eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Rozbudowa i modernizacja infrastruktury serwerowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. SPZOZ.V.ZP-3520/5/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-01

Parczew: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury serwerowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. SPZOZ.V.ZP-3520/5/2016
Numer ogłoszenia: 21041 - 2016; data zamieszczenia: 01.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552113, faks 83 3552113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury serwerowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. SPZOZ.V.ZP-3520/5/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych, nie regenerowanych urządzeń niezbędnych do rozbudowy i modernizacji infrastruktury macierzowej: a) jednej sztuki macierzy dyskowej (wyprodukowanej nie wcześniej niż 4 miesiące przed ogłoszeniem postępowania), wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym) w najnowszej, dostępnej na rynku wersji, b) zasilacza awaryjnego UPS, szafy dystrybucyjnej rack oraz dwóch modułów pamięci, każdy po 16 GB (każde urządzenie wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ogłoszeniem postępowania). 2) instalacja dostarczonej macierzy oraz zasilacza awaryjnego UPS w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, konfiguracja serwerów oraz zasobów dyskowych w macierzach, 3) konfiguracja zasobów dyskowych w macierzach, utworzenie minimum 2 grup RAID 5, utworzenie Global Hot Spare dla dysków SSD oraz NL-SAS. Ustawienie monitoringu, powiadomień e-mail, sieci oraz Firewall. Konfiguracja iSCSI, 4) rekonfiguracja środowiska wirtualizacyjnego posiadanego przez Zamawiającego pod kątem obsługi nowych urządzeń i sposobu podłączeń. Wykonanie konwersji obecnych maszyn wirtualnych opartych na KVM, znajdujących się na serwerach fizycznych dla maszyn wirtualnych opartych na VMware, 5) migracja danych obecnie używanego systemu medycznego na nową infrastrukturę (macierzową); ze względu na charakter danych, które mają być przeniesione, Zamawiający wymaga, aby migracja została przeprowadzona przez inżyniera certyfikowanego przez producenta macierzy, 6) instalacja Hypervisorów Vmware ESXi na dotychczas używanych serwerach, 7) utworzenie nowej maszyny wirtualnej, instalacja nowego serwera terminalowego LTSP oraz przeniesienie ustawień z dotychczas używanego, konfiguracja i przygotowanie serwera Fujitsu Primergy RX300 S6 posiadanego przez Zamawiającego jako awaryjny, 8) migracja i konfiguracja oprogramowania oraz archiwizacji i przywracania danych opartego na Amanda Network Backup na Bacula O S Network Backup, 9) rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego serwera Fujitsu PRIMERGY RX300 S6 o dwa moduły pamięci, każdy po 16 GB, 10) szkolenie 2 administratorów Zamawiającego z obsługi nowego oprogramowania do backupów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.82.00.00 - Serwery 72.54.11.00 - Usługi poszerzania pamięci 72.54.10.00 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) beneficjentem gwarancji musi być Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, 3) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych wykonawców. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczył oferty wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do dnia zawarcia umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny oferty brutto. 9. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804, z późn. zm.]. 10. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pieniądzu, Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego przy czym w terminie podpisania umowy (tj. na chwilę jej zawarcia), środki pieniężne muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy macierzy dyskowej wraz z ich instalacją i konfiguracją, każda o wartości brutto co najmniej 120.000,00 zł i Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za montaż, instalację i podłączenie oferowanej macierzy, b) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za konfigurację serwerów oraz macierzy, c) co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie migracji danych na nową infrastrukturę macierzową, z których każda: (1) posiada certyfikat kompetencyjny producenta oferowanej macierzy, (2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonała co najmniej dwie usługi polegające na odpowiednio: montażu i instalacji macierzy (lit. a), konfiguracji serwerów oraz zasobów dyskowych w macierzach (b) lub przeprowadzeniu migracji danych na nową infrastrukturę macierzową (c). Wykonawca może wskazać tę samą osobę, która będzie odpowiedzialna za wykonanie dwóch lub wszystkich zadań wskazanych powyżej w lit. a - c, jeżeli będzie ona spełniać wymagania do realizacji każdego z tych zadań określone w ppkt (1) i (2)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Uzupełniony Opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Uzupełnione Warunki gwarancji i serwisu, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania ofert (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Oferowany termin wykonania zamówienia - 5
  • 3 - Termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki umowy zostały określone w załączniku nr 2 wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 10 Administracji..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2016 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Sekretariat, pokój nr 1 Administracji..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.