Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Bochnia: Zorganizowanie dla osób z dysfunkcją narządu słuchu i dla ich otoczenia wyjazdowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 176368 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dla osób z dysfunkcją narządu słuchu i dla ich otoczenia wyjazdowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach realizowanego projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 3 dniowego (w tym 2 noclegi ) wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu słuchu oraz osób z ich otoczenia wraz z przewozem osób na trasie Bochnia - miejsce realizacji usługi - Bochnia. W trakcie 3 dniowego treningu Zamawiający zapewni tłumacza języka migowego. Usługą objętych zostanie nie więcej niż 21 osób, w tym 12 uczestników projektu, 8 osób z otoczenia uczestników projektu i 1 osoba z kadry, tj. tłumacz języka migowego. Wyjazd uczestników nastąpi w terminie od dnia 22.06.2012 r. do dnia 24.06.2012 r. z zastrzeżeniem, że pobyt w ośrodku rozpoczyna się w dniu 22.06.2012 r. obiadem i kończy obiadem w dniu 24.06.2012 r. Zamawiający wymaga, aby usługa zrealizowana została w ośrodku położonym, w odległości nie mniejszej niż ok. 80 km i nie większej niż ok.150 km od siedziby Zamawiającego (przez około rozumie się odległość: + / - km od podanej). Wykonawca, który będzie organizatorem wyjazdu zapewni:1.Pobyt na wyjeździe nie więcej niż 21 osób, w tym 1 osoba z kadry i 8 osób z otoczenia uczestników projektu. 2.Zakwaterowanie w obiekcie, który spełnia następujące warunki: a.Zakwaterowanie uczestników wyjazdu w dwu/trzy - osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc, umywalka, natrysk w każdym pokoju (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Uczestnicy wyjazdu muszą być usytuowani w pokojach blisko siebie. b.Zamawiający wymaga, aby osoba z kadry została zakwaterowana w samodzielnym pokoju. c.Wykonawca zapewnia wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach, czajniki bezprzewodowe i szklanki, d.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju, z wyłączeniem małżeństw. Zaznacza się, że szczegóły dotyczące rozmieszczenia poszczególnych osób w pokojach zostaną ustalone z Wykonawcą po podpisaniu umowy, 3.Wykonawca dysponuje jedną salą szkoleniową (na terenie ośrodka) przystosowaną do przeprowadzenia warsztatów/zajęć/spotkań dla uczestników pobytu (wyposażona w odpowiednią liczbę stolików i miejsc siedzących). Ponadto sala powinna być wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny, tj. rzutnik, laptop lub komputer stacjonarny oraz ekran ścienny. Zajęcia będą prowadzone przed i po południu przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę w oparciu o zaproponowany harmonogram przez Wykonawcę. 4.Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dla 21 osób, w tym 1 osoba z kadry, składające się z trzech posiłków: śniadanie, dwudaniowy obiad + deser (np. świeże ciasto, lody) i kolacja, z zastrzeżeniem, że pobyt rozpoczyna się obiadem i kończy obiadem. Dodatkowo, Wykonawca w trakcie zajęć/warsztatów zapewni na każde z tych spotkań: świeże ciastka 1 kg (wafelki, ciastka kruche), paluszki, 6 litrów 100% soków owocowych (jabłkowy i/lub pomarańczowy), wodę mineralną, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, śmietankę do kawy (w postaci płynnej), cytryny, owoce. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie do podawanych posiłków naczynia i sztućce w ilości adekwatnej do liczby osób biorących udział w zajęciach (wyklucza się możliwość stosowania sztućców plastikowych). Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem zasad higieny i obowiązujących diet (wynikających z posiadanych schorzeń), o których pracownicy Wykonawcy zostaną poinformowani przez przyjazdem grupy do ośrodka.5.Przejazd 21 osób, w tym 1 osoba z kadry na trasie Bochnia - realizacja usługi - Bochnia (dojazd + powrót), sprawnym busem/autobusem spełniającym wymogi zawarte w ustawie z dnia 20.06.1997 r. o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz 901 ze zmianami). Wykonawca pokryje także koszty ewentualnych opłat parkingowych na postojach. 6.Ubezpieczenia NNW dla 21 osób, w tym 1 osoby z kadry na czas przejazdów i pobytu na kwotę minimalną 10.000 złotych na każdą osobę. Kserokopia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z fakturą VAT / rachunkiem po zakończeniu wyjazdu, z zastrzeżeniem, iż najpóźniej w dniu wyjazdu Wykonawca prześle faksem / e-mailem właściwy dokument. 7.Zorganizowanie jednej kilkugodzinnej wycieczki krajoznawczej wraz z transportem dla 21 uczestników wyjazdu, w tym 1 osoby z kadry. Program wycieczki musi obejmować zwiedzanie miejsc atrakcyjnych turystycznie znajdujących się w rejonie, w którym położony jest ośrodek. Koszty organizacji ww. zajęć pokrywa Wykonawca. Miejsce wycieczki, a także szczegółowy program jej przebiegu będzie podlegać akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wykonawca w celu realizacji wycieczki zapewni sprawny autobus/bus wyposażony w apteczkę, zapewni usługę przewodnika (jeśli wymagać tego będzie jej charakter), a także pokryje koszty wstępów do zwiedzanych miejsc/obiektów i opłat parkingowych. Zamawiający zastrzega, że przejazd w jedną stronę nie może trwać dłużej niż 1 godzina zegarowa. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi wycieczki suchy prowiant, tj. 2 bułki ( w tym 1 z serem i 1 z wędliną oraz pomidorem i/lub ogórkiem), jabłko, 0,5 l wody mineralnej niegazowanej. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych (uniemożliwiających zorganizowanie i przeprowadzenie zaplanowanego programu wycieczki), Wykonawca przedstawi alternatywny program uwzględniający zwiedzanie obiektów/atrakcji niezależnie od pogody. 8.Zorganizowanie 21 osobom - uczestnikom wyjazdu wieczoru integracyjnego z zajęciami integracyjnymi - 1 ogniska z pieczeniem/grillowaniem kiełbasek, mięsa grillowego, przy czym każdemu uczestnikowi i opiekunowi przysługują 2 porcje kiełbasy, nie mniejsze niż 100 g, 1 porcja mięsa grillowego nie mniejsze niż 200 g oraz 6 kromek świeżego pieczywa, a dla wszystkich uczestników herbata z cukrem i cytryną, musztarda, keczup oraz napoje zimne, tj. 6 litrów soku pomarańczowego lub jabłkowego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobę odpowiedzialną za przygotowanie i obsługę ogniska/grilla. W przypadku niepogody Wykonawca zapewni gotowe grillowane/upieczone kiełbaski i mięso grillowe oraz stoły, krzesła, sztućce i naczynia niezbędne do ich podania na sali. Pozostałe warunki wieczoru integracyjnego pozostają bez zmian. 9.Opłacenie opłaty uzdrowiskowej / miejscowej za wszystkie osoby przebywające na wyjeździe - jeśli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. 10.Zapewnienie i opłacenie ewentualnego transportu chorego uczestnika wyjazdu do szpitala/ placówki medycznej. 11.Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu zamówienia. 12.Ponadto Zamawiający zastrzega sobie (w uzasadnionych przypadkach) prawo do zmniejszenia liczby uczestników wyjazdu. O dokładnej liczbie uczestników Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą organizacji wyjazdu. Zmniejszenie liczby uczestników wyjazdu nie może być większe niż 2 osoby. Zamawiający płaci za faktyczną liczbę uczestników rozpoczynających pobyt na 3 dniowym wyjazdowym treningu. 13.W celu zapewnienia właściwej promocji realizowanego przez Zamawiającego projektu umożliwi umieszczenie w obiekcie stosownych informacji. 14.Wykonawca zobowiązany jest umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia. 15.Wykonawca przeprowadzi zajęcia wykładowo-warsztatowe z zakresu:a.umiejętności interpersonalnych - 4 godziny, w tym: co to są umiejętności interpersonalne - jakie to są umiejętności, komunikat typu /ja/, empatia, słuchanie aktywne; komunikacja werbalna i niewerbalna, nieśmiałość i asertywność b.jak radzę sobie ze stresem - 4 godziny, w tym definicja stresu, jaki jest mój stres? c.Moja wizja - mój cel - 3 godz. wizja siebie za 2-3 lata, czy lubię siebie?, poczucie własnej wartości - czy być głuchym to znaczy być gorszym. W czasie zajęć będzie obecna osoba, która jest tłumaczem języka migowego zatrudniona przez Zamawiającego. Wykonawca udostępni materiał szkoleniowy po podpisaniu umowy w celu zapoznania się z nim przez tłumacza języka migowego nie później niż na 4 dni przez planowanym wyjazdem. Zamawiający wymaga, aby osoba która będzie przeprowadzała zajęcia posiadała wykształcenie wyższe psychologiczne i posiadała min. 3 letnie doświadczenie pracy z osobami niepełnosprawnymi. 16. Wykonawca przeprowadzi zajęcia rekreacyjne i integracyjne z wykorzystaniem walorów przyrodniczych rejonu, w którym przebywać będą uczestnicy treningu w wymiarze min. 11 godz. a.Zorganizowanie dla całej grupy zajęć rekreacyjnych usprawniających psychofizycznie, w tym np. piesze wędrówki szlakami turystycznymi itp. b.W trakcie pobytu niezależnie od warunków atmosferycznych powinien być zapewniony program integracyjny, który będzie miał wpływ na procesy zachodzące w grupie uczestników treningu w celu integracji, poprawy funkcjonowania psychospołecznego osób niepełnosprawnych i ich najbliższego otoczenia, uściślenie więzi w grupie oraz budowanie relacji partnerskich..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz 2268 z późn. zm. ocena spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej jednej usługi zbliżonej do profilu zamówienia, przez co Zamawiający rozumie kompleksową usługę polegającą na zorganizowaniu pobytu min. 2 dniowego dla min 20 osobowej grupy, z podaniem ich wartości, nazwy zleceniodawcy, terminu realizacji (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje wystawione przez poprzednio zamawiających) ocena spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę że dysponuje ośrodkiem położonym na terenie Polski, w odległości nie mniejszej niż około 80 km i nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego, przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 1 do SIWZ. ocena spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego zamówienia Zamawiający uzna wykazanie osób zdolnych do realizacji zamówienia posiadających wykształcenie wyższe psychologiczne, z tym, że Zamawiający wymaga aby osoba posiadała minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi. ocena spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik nr 2 do SIWZ ocena spełnienie warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. harmonogram 3 dniowego wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pt Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie urobku pochodzącego z robót górniczych w wyrobiskach dołowych w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o."
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Bochnia, jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Bochnia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w Gminie Miasta Bochnia
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni JRG.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni SLOp.
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja przyjęcia - spotkania wigilijnego w restauracji dla 90 konsumentów - zagranicznej społeczności studenckiej
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- "Kompleksowa organizacja i realizacja usług noclegowych, gastronomicznych oraz transportowych dla pracowników Biura Rzecznika Praw Pacjenta"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy" - powt.
- USŁUGA W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW (PEŁEN OBIAD) DLA ŚWIADCZENIOBIORCÓW MOPS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





