To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Filii WUP w Siedlcach, Ciechanowie i Płocku
Numer ogłoszenia: 2109 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401466 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Filii WUP w Siedlcach, Ciechanowie i Płocku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki, urządzenia faksującego, tonerów, na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz Filii WUP w Siedlcach, Ciechanowie i Płocku. Część I - Zespół ds. Projektów / Wydział Regionalnej Polityki Rynku Pracy / Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego : dwóch laptopów (mysz + torba + linka), zakup urządzenia faksującego ze standardowym pakietem startowym i dodatkowym tonerem oraz zakup oprogramowania do laptopów na potrzeby projektu Kierunek -Własna Firma finansowanego z Działania 6.2 PO KL Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Część II - Filia WUP w Płocku Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego - notebooka, komputera stacjonarnego wraz z monitorem, oprogramowania, wkładów do drukarek na potrzeby projektu pn. Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości V, realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Płocku w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Część III - Filia WUP w Siedlcach Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopa wraz z systemem operacyjnym, pakietem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym oraz urządzenia wielofunkcyjnego wraz z 5 dodatkowymi tonerami do ww. urządzenia, w ramach projektu Czas na biznes III, Działania 6.2 PO KL realizowanego przez siedlecką Filię WUP Część IV - Filia WUP w Ciechanowie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 6 zestawów komputerowych i 6 oprogramowań komputerowych, zakup i dostawa 3 drukarek (jedna kolorowa) i 3 tonerów do projektu Samozatrudnienie skutecznym sposobem na bezrobocie z Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część V - Zespół ds. Informatyki / Wydział Obsługi Urzędu Zakup osprzętu i materiałów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 72.51.10.00 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zespół ds. Projektów / Wydział Regionalnej Polityki Rynku Pracy /
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NICAT COM Sp. z o.o., ul. Okrzei 21/1, 03-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9426,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11313,06
Oferta z najniższą ceną: 11313,06 / Oferta z najwyższą ceną: 11313,06
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Filia WUP w Płocku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NICAT COM Sp. z o.o., ul. Okrzei 21/1, 03-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18688,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20416,70
Oferta z najniższą ceną: 20416,70 / Oferta z najwyższą ceną: 20416,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Filia WUP w Siedlcach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NICAT COM Sp. z o.o., ul. Okrzei 21/1, 03-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6323,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8729,10
Oferta z najniższą ceną: 8729,10 / Oferta z najwyższą ceną: 8729,10
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Filia WUP w Ciechanowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NICAT COM Sp. z o.o., ul. Okrzei 21/1, 03-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28039,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41616,64
Oferta z najniższą ceną: 41616,64 / Oferta z najwyższą ceną: 41616,64
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zespół ds. Informatyki / Wydział Obsługi Urzędu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSTM Sp. z o.o., ul. Grochowska 14 D, 04-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5328,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7870,00
Oferta z najniższą ceną: 7870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7870,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- dostawa 63 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi tj. tuszami na potrzeby 5 WSZK
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Słubice realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Dostawa sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.