To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-19
Bochnia: Zorganizowanie dla osób z dysfunkcją narządu słuchu i dla ich otoczenia wyjazdowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 210194 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176368 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla osób z dysfunkcją narządu słuchu i dla ich otoczenia wyjazdowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 3 dniowego (w tym 2 noclegi ) wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu słuchu oraz osób z ich otoczenia wraz z przewozem osób na trasie Bochnia - miejsce realizacji usługi - Bochnia. W trakcie 3 dniowego treningu Zamawiający zapewni tłumacza języka migowego. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 21 osób, w tym 12 uczestników projektu, 8 osób z otoczenia uczestników projektu i 1 osoba z kadry, tj. tłumacz języka migowego. Wyjazd uczestników nastąpi w terminie od dnia 22.06.2012 r. do dnia 24.06.2012 r. z zastrzeżeniem, że pobyt w ośrodku rozpoczyna się w dniu 22.06.2012 r. obiadem i kończy obiadem w dniu 24.06.2012 r. Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym, w odległości nie mniejszej niż ok. 80 km i nie większej niż ok.150 km od siedziby Zamawiającego (przez około rozumie się odległość: + / - km od podanej). Wykonawca, który będzie organizatorem wyjazdu zapewni:1.Pobyt na wyjeździe nie więcej niż 21 osób, w tym 1 osoba z kadry i 8 osób z otoczenia uczestników projektu. 2.Zakwaterowanie w obiekcie, który spełnia następujące warunki: a.Zakwaterowanie uczestników wyjazdu w dwu/trzy - osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Uczestnicy wyjazdu muszą być usytuowani w pokojach blisko siebie. b.Zamawiający wymaga, aby osoba z kadry została zakwaterowana w samodzielnym pokoju. c.Wykonawca zapewnia wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, czajniki bezprzewodowe i szklanki, d.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju, z wyłączeniem małżeństw. Zaznacza się, że szczegóły dotyczące rozmieszczenia poszczególnych osób w pokojach zostaną ustalone z Wykonawcą po podpisaniu umowy, 3.Wykonawca dysponuje jedną salą szkoleniową (na terenie ośrodka) przystosowaną do przeprowadzenia warsztatów/zajęć/spotkań dla uczestników pobytu (wyposażona w odpowiednią liczbę stolików i miejsc siedzących). Ponadto sala powinna być wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny, tj. rzutnik, laptop lub komputer stacjonarny oraz ekran ścienny. Zajęcia będą prowadzone przed i po południu przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę w oparciu o zaproponowany harmonogram przez Wykonawcę. 4.Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla 21 osób, w tym 1 osoba z kadry, składające się z trzech posiłków: śniadanie, dwudaniowy obiad + deser (np. świeże ciasto, lody) i kolacja, z zastrzeżeniem, że pobyt rozpoczyna się obiadem i kończy obiadem. Dodatkowo, Wykonawca w trakcie zajęć/warsztatów zapewni na każde z tych spotkań: świeże ciastka 1 kg (wafelki, ciastka kruche), paluszki, 6 litrów 100% soków owocowych (jabłkowy i/lub pomarańczowy), wodę mineralną, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, śmietankę do kawy (w postaci płynnej), cytryny, owoce. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie do podawanych posiłków naczynia i sztućce w ilości adekwatnej do liczby osób biorących udział w zajęciach (wyklucza się możliwość stosowania sztućców plastikowych). Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny i obowiązujących diet (wynikających z posiadanych schorzeń), o których pracownicy Wykonawcy zostaną poinformowani przez przyjazdem grupy do ośrodka.5.Przejazd 21 osób, w tym 1 osoba z kadry na trasie Bochnia - realizacja usługi - Bochnia (dojazd + powrót), sprawnym busem/autobusem spełniającym wymogi zawarte w ustawie z dnia 20.06.1997 r. o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 901 ze zmianami). Wykonawca pokryje także koszty ewentualnych opłat parkingowych na postojach. 6.Ubezpieczenia NNW dla 21 osób, w tym 1 osoby z kadry na czas przejazdów i pobytu na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT / rachunkiem po zakończeniu wyjazdu, z zastrzeżeniem, iż najpóźniej w dniu wyjazdu Wykonawca prześle faksem / e-mailem właściwy dokument. 7.Zorganizowanie jednej kilkugodzinnej wycieczki krajoznawczej wraz z transportem dla 21 uczestników wyjazdu, w tym 1 osoby z kadry. Program wycieczki musi obejmować zwiedzanie miejsc atrakcyjnych turystycznie znajdujących się w rejonie, w którym położony jest ośrodek. Koszty organizacji ww. zajęć pokrywa Wykonawca. Miejsce wycieczki, a także szczegółowy program jej przebiegu będzie podlegać akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wykonawca w celu realizacji wycieczki zapewni sprawny autobus/bus wyposażony w apteczkę, zapewni usługę przewodnika (jeśli wymagać tego będzie jej charakter), a także pokryje koszty wstępów do zwiedzanych miejsc/obiektów i opłat parkingowych. Zamawiający zastrzega, że przejazd w jedną stronę nie może trwać dłużej niż 1 godzina zegarowa. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi wycieczki suchy prowiant, tj. 2 bułki ( w tym 1 z serem i 1 z wędliną oraz pomidorem i/lub ogórkiem), jabłko, 0,5 l wody mineralnej niegazowanej. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych (uniemożliwiających zorganizowanie i przeprowadzenie zaplanowanego programu wycieczki), Wykonawca przedstawi alternatywny program uwzględniający zwiedzanie obiektów/atrakcji niezależnie od pogody. 8.Zorganizowanie 21 osobom - uczestnikom wyjazdu wieczoru integracyjnego z zajęciami integracyjnymi - 1 ogniska z pieczeniem/grillowaniem kiełbasek, mięsa grillowego, przy czym każdemu uczestnikowi i opiekunowi przysługują 2 porcje kiełbasy, nie mniejsze niż 100 g, 1 porcja mięsa grillowego nie mniejsze niż 200 g oraz 6 kromek świeżego pieczywa, a dla wszystkich uczestników herbata z cukrem i cytryną, musztarda, keczup oraz napoje zimne, tj. 6 litrów soku pomarańczowego lub jabłkowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę odpowiedzialną za przygotowanie i obsługę ogniska/grilla. W przypadku niepogody Wykonawca zapewni gotowe grillowane/upieczone kiełbaski i mięso grillowe oraz stoły, krzesła, sztućce i naczynia niezbędne do ich podania na sali. Pozostałe warunki wieczoru integracyjnego pozostają bez zmian. 9.Opłacenie opłaty uzdrowiskowej / miejscowej za wszystkie osoby przebywające na wyjeździe - jeśli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. 10.Zapewnienie i opłacenie ewentualnego transportu chorego uczestnika wyjazdu do szpitala/ placówki medycznej. 11.Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu zamówienia. 12.Ponadto Zamawiający zastrzega sobie (w uzasadnionych przypadkach) prawo do zmniejszenia liczby uczestników wyjazdu. O dokładnej liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą organizacji wyjazdu. Zmniejszenie liczby uczestników wyjazdu nie może być większe niż 2 osoby. Zamawiający płaci za faktyczną liczbę uczestników rozpoczynających pobyt na 3 dniowym wyjazdowym treningu. 13.W celu zapewnienia właściwej promocji realizowanego przez Zamawiającego projektu umożliwi umieszczenie w obiekcie stosownych informacji. 14.Wykonawca zobowiązany jest umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia. 15.Wykonawca przeprowadzi zajęcia wykładowo-warsztatowe z zakresu:a.umiejętności interpersonalnych - 4 godziny, w tym: co to są umiejętności interpersonalne - jakie to są umiejętności, komunikat typu /ja/, empatia, słuchanie aktywne; komunikacja werbalna i niewerbalna, nieśmiałość i asertywność b.jak radzę sobie ze stresem - 4 godziny, w tym definicja stresu, jaki jest mój stres? c.Moja wizja - mój cel - 3 godz. wizja siebie za 2-3 lata, czy lubię siebie?, poczucie własnej wartości - czy być głuchym to znaczy być gorszym. W czasie zajęć będzie obecna osoba, która jest tłumaczem języka migowego zatrudniona przez Zamawiającego. Wykonawca udostępni materiał szkoleniowy po podpisaniu umowy w celu zapoznania się z nim przez tłumacza języka migowego nie później niż na 4 dni przez planowanym wyjazdem. Zamawiający wymaga, aby osoba która będzie przeprowadzała zajęcia posiadała wykształcenie wyższe psychologiczne i posiadała min. 3 letnie doświadczenie pracy z osobami niepełnosprawnymi. 16. Wykonawca przeprowadzi zajęcia rekreacyjne i integracyjne z wykorzystaniem walorów przyrodniczych rejonu, w którym przebywać będą uczestnicy treningu w wymiarze min. 11 godz. a.Zorganizowanie dla całej grupy zajęć rekreacyjnych usprawniających psychofizycznie, w tym np. piesze wędrówki szlakami turystycznymi itp. b.W trakcie pobytu niezależnie od warunków atmosferycznych powinien być zapewniony program integracyjny, który będzie miał wpływ na procesy zachodzące w grupie uczestników treningu w celu integracji, poprawy funkcjonowania psychospołecznego osób niepełnosprawnych i ich najbliższego otoczenia, uściślenie więzi w grupie oraz budowanie relacji partnerskich...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WI Travel Wiesław Gibała, ul. Kazimierza Wielkiego 27, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13350,00
Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20169,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Zakup dwóch agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie urobku pochodzącego z robót górniczych w wyrobiskach dołowych w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o."
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Bochnia, jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Bochnia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w Gminie Miasta Bochnia
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni JRG.
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
- Usługa cateringowa - Uroczysta kolacja dla uczestników konferencji Partnership for Peace Consortium of Defence Academies and Security Studies Institutes na temat: "Human Security".
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczestników szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Gdańsku
- Organizacja przyjęcia - spotkania wigilijnego w restauracji dla 90 konsumentów - zagranicznej społeczności studenckiej
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- "Kompleksowa organizacja i realizacja usług noclegowych, gastronomicznych oraz transportowych dla pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





