Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Sącz: rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Limanowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, do kontaktów: Ireneusz Czarnik, Stanisław Górski Paweł kołodziejczyk, ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438900, 4482146, fax 018 4431433, e-mail: so.nowysacz@ms.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowy-sacz.so.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, Ireneusz Czarnik, Stanisław Górski Paweł kołodziejczyk, 33-300 Nowy Sącz ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (0-18) 44 82 156, (0-18) 44 82 146, e-mail: inwestycje@nowy-sacz.so.gov.pl, www.nowy-sacz.so.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Limanowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Limanowa ul. J.Marka 19. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Limanowej. CPV 45200000-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części .. Zakres prac będzie obejmował w szczególności: 1/ wykonanie robót budowlano - konstrukcyjnych i instalacyjnych: elektrycznych, sanitarnych, wentylacji mechanicznej, technologii kotłowni w części nowoprojektowanej i modernizowanej, 2/ wykonanie w części nowoprojektowanej i modernizowanej instalacji teleinformatycznych: okablowania strukturalnego, telefonicznej, sygnalizacji pożaru, antywłamaniowej i antynapadowej, monitoringu, wideofonowej, intercomowej i nagłośnieniowej, 3/ wykonanie przyłączy zewnętrznych: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowego, gazowego, linii kablowej nn, linii kablowej zewnętrznej sn, oświetlenie terenu, teletechnicznego, 4/ zagospodarowanie terenu: drogi, place, chodniki, zieleń, ogrodzenie, mała architektura. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółek osobowych (w tym spółka cywilna) wykonawca dołączy zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków odrębnie dla spółki osobowej (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego-funkcja płatnika), odrębnie zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków dla poszczególnych wspólników spółki osobowej (dotyczy podatku dochodowego). 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ dowód wniesienia wadium, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat w generalnym wykonawstwie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł w ciągu jednego roku rozrachunkowego wraz z co najmniej dwoma dokumentami potwierdzającymi iż w/w roboty zostały zrealizowane należycie; z wykazu powinien wynikać zakres wykonanych robót, który winien obejmować roboty: budowlano-konstrukcyjne, instalacje wewnętrzne wod.-kan. i c.o., technologia kotłowni, instalacje elektryczne wewnętrzne, wentylację mechaniczną, instalacji teleinformatycznych: okablowania strukturalnego, telefonicznej, sygnalizacji pożaru, antywłamaniowej i antynapadowej, monitoringu, przyłącza zewnętrzne: wod.-kan., elektryczne, oświetlenie terenu, zagospodarowania terenu: place, chodniki, zieleń, ogrodzenie 2/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3/ stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branż, które będą wykonywane, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby samorządu zawodowego, 4/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 5/ informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6/ warunki dodatkowe dotyczące wykonania sieci komputerowej i instalacji niskoprądowych: - wykonawca lub podwykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu tego typu instalacji. W ciągu ostatnich pięciu lat wykonawca lub podwykonawca wykonał na minimum 1 obiekcie instalacje: monitoringu ( min. 10 kamer ), SSWN ( min. 30 szt czujek ), p.poż. ( min. 30 szt czujek), okablowania strukturalnego ( min. 80 punktów PEL), - okablowanie strukturalne musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm: ISO/IEC 11801:2002 wydanie drugie lub EN 50173-1:2002 wydanie drugie i posiadać certyfikat producenta z minimalną gwarancją na 20 lat. Przy wykonywaniu wyceny należy uwzględnić wymóg dostarczenia przez wykonawcę wyników pomiarów powykonawczych i testów okablowania (statycznych i dynamicznych), potwierdzonych protokołami. Dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu należy załączyć do oferty, - wykonawca lub podwykonawca okablowania strukturalnego musi posiadać certyfikat instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego, który należy załączyć do oferty, - wykonawca lub podwykonawca instalacji p.poż. musi posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia zgodnie z rozporządzeniem MSWiA. Licencję taką należy załączyć do oferty. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1/ sprawozdanie finansowe albo jego część określającą rachunek strat i zysków, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. 3/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 1 000 000,00 zł 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 1 pkt 2, 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnioną wątpliwość, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres prac będzie obejmował w szczególności: 1/ wykonanie robót budowlano - konstrukcyjnych i instalacyjnych: elektrycznych, sanitarnych, wentylacji mechanicznej, technologii kotłowni w części nowoprojektowanej i modernizowanej, 2/ wykonanie w części nowoprojektowanej i modernizowanej instalacji teleinformatycznych: okablowania strukturalnego, telefonicznej, sygnalizacji pożaru, antywłamaniowej i antynapadowej, monitoringu, wideofonowej, intercomowej i nagłośnieniowej, 3/ wykonanie przyłączy zewnętrznych: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowego, gazowego, linii kablowej nn, linii kablowej zewnętrznej sn, oświetlenie terenu, teletechnicznego, 4/ zagospodarowanie terenu: drogi, place, chodniki, zieleń, ogrodzenie, mała architektura. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 300.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu BPH PBK S.A Nowy Sącz 19106000760000331000005712 Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem w kasie Sądu Okręgowego w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24 maja 2007r. do godz.11:30 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Spełnienie wymogów podanych w rozdziale VII ust. 1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły \spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług, oraz wszystkie usługi nie wymienione, a niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia, Podana cena jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy, pozostaje stała przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji z wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wszystkie wartości cenowe w ramach przetargu będą określone w złotych polskich (zł), a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena ofertowa winna być podana cyfrowo i słownie. Kryterium wyboru wykonawcy oceniane będzie według następującej zasady: Cena 100 % Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku spółek osobowych (w tym spółka cywilna) wykonawca dołączy zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków odrębnie dla spółki osobowej (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego-funkcja płatnika), odrębnie zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków dla poszczególnych wspólników spółki osobowej (dotyczy podatku dochodowego). 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6/ dowód wniesienia wadium, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat w generalnym wykonawstwie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł w ciągu jednego roku rozrachunkowego wraz z co najmniej dwoma dokumentami potwierdzającymi iż w/w roboty zostały zrealizowane należycie; z wykazu powinien wynikać zakres wykonanych robót, który winien obejmować roboty: budowlano-konstrukcyjne, instalacje wewnętrzne wod.-kan. i c.o., technologia kotłowni, instalacje elektryczne wewnętrzne, wentylację mechaniczną, instalacji teleinformatycznych: okablowania strukturalnego, telefonicznej, sygnalizacji pożaru, antywłamaniowej i antynapadowej, monitoringu, przyłącza zewnętrzne: wod.-kan., elektryczne, oświetlenie terenu, zagospodarowania terenu: place, chodniki, zieleń, ogrodzenie 2/ wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3/ stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie branż, które będą wykonywane, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby samorządu zawodowego , 4/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, 5/ informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 6/ warunki dodatkowe dotyczące wykonania sieci komputerowej i instalacji niskoprądowych: - wykonawca lub podwykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu tego typu instalacji. W ciągu ostatnich pięciu lat wykonawca lub podwykonawca wykonał na minimum 1 obiekcie instalacje: monitoringu ( min. 10 kamer ), SSWN ( min. 30 szt czujek ), p.poż. ( min. 30 szt czujek), okablowania strukturalnego ( min. 80 punktów PEL), - okablowanie strukturalne musi spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm: ISO/IEC 11801:2002 wydanie drugie lub EN 50173-1:2002 wydanie drugie i posiadać certyfikat producenta z minimalną gwarancją na 20 lat. Przy wykonywaniu wyceny należy uwzględnić wymóg dostarczenia przez wykonawcę wyników pomiarów powykonawczych i testów okablowania (statycznych i dynamicznych), potwierdzonych protokołami. Dokumenty potwierdzające posiadanie certyfikatu należy załączyć do oferty, - wykonawca lub podwykonawca okablowania strukturalnego musi posiadać certyfikat instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego, który należy załączyć do oferty, - wykonawca lub podwykonawca instalacji p.poż. musi posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia zgodnie z rozporządzeniem MSWiA. Licencję taką należy załączyć do oferty. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca do oferty dołączy następujące dokumenty: 1/ sprawozdanie finansowe albo jego część określającą rachunek strat i zysków, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. 3/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 1 000 000,00 zł 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 1 pkt 2, 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnioną wątpliwość, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowy-sacz.so.gov.pl. Opłata: 3000 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z dokumentacją po uiszczeniu opłaty w wysokości 3 000,00 zł gotówką w kasie Sądu Okręgowego pok. nr 101 lub za zaliczeniem pocztowym. Kasa jest czynna: poniedziałek w godz. od 8:30 do 14:00 i od 15:00 do 17:30, wtorek - piątek w godz. od 8:30 do 14:00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 12:00, Sąd Okręgowy w Nowym Sączu ul. Pijarska 3 Sala Konferencyjna pok. nr 237 (II piętro).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.04.2007.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.44.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - Punkt Obsługi Ekodoradcy.
- Organizacja letniego obozu szkoleniowo-sprawnościowego odbywającego się w terminie 25 sierpnia - 29 sierpnia 2025 r. na potrzeby kierunku Ratownictwo medyczne WLZ ANS w Nowym Sączu
- Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2025 roku
- BZP.271.30.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
- TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 20 03 07 - ODPADY WIELKOGABARYTOWE Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO INSTALACJI
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tunelu rowerowego w nasypie kolejowym w Oleśnicy w ciągu szlaku rowerowego Trasy Kamiennej Cyklostrady Dolnośląskiej
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Korzeniówka Duża
- Odbudowa Mostu Św. Jana w Lądku-Zdroju zniszczonego w wyniku powodzi w 2024 r.
- Remont drogi gminnej o nr 102999 O w Dobrodzieniu
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa wiaty z garażem na maszyny rolnicze i sprzęt sadowniczy w Instytucie Ogrodnictwa - PIB w Skierniewicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.