Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-03
Warszawa: Wynajem sprzętu oświetleniowego na potrzeby realizacji spektakli w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 210393 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Wielki - Opera Narodowa , Plac Teatralny 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6920200, faks 022 8260423, 8265012, 6920202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu oświetleniowego na potrzeby realizacji spektakli w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w sezonie 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu oświetleniowego do obsługi spektakli wystawianych w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w sezonie 2011/2012. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z terminami wynajmów odnoszących się do poszczególnych spektakli przedstawiony jest w załącznikach nr 1 - 9 do SIWZ tj. Opisach przedmiotu zamówienia - formularzach cenowych dla poszczególnych części zamówienia.Wszystkie parametry oferowanych urządzeń muszą być dokładnie takie same jak parametry podane w SIWZ, ponieważ nie ma możliwości zmiany koncepcji artystycznej przedstawionej przez reżyserów świateł. W razie wątpliwości Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, zwróci się do Wykonawców o dostarczenie oferowanego sprzętu celem sprawdzenia czy będzie on współdziałał z zaprogramowanym dla danego spektaklu systemem oświetleniowym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia, czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie, o którym mowa w części IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia, czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie, o którym mowa w części IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia, czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie, o którym mowa w części IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia, czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie, o którym mowa w części IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia, czy Wykonawca złożył stosowne oświadczenie w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie, o którym mowa w części IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego Wykonawca zobowiązany jest do wpisania parametrów oferowanego urządzenia w poniższej tabeli oraz dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane urządzenie posiada w/w parametry. Dokumenty potwierdzające równoważność muszą być wystawione przez podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz powinny zawierać wyniki badań potwierdzających posiadanie przez oferowane produkt równoważne takich samych parametrów jak produkty wskazane.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku składania oferty wspólnej konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcy zobowiązani są wskazać pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 Ustawy tj. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego należy przedstawić oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1)w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności lub siły wyższej skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy, 2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie odpowiednio zrewaloryzowane z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT. 3)powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy tak aby strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w Warszawie pl. Teatralny 1, Kancelaria Główna - pokój A-148 Teatru Wielkiego-Opery Narodowej , wejście od ul. Moliera 5 recepcja IV.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna - pokój A-148 I piętro Teatru Wielkiego - Opery Narodowej, 00-950 Warszawa, Plac Teatralny 1, wejście od ul. Moliera 5 recepcja IV.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem urządzenia oświetleniowego Vari Lite VL 1000 AS lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia oświetleniowego Vari Lite VL 1000 AS lub równoważnego w następujących terminach (oznaczonych jako TI): TI-1 - 06 - 20.09.2011 próby i 2 spektakle (18 i 20.09.2011) PERSONA TI-2 - 05 - 08.10.2011 próby i 2 spektakle (07 i 08.10.2011) PERSONA TI-3 - 13 - 17.06.2012 próby i 4 spektakle (14,15,16,17.06.2012) PERSONA TI-4 - 04 - 13.10.2011 próby i 5 spektakli (8,9,11,12,13.10.2011) TURANDOT TI-5 - 07 - 13.11.2011 próby i 4 spektakle (9,10,12,13.11.2011) TURANDOT TI-6 - 19 - 30.06.2012 próby i 6 spektakli (22,23,24,26,28,30.06.2012) TRAVIATA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem urządzenia oświetleniowego Martin MAC 2000 Performance lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia oświetleniowego Martin MAC 2000 Performance lub równoważnego w następujących terminach (oznaczonych jako TII): TII-1 - 06-18.03.2012 próby i 4 spektakle (11,15,17,18.03.2012) JAKOB LENZ TII-2 - 19-30.06.2012 próby i 6 spektakli (22,23,24,26,28,30.06.2012) TRAVIATA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem urządzenia oświetleniowego Martin MAC 2000 Profile lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia oświetleniowego Martin MAC 2000 Profile lub równoważnego w następujących terminach (oznaczonych jako TIII): TIII-1 - 04-13.10.2011 próby i 5 spektakli (8,9,11,12,13.10.2011) TURANDOT TIII-2 - 07-13.11.2011 próby i 4 spektakle (9,10,12,13.11.2011) TURANDOT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2011.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem urządzenia oświetleniowego Martin MAC 2000 WASH XB lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia oświetleniowego Martin MAC 2000 WASH XB lub równoważnego w następującym terminie (oznaczonym jako TIV): TIV - 06-18.03.2012 próby i 4 spektakle (11,15,17,18.03.2012) JAKOB LENZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wynajem urządzenia oświetleniowego Martin Stage Bar short lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia oświetleniowego MARTIN Stage Bar short lub równoważnego w następujących terminie (oznaczonych jako TV): TV-1 - 06-18.03.2012 próby i 4 spektakle (11,15,17,18.03.2012) JAKOB LENZ TV-2 - 06-20.09.2011 próby i 2 spektakle (18 i 20.09.2011) PERSONA TV-3 - 05-08.10.2011 próby i 2 spektakle (7 i 8.10.2011) PERSONA TV-4 - 13-17.06.2012 próby i 4 spektakle (14,15,16,17.06.2012) PERSONA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wynajem urządzenia oświetleniowego Vari Lite VL 1000 TS lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia oświetleniowego Vari Lite VL 1000 TS lub równoważnego w następującym terminie (oznaczonym jako TVI): TVI - 04 - 15.05.2012 próby i 3 spektakle (11,13,15.05.2012) PASAŻERKA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wynajem urządzenia oświetleniowego NOVALIGHT Nova - Flover lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia oświetleniowego NOVALIGHT Nova - Flover lub równoważnego w następującym terminie (oznaczony jako TVII): TVII - 19-30.06.2012 próby i 6 spektakli (22,23,24,26,28,30.06.2012) TRAVIATA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wynajem urządzenia oświetleniowego LASER multicolor 5W z systemem sterowania i obsługą lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia oświetleniowego LASER multicolor 5W z systemem sterowania i obsługą lub równoważnego w następującym terminie (oznaczonym jako TVIII): TVIII - 12-17.06.2012 próby i 4 spektakle (14,15,16,17.06.2012) DAMA PIKOWA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wynajem urządzenia do wytwarzania ciężkiego dymu scenicznego MDG ICE fog Q wraz z obsługą lub równoważnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem urządzenia do wytwarzania ciężkiego dymu scenicznego MDG ICE fog Q wraz z obsługą lub równoważnego w następujących terminach (oznaczonych jako TIX ): TIX-1 - 29-31.05.2012 próby i 3 spektakle (30,31.05.2012) KOPCIUSZEK TIX-2 - 09-10.06.2012 próby i 3 spektakle (9,10.06.2012) KOPCIUSZEK.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w Stojadłach, Gamratce, Hucie Mińskiej i Zakolu Wiktorowo
- Prace remontowe w SP 1 w Woli: Część nr 1: II etap robót malarskich ścian i sufitów (II p.) w SP 1 w Woli. Część nr 2: Remont zaplecza dużej sali gimnastycznej (szatnie, łazienki) w SP 1 w Woli.
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w Sadowie w ramach realizacji zadania: "Inwestycje w kulturę na terenie miasta Biskupiec"
- Dostawa sprzętu do wyposażenia studia nagrań
- "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy ulicy Olimpijskiej w Krotoszynie
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.