eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblindostawa soków owocowych i produktów spożywczych - delikatesowych Zp/pn/15/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Dęblin: dostawa soków owocowych i produktów spożywczych - delikatesowych Zp/pn/15/2007
Numer ogłoszenia: 210035 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837100, fax 081 8837103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soków owocowych i produktów spożywczych - delikatesowych Zp/pn/15/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soków owocowych i produktów spożywczych - delikatesowych zgodnie z normami jakościowymi i pozostałymi wymaganiami określonymi w kartach wymagań jakościowych stanowiących załączniki do formularza cenowego zawartego w dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Soki owocowe CPV 15864100-5: 1) 1 440 l soku jabłkowego 1l, 2) 2 520 l soku jabłkowego 0,2 l, 3) 1 440 l soku pomarańczowego 1 l, 4) 2 520 l soku pomarańczowego 0,2 l, 5) 1 440 l soku wieloowocowego (egzotycznego) 1 l, 6) 2 520 l soku wieloowocowego (egzotycznego) 0,2 l, 7) 1 440 l soku grejpfrutowego 1 l, 8) 1 440 l nektaru z czarnej porzeczki 1l, 9)2 520 l nektaru z czarnej porzeczki 0,2 l.; Część II Produkty spożywcze - delikatesowe CPV 15861000-1, 15863000-5, 15840000-8, 15833100-7, 15831200-4: 1) 360 kg kawy zbożowej instant, 2) 840 kg kawy naturalnej mielonej, 3) 240 kg kawy naturalnej rozpuszczalnej, 4) 120 kg herbaty granulowanej (100 szt. w opak), 5) 420 kg herbaty ekspresowej, 6)360 kg kakao 10 - 12% tł., 7) 180 kg batonów czekoladowych z karmelem, 8) 180 kg batonów czekoladowych z bakaliami i orzechami, 9)180 kg batonów czekoladowych z nadzieniem, 10) 180 kg wafelków orzechowych w czekoladzie, 11) 180 kg wafelków w czekoladzie, 12)180 kg wafelków waniliowych w czekoladzie, 13) 480 kg budyniu, 14) 480 kg galaretki niskosłodzonej, 15) 360 kg kisielu, 16) 12 000 kg cukru białego kryształ, 17) 60 kg cukru pudru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie produkcji lub wprowadzania do obrotu środków spożywczych właściwych dla przedmiotu zamówienia; 2) posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej, w której zakresie działalności znajdują się środki spożywcze właściwe dla przedmiotu zamówienia; 3) w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem środków spożywczych wykazanie uprawnień producentów do ich produkcji; 4) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał powyższe wymagania, 8) w przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Dziale I punkcie 7 specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta wypełniona na Formularzu oferty zawartym w Dziale II niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - zał. Nr 1 do oferty; 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do oferty; 4) oświadczenie o poddaniu się procedurom kontrolnym w trakcie realizacji dostaw przez Służby Dyżurne Zamawiającego - zał. Nr 3 do oferty; 5) wykaz podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia - zał. nr 4 do oferty; 6) wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 5 do oferty; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 10) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 7 i 8, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał wymagane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 12) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz. 730) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 13)dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP w formie certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów pochodzenia nie zwierzęcego, a w zakresie produktów pochodzenia zwierzęcego wydanego przez Państwowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 14) zaświadczenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577) wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie Sekcja Zamówień Publicznych ul. 4 Pułku Kraków nr 20, 08-521 Dęblin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: kancelaria jawna Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie ul. Dywizjonu 303 nr 14 pok. nr 3, 08-521 Dęblin, w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa soków owocowych Zp/pn/15/2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa soków owocowych zgodnie z normami jakościowymi i pozostałymi wymaganiami określonymi w kartach wymagań jakościowych stanowiących załączniki do formularza cenowego zawartego w dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujących ilościach: Soki owocowe CPV 15864100-5: 1) 1 440 l soku jabłkowego 1l, 2) 2 520 l soku jabłkowego 0,2 l, 3) 1 440 l soku pomarańczowego 1 l, 4) 2 520 l soku pomarańczowego 0,2 l, 5) 1 440 l soku wieloowocowego (egzotycznego) 1 l, 6) 2 520 l soku wieloowocowego (egzotycznego) 0,2 l, 7) 1 440 l soku grejpfrutowego 1 l, 8) 1 440 l nektaru z czarnej porzeczki 1l, 9) 2 520 l nektaru z czarnej porzeczki 0,2 l..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa produktów spożywczych - delikatesowych Zp/pn/15/2007.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów spożywczych - delikatesowych zgodnie z normami jakościowymi i pozostałymi wymaganiami określonymi w kartach wymagań jakościowych stanowiących załączniki do formularza cenowego zawartego w dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujących ilościach: Produkty spożywcze - delikatesowe CPV 15861000-1, 15863000-5, 15840000-8, 15833100-7, 15831200-4: 1) 360 kg kawy zbożowej instant, 2) 840 kg kawy naturalnej mielonej, 3) 240 kg kawy naturalnej rozpuszczalnej, 4) 120 kg herbaty granulowanej (100 szt. w opak), 5) 420 kg herbaty ekspresowej, 6) 360 kg kakao 10 - 12% tł., 7) 180 kg batonów czekoladowych z karmelem, 8) 180 kg batonów czekoladowych z bakaliami i orzechami, 9) 180 kg batonów czekoladowych z nadzieniem, 10) 180 kg wafelków orzechowych w czekoladzie, 11) 180 kg wafelków w czekoladzie, 12) 180 kg wafelków waniliowych w czekoladzie, 13) 480 kg budyniu, 14) 480 kg galaretki niskosłodzonej, 15) 360 kg kisielu, 16) 12 000 kg cukru białego kryształ, 17)60 kg cukru pudru..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.