, - Występowanie z wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów. - Opracowania dokumentacji fotograficznej postępu robót w tym robót zanikających, - Weryfikacja płatności częściowych dla Wykonawców oraz rekomendowanie zmian w odniesieniu do płatności częściowych, - Przygotowanie oceny kosztowej - finansowej oraz opinii w sprawach związanych z kwalifikowaniem zasadności co do zmian projektowych, wykonania ewentualnych robót dodatkowych i/lub robót zamiennych, - Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, - Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót poparte stosownym wpisem w dziennik budowy, - Wydawanie miesięcznych raportów Kierownika Projektu dotyczących postępu i jakości prac oraz jako jego załączników raportów Inspektorów Nadzoru. - Wykonawca ustanowi jednego z branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego jako koordynatora ich czynności na budowie, - Nadzór z udziałem Inspektorów Nadzoru nad odbiorami poszczególnych fragmentów inwestycji, instalacji, wyposażenia oraz nadzór nad próbnymi rozruchami. Uczestnictwo w odbiorach częściowych, etapów technicznych, usterkowych oraz w odbiorach końcowych, - Pomoc i doradztwo przy załatwianiu przez Inwestora wszelkich spraw administracyjnych związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji, - Nadzór, sprawdzenie uwagi i dopilnowanie wprowadzenia poprawek nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej, - Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, - Inne działania dotyczące fazy realizacji budowy. 3. Etap III - faza zakończenia i rozliczenia inwestycji: - Sporządzanie dokumentacji z odbioru końcowego i przeglądów gwarancyjnych obejmującej: wykaz usterek i wad, wskazanie przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, - Nadzór nad podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego i przekazanie Inwestycji Inwestorowi, - Udział w przeglądach gwarancyjnych, - Sprawdzenie poprawności usunięcia usterek i wad wykrytych podczas odbioru jak i podczas przeglądów gwarancyjnych, - Rozliczenie kosztów realizacji Projektu miesięcznych i końcowego, - Uzgodnienie faktur końcowych z Wykonawcami i przedstawienie rekomendacji w odniesieniu do płatności końcowych, - Opiniowanie zwolnienie kaucji gwarancyjnych, - Wykonanie raportu końcowego Projektu, - Inne działania dotyczące fazy zakończenia i rozliczenia inwestycji: Wszelkie dokumenty dotyczące zamówienia znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego http://www.clip-group.com.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet VII, Transport przyjazny środowisku, działanie 7.4 Rozwój transportu intermodalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAFEGE spółka akcyjna, 15-27 rue du Port, Parc de I-Ile, 92000 Nanterre, Francja, SAFAGE Oddział w Polsce, ul. Solec 22, 00-410 Warszawa., ul. Solec 22, 00-410 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141804,88

  • Oferta z najniższą ceną: 137739,84 / Oferta z najwyższą ceną: 884000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.