eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecTermomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 9 w Zgorzelcu



Og³oszenie z dnia 2025-11-14

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 9 w Zgorzelcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Domañskiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 9 w Zgorzelcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ba0e6e6-7116-4131-be99-d85f2211e3f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00533096

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie dofinansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021-2027, Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz ¶rodowiska na Dolnym ¦l±sku”, Dzia³ania nr 2.1 „Efektywno¶æ energetyczna w budynkach publicznych” projektu pn. „Termomodernizacja Przedszkola Publicznego nr 9 w Zgorzelcu” nr FEDS.02.01-IZ.00-0005/25

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1215008

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie, o którym mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, z uwzglêdnieniem zapisów Rozdzia³u XIV SWZ. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3.Zamawiaj±cy i Wykonawcy mog± równie¿ komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, jak ni¿ej:
1) Wykonawca na adres e-mail Zamawiaj±cego: j.stankiewicz@zgorzelec.eu
2) Zamawiaj±cy - za po¶rednictwem s³u¿bowej poczty e-mail osoby uprawnionej do komunikowania siê z Wykonawc± – na adres e-mail wskazany do korespondencji w ofercie Wykonawcy.
4.Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4)w³±czona obs³uga JavaScript,
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3,
7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5.Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
2)zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6.Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
7.Oferta powinna byæ:
1)Sporz±dzona w jêzyku polskim,
2)z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
3)podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
8.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
9.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta Zgorzelec, reprezentowany przez Burmistrza Miasta.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@zgorzelec.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urz±d Miasta Zgorzelec na podstawie przepisów prawa dotycz±cych archiwizacji, przez okres wskazany w ww. przepisach, tj. 5 lat dokumentacja zamówieñ publicznych oraz 10 lat umowy zawarte w wyniku postêpowania
w trybie zamówieñ publicznych.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlegaæ profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy
w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11) Jednocze¶nie Miasto Zgorzelec przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.33.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3557000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z termomodernizacj± budynku Przedszkola Publicznego nr 9 zlokalizowanego w Zgorzelcu przy ul. Powstañców ¦l±skich 62. Teren inwestycji objêty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Obszaru ¦ródmie¶cie w Zgorzelcu uchwalonym Uchwa³± Nr 310/09 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 07 pa¼dziernika 2009r. – teren oznaczony symbolem: G12.UO – teren us³ug o¶wiaty.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Przebudowê wej¶cia g³ównego do budynku z zapewnieniem dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych,
2) Dostawê i monta¿ zewnêtrznej platformy przyschodowej,
3) Likwidacjê wej¶cia pomocniczego po stronie po³udniowej,
4) Przebudowê wej¶cia zewnêtrznego do piwnic,
5) Czê¶ciow± przebudowê pomieszczeñ w poziomie parteru w po³udniowej czê¶ci budynku,
6) Docieplenie budynku wraz z robotami towarzysz±cymi,
7) Remont kominów,
8) Wymianê stolarki okiennej wraz z monta¿em ¿aluzji zewnêtrznych,
9) Wymianê stolarki drzwiowej zewnêtrznej,
10) Wymianê parapetów zewnêtrznych, obróbek blacharskich oraz orynnowania,
11) Remont schodów zewnêtrznych,
12) Remont tarasów zewnêtrznych wraz z wymian± siedzisk ³awek,
13) Roboty towarzysz±ce,
14) Wymianê nawierzchni pod urz±dzeniami na placu zabaw dla dzieci,
15) Czê¶ciow± wymianê ogrodzenia terenu,
16) Wymianê instalacji c.o.,
17) Wymianê instalacji c.w.u. wraz z monta¿em alternatywnego ¼ród³a ciep³a w postaci pompy ciep³a woda – powietrze w pomieszczeniu piwnicy wraz z niezbêdnym osprzêtem,
18) Wymianê istniej±cego o¶wietlenia na energooszczêdne typu LED,
19) Wykonanie instalacji: alarmowej, monitoringu wizyjnego, systemu RTV oraz instalacji domofonowej,
20) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej.

3. Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawieraj±:
1) Projekt budowlany,
2) Projekt techniczny,
3) Projekt zagospodarowania terenu,
4) Projekt architektoniczno – budowlany,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – bran¿a architektoniczno - konstrukcyjna,
6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – bran¿a instalacyjna,
7) Standardy zak³adania i pielêgnacji zieleni w Mie¶cie Zgorzelec – Czê¶æ II Wytyczne projektowania, zak³adania i pielêgnacji terenów zieleni miejskiej,
8) Audyt energetyczny opracowany przez jednostkê projektow±: Pracownia Projektowa J&J Sp. z o.o. Jacek Stêpieñ z siedzib± w Pu³awach, przy ul. Zielonej 6,
9) Decyzja pozwolenia na budowê nr AB.6740.2.357.2022.4 z dnia 4 stycznia 2023r.,
10) Decyzja zezwalaj±ca na wycinkê drzew i krzewów nr O¦.613.1.95.2025.7 z dnia 10.10.2025r.,
11) Przedmiar robót, pe³ni±cy funkcjê informacyjn±. Ze wzglêdu na przyjête w niniejszym postêpowaniu wynagrodzenie rycza³towe, Wykonawca wyceniaj±c ofertê winien opieraæ siê na zakresie wynikaj±cym z dokumentacji projektowej, o której mowa w niniejszym ustêpie. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nieujêtych w przedmiarze lub w przypadku wyst±pienia robót w wiêkszej ilo¶ci ni¿ w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia - je¿eli roboty te bêd± ujête w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia ilo¶ci robót z dokumentacj± projektow±.
 Stanowi±ce Za³±cznik nr 6 do SWZ
oraz
12) Projekt umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 5 do SWZ
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych, a wiêc w dokumentach opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy „lub równowa¿ne”. Je¿eli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych u¿yto nazwy materia³u(ów) lub urz±dzenia(ñ), parametry identyfikuj±ce producenta, pochodzenie, s³u¿± one jedynie do ustalenia charakterystyki, jako¶ci tych materia³ów lub urz±dzeñ. Wykonawca ma obowi±zek wbudowaæ materia³y lub urz±dzenia posiadaj±ce nie gorsze w³a¶ciwo¶ci zapewniaj±ce zgodne z dokumentacj± projektow± lub specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, czê¶ci lub ca³ego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza siê do stosowania przy realizacji zamówienia materia³y lub urz±dzenia (ogólnie produkty) równowa¿ne innych producentów. Je¿eli u¿yto w SWZ lub za³±cznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Je¿eli wymagana jest okre¶lona etykieta, zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety.
5. Wymagania dotycz±ce gwarancji:
1) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 36 miesiêcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, w tym na wykonane roboty, zastosowane materia³y i urz±dzenia, z wy³±czeniem zieleni, licz±c od podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji, o którym mowa w pkt 1) niniejszego ustêpu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, w ramach którego Wykonawca mo¿e uzyskaæ dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Rozdziale XIX SWZ.
3) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia 12 miesiêcznego okresu gwarancji na wykonane prace dotycz±ce zieleni, licz±c od podpisania protoko³u odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
4) Szczegó³owe wymagania dotycz±ce udzielonej gwarancji zosta³y zawarte w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

34514700-0 - Platformy ruchome

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

42122460-2 - Pompy powietrza

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert
niepodlegaj±cych odrzuceniu, na podstawie kryteriów oceny ofert wynikaj±cych z Rozdzia³u XIX SWZ.
2. Kryteria oceny ofert przyjête przez Zamawiaj±cego w niniejszym postêpowaniu:
1) cena brutto obejmuj±ca podatek od towarów i us³ug (z VAT) za realizacjê przedmiotu zamówienia – wg przypisanej wagi kryterium Ceny oferty (C) tj. 60 %,
oraz
2) zadeklarowany okres gwarancji Wykonawcy na wykonany przedmiot zamówienia, w tym na wykonane roboty, zastosowane materia³y i urz±dzenia, z wy³±czeniem zieleni, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego z klauzul± „odbieram” - wg przypisanej wagi kryterium Okres gwarancji (G) 40 %,
3. Sposób obliczenia punktów dla poszczególnych kryteriów oceny ofert:

1) Cena oferty (C):
Zamawiaj±cy obliczy liczbê punktów za „Cenê oferty”, dla ofert nieodrzuconych, zgodnie z poni¿szym wzorem:

C = (Cn/Cb) x 60, gdzie:
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Cena oferty”
Cn – najni¿sza cena brutto za realizacjê przedmiotu zamówienia;
Cb – cena badanej oferty
60 – waga kryterium „Cena oferty”.

2) Okres gwarancji (G):
Zamawiaj±cy obliczy liczbê punktów za „Okres gwarancji”, dla ofert nieodrzuconych, zgodnie z poni¿szym wzorem:
G = (Gm/Gmax) x 40, gdzie
G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium „Okres gwarancji”
Gm- ilo¶æ miesiêcy badanej ofert
Gmax – maksymalny okres gwarancji (60 m-cy)
40 – waga kryterium „Okres gwarancji”.
Zgodnie z warunkami niniejszej SWZ minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy, natomiast maksymalny 60 miesiêcy.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca okre¶li³ okres gwarancji
w miesi±cach, przy czym do oceny ofert w ramach tego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie maksymalnie 60 miesiêczny okres gwarancji. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy podan± warto¶æ wpisze do postanowieñ umowy, natomiast do obliczeñ przyjêta zostanie maksymalna ilo¶æ punktów, tj. 40.
W przypadku wskazania minimalnego – 36 miesiêcznego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyzna 0 punktów.
W przypadku nie wskazania okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny tj. 36 miesiêczny okres gwarancji i nie przyzna ofercie punktów.
Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy - jako niezgodn± z warunkami zamówienia.

3) Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P), obliczon±, wg poni¿szego wzoru:
P = C+G, gdzie
P – ³±czna liczba punktów
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji”

4. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryteriów, o których mowa w niniejszym Rozdziale. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w powy¿szych kryteriach otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
5. Sposób oceny ofert zosta³ zawarty w Rozdziale XIX SWZ. Zamawiaj±cy nie zamie¶ci³ pe³nego opisu ze wzglêdu na ograniczon± wielko¶æ pola.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wymagane do¶wiadczenie zawodowe Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
a) Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu termomodernizacji budynku. Zamawiaj±cy pod pojêciem termomodernizacja rozumie wykonanie docieplenia ¶cian wraz z wykonaniem wypraw tynkarskich, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej w ramach jednej umowy.
oraz
b) Jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na monta¿u instalacji fotowoltaicznej w ilo¶ci minimum 15 paneli, rozmieszczonej na obiekcie budowlanym wraz z wykonaniem niezbêdnej instalacji elektrycznej.
Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.

UWAGA!
Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach zamówienia/umowy realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca powo³ywa³ siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio nie uczestniczy³. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac lub bezpo¶rednio do podmiotu na rzecz którego wykazany zakres prac zosta³ wykonany, o przedstawienie informacji lub dokumentów istotnych dla oceny spe³nienia warunków.

2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia nastêpuj±ce osoby:
a) 1 osobê do sprawowania funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi albo inne uprawienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w ww. specjalno¶ci;
b) 1 osobê do sprawowania funkcji kierownika robót posiadaj±c± uprawienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi albo inne uprawienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w ww. specjalno¶ci;
c) 1 osobê do sprawowania funkcji kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi albo inne uprawienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w ww. specjalno¶ci;
d) jedn± osobê posiadaj±c± certyfikat potwierdzaj±cy posiadanie kwalifikacji do instalowania instalacji odnawialnego ¼ród³a energii, tj. systemów fotowoltaicznych oraz pomp ciep³a zgodnie z art. 136 ust. 2 ustawy z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych ¼ród³ach energii;
e) jedn± osobê posiadaj±c± ¦wiadectwo Kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontu, naprawy, monta¿u lub demonta¿u i czynno¶ci kontrolno-pomiarowych, zgodnie
z zapisami Rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska
z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci.

Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4A do SWZ.

Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji pod warunkiem ³±cznego spe³nienia przypisanych im warunków.

W przypadku osób, o których mowa w pkt 2 lit. od a) do c) niniejszego ustêpu, Wykonawca winien wykazaæ siê osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innymi uprawnieniami umo¿liwiaj±cymi wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej samej specjalno¶ci.
Zgodnie z art.104 ustawy Prawo budowlane- osoby, które przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995r.) uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Powy¿sze oznacza, ¿e w razie z³o¿enia oferty zawieraj±cej wskazanie osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga siê od Wykonawcy, aby osoba ta posiada³a uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w niniejszej SWZ.
W przypadku osoby, posiadaj±cej uprawnienia wydane poza terytorium RP, w tym obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, wymaga siê, aby osoba ta spe³nia³a odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20 a ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z tre¶ci± art. 12 ust. 7 ustawy prawo budowlane podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru o którym mowa w art. 88 a ust.1 pkt 3 lit a, oraz zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wdanym przez te izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.

W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 (wymagane do¶wiadczenie zawodowe oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia), Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czne wykazanie siê spe³nianiem ww. warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, który/którzy wykonana/j± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których zdolno¶ci te s± wymagane.
Powy¿sze zasady ubiegania siê o udzielnie zamówienia bêd± mia³y zastosowanie w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, tj.:
Aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2D do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przedmiotowe o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego, aktualne na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, równie¿ w odniesieniu do tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, tj.:
1) Wykazu robót wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4A do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 53.600,00 PLN (s³ownie: piêædziesi±t trzy tysi±ce sze¶æset z³otych 00/100).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert
i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) Pieni±dzu;
2) Gwarancjach bankowych;
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) Porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy numer: 75 1240 3464 1111 0010 6448 8461,
z dopiskiem: „Wadium do postêpowania nr WZP.271.1.33.2025”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin (data oraz godzina) uznania (zaksiêgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. W zwi±zku z powy¿szym wadium powinno wp³yn±æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego do up³ywu terminu wyznaczonego na sk³adanie ofert, tj. przed up³ywem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, zgodnie z zapisami ust. 10 Rozdzia³u XVI SWZ i zawieraæ w swej tre¶ci co najmniej poni¿ej wskazane wymagania:
1) Musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
2) Z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
3) Powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrze¿eñ i warunków,
4) Termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±,
5) W tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania,
6) Beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Zgorzelec
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy uzna wadium (w formie gwarancji lub porêczenia) za prawid³owe, je¿eli bêdzie ono dawa³o Zamawiaj±cemu mo¿liwo¶æ skutecznego zrealizowania swoich roszczeñ
w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zatrzymanie wadium, niezale¿nie od tego, który
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia doprowadzi³ do ziszczenia siê przes³anek okre¶lonych w art. 96 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium
w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Informacje dot. wadium zosta³y zawarte w Rozdziale XVI SWZ. Zamawiaj±cy nie zamie¶ci³ pe³nego opisu ze wzglêdu na ograniczona wielko¶æ pola.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
Wspólnicy spó³ki cywilnej jako Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±, na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Je¿eli umocowanie do reprezentacji wynika z tre¶ci umowy spó³ki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni za³±czyæ tre¶æ tej umowy. W takim przypadku nie bêdzie potrzebne odrêbne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie okre¶lonej w Rozdziale X SWZ.
2. W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowych, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 SWZ, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi (dot. osób, o których mowa w ust. 2 pkt 2 Rozdzia³u VIII SWZ), do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W powy¿szym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które roboty budowlane lub us³ugi (w zakresie osób) wykonaj± poszczególni Wykonawcy – okre¶lone Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
Powy¿sze oznacza obowi±zek osobistego wykonania czê¶ci zamówienia wskazanego w przedmiotowym o¶wiadczeniu przez poszczególnych Wykonawców. O¶wiadczanie stanowiæ bêdzie integraln± czê¶æ umowy.
3. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, o ile umowa taka nie zostanie za³±czona do oferty.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y zawarte w projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-01 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-01 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.