Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-17
Białystok: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 210882 - 2015; data zamieszczenia: 17.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa reprezentowany przez Prezydenta Miasta Białegostoku , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 869 60 02, faks 0-85 869 62 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w sekcji III.4.2 tiret 2 oraz III.4.4) tiret 1; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w sekcji III.4.2) tiret 1 - składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; dokument, o którym mowa w sekcji III.4.3.1) lub zastępujący go dokument o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Skarbu, ul Słonimska 1, pok. 603..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Skarbu, ul Słonimska 1, pok. 709.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych na każdą nieruchomość gruntową będącą w użytkowaniu wieczystym osób prawnych i fizycznych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 4 - 59 nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych na każdą nieruchomość gruntową będącą w użytkowaniu wieczystym osób prawnych i fizycznych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 6 - 60 nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 7-Ścianka - 68 nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 9-Nowe Miasto - 45 nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych na każdą nieruchomość gruntową będącą w użytkowaniu wieczystym osób prawnych i fizycznych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 12 - 125 nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacj - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych i prawnych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 16 - 8 nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych na każdą nieruchomość gruntową będącą w użytkowaniu wieczystym osób prawnych i fizycznych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 18 - 103 nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii o wartości w formie operatów szacunkowych na każdą nieruchomość gruntową będącą w użytkowaniu wieczystym osób prawnych i fizycznych określających wartość 1 m2 oraz wartość całych niżej wymienionych nieruchomości gruntowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości: Obręb 19 - 68 nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 7 mobilnych stacji uzdatniania wody
- Roboty instalacyjne sanitarne w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi mające na celu usunięcie awarii.
- Usługa monitoringu i ochrony fizycznej Epi-Centrum Nauki
- "Dostawa produktów farmaceutycznych"
- Zakup urządzenia do terapii CRET
- "Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w 2026 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Grodków i zarządzanie lokalami gminnymi we Wspólnotach Mieszkaniowych
- "Usługi w zakresie wykonywania operatów szacunkowych" - zamówienie zostało podzielone na 5 części
- Wykonanie inwentaryzacji, aktualizacji i wycen nieruchomości dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami na 2025 r. i 2026 r.
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa mostu w ciągu DW 163 w km 34+950 w m. Białogard
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





