eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › dostawy sprzętu jednorazowego do badań koronarograficznych i zabiegów angioplastyki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-10

Zgorzelec: dostawy sprzętu jednorazowego do badań koronarograficznych i zabiegów angioplastyki
Numer ogłoszenia: 210427 - 2008; data zamieszczenia: 10.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu , ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7722858, fax. 075 7750173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.zgorzelec.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu jednorazowego do badań koronarograficznych i zabiegów angioplastyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy sprzętu jednorazowego do badań koronarograficznych i zabiegów angioplastyki - 16 pakietów asortymentowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 063,00 zł (słownie: osiem tysięcy sześćdziesiąt trzy złote 00/100). Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów: - PAKIET NR 1 - 432,00 zł, - PAKIET NR 2 - 225,00 zł, - PAKIET NR 3 - 256,00 zł, - PAKIET NR 4 - 25.00 zł, - PAKIET NR 5 - 150,00 zł, - PAKIET NR 6 - 5,00 zł, - PAKIET NR 7 - 120,00 zł, - PAKIET NR 8 - 375,00 zł, - PAKIET NR 9 - 1 665,00 zł, - PAKIET NR 10 -55,00 zł, - PAKIET NR 11- 125,00 zł, - PAKIET NR 12 - 850,00 zł, - PAKIET NR 13 - 245,00 zł, - PAKIET NR 14 - 555,00 zł, - PAKIET NR 15 - 760,00 zł, - PAKIET NR 16 - 2 220,00 zł. 2. Wadium może być wniesione na konto: PKO BP S.A. O/Zgorzelec nr konta 59 1020 2137 0000 9302 0071 3784 w terminie do dnia 18.09.2008r. (decyduje data wpływu wadium na rachunek zamawiającego) w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy. 4. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiajacy nie zwróci dokumentu Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: a) Wykaz wykonanych- wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej 3 pozycje - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku należy załączyć: a) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga złożenia: 1) oświadczenia: a) że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), b) że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE oraz świadectwa rejestracji Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie wyżej wskazanych wymogów w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2) szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - np. katalog, ulotki informacyjne, prospekt, folder - potwierdzającego spełnienie wszystkich wymagań technicznych opisanych w zał. nr 3 do SIWZ 3) próbki przedmiotu zamówienia - w pakietach, których opis przedmiotu zamówienia tego wymaga. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt VIII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożona oferta musi zawierać prawidłowo wypełnione i aktualne następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wraz z (PEŁNOMOCNICTWEM LUB UPOWAŻNIENIEM) osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, b) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł, c) Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wykaz musi zawierać co najmniej 3 pozycje - zał. nr 4a do SIWZ - wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - np. referencje, d) Oświadczenie, że : - oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), -oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE oraz świadectwa rejestracji, e) szczegółowy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia - np. katalog, ulotki informacyjne, prospekt, folder - potwierdzający spełnienie wszystkich wymagań technicznych opisanych w zał. nr 3 do SIWZ f) próbki przedmiotu zamówienia - w pakietach, których opis przedmiotu zamówienia tego wymaga, g) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ, h) Wypełniony formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ i) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ, j) Umowy spółki cywilnej - wraz z wszystkimi aneksami, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, k) Dowód wniesienia wadium - z dopiskiem KORONAROGRAFIA I ANGIOPLASTYKA 2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej - w punkcie 1.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - aktualny dokument oznacza dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2a. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w ten sposób wystawione muszą być wystawione z zachowaniem terminów określonych w punkcie 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - ocena jakości - 40% - DLA PAKIETóW NR 1, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16. POZOSTAłE PAKIETY-KRYTERIUM OCENY OFERTY - NAJNIZSZA CENA - 100% - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.zgorzelec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WS SPZOZ ul. Lubańska 11-12, Zgorzelec - Sekcja Zaopatrzenia pokój 9-10, I piętro biurowca, cena brutto 16,00 - przy odbiorze osobistym lub 73,34 PLN - za zaliczeniem pocztowym...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 12:00, miejsce: WS - SPZOZ Zgorzelec, ul. Lubańska 11-12, Sekcja Zaopatrzenia pokój 9-10, I piętro biurowca..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIKI DIAGNOSTYCZNE - 720 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROWADNIKI ANGIOGRAFICZNE - 450 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INTRODUKTORY NACZYNIOWE Z IGŁĄ ANGIOGRAFICZNĄ - 500 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDŁUŻACZE NISKOCIŚNIENIOWE - 600 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROWADNIKI ANGIOGRAFICZNE HYDROFILNE - 50 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRANY TRÓJDROŻNE - 600 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RAMPY - 600 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI CIŚNIENIOWE Z MANOMETREM - 250 SZT.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO STENTOWANIA - ULTRA TRUDNYCH i TRUDNODOSTĘPNYCH ZMIAN WYMAGAJĄCYCH PREDILATACJI - 75 ZESTAWÓW.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. OCENA JAKOSCI - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROWADNIK LIDERA ANGIOPLASTYCZNEGO (torquer) - 250 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Y-CONECTOR - 250 SZT..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. OCENA JAKOSCI - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROWADNIKI ANGIOPLASTYCZNE - 250 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. OCENA JAKOśCI - 40

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIKI DO KLASYCZNEJ ANGIOPLASTYKI - 35 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. OCENA JAKOSCI - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DLA ANGIOGRAFICZNIE MAŁYCH NACZYŃ (RD mniejsze lub równe 2,75 MM) - 25 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. OCENA JAKOSCI - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIKI PROWADZĄCE - 250 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. OCENA JAKOSCI - 40

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO KLASYCZNEGO STENTOWANIA ZMIAN WYMAGAJĄCYCH PREDILATACJI - 100 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. OCENA JAKOśCI - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.