Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa farb i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, sanitarnych , materiałów do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261518173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa farb i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, sanitarnych , materiałów do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1efa63b9-dfa2-48d4-9586-bc882e17fb9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100208/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Materiały budowlane, materiały sanitatne oraz farby, lakiery i materiały malarskie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/11031973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2024r, poz. 1513) za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1103197
Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (nie mają tu zastosowania okoliczności określone w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp).
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl funkcjonującej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020r w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) (szczegóły określono w rozdziale VII SWZ).
15. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.;
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
16. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
17. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl .
18. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
19. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”
Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu tj.: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w
takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
20. Zamawiający zaleca następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, docx., .xls, .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf oraz w celu ewentualnej kompresji danych, formaty .zip,.7Z.
21. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
ul. Brygady Pościgowej 5
08 – 521 Dęblin,
NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920,
kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
a) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl ;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
„Dostawa farb, lakierów, klejów i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, materiałów sanitarnych , materiałów potrzebnych do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych oraz materiałów konserwacyjnych i materiałów do utrzymania sprawności sprzętu wojskowego w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie” Nr 13/25/P, prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych w związku z art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „Pzp”);
c) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 w RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO,
h) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/25/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, lakierów, klei i artykułów malarskich w 2025 roku na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 Farby, lakiery, kleje, art. malarskie
Przy dostawie materiałów dla zadania 2 należy dostarczyć do magazynu Infrastruktury atesty higieniczne, karty charakterystyki, karty techniczne, oraz deklaracje zgodności i deklaracje właściwości użytkowych, dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
Dostawa materiałów z zadania 2 do magazynu Infrastruktury w terminie 40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39224210-3 - Pędzle malarskie
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 Gładzie i zaprawy
Dostawa w terminie 35 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
Przy dostawie materiałów budowlanych dla zadania 3 należy dostarczyć do magazynu Infrastruktury dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. 4 Glazura w terminie 35 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Przy dostawie materiałów budowlanych dla zadania 4 należy dostarczyć do magazynu Infrastruktury dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad. 5 Płyty meblowe w terminie 35 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
Przy dostawie materiałów budowlanych dla zadania 5 należy dostarczyć do magazynu Infrastruktury dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 Dostawa materiałów sanitarnych
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany, dopuszczony do powszechnego użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami, spełniający wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w Opisie Przedmiotu zamówienia.
Wykonawca udzieli gwarancji dla poszczególnych pozycji w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia na wskazany w tych pozycjach okres. W pozycjach, w których okres gwarancji określony nie został, Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy.
Wykonawca wraz z dostawą wyrobów sanitarnych dostarczy następujące dokumenty:
a) Deklaracje Właściwości Użytkowych lub Deklaracje Zgodności wskazująca wprowadzenie wyrobu do powszechnego użytku,
b) Normy i certyfikaty stwierdzające zgodność z normami ISO, które pozwalają na użycie materiałów w instalacjach przesyłu wody pitnej.
c) Atesty PZH ( Higieniczny)
d) Aprobaty Techniczne
e) Wyroby muszą być oznakowane tabliczką CE lub B
- do tych pozycji, które zgodnie z obowiązującymi przepisami takie deklaracje, certyfikaty, normy, aprobaty, bądź tabliczki posiadają.
W cenie oferty powinny być uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ( w tym koszty transportu i ubezpieczenia na czas transportu, załadunku i rozładunku oraz wszelkie należności pośrednie i bezpośrednie w tym podatek VAT).
4.2.6.) Główny kod CPV: 44411000-4 - Wyroby sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7- Dostawa farb, rozpuszczalników i artykułów malarskich
Dostawa farb, rozpuszczalników i artykułów malarskich w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
) Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach z informację o dacie produkcji oraz okresie przydatności do użycia.
2) Dostarczane do Zamawiającego materiały mają posiadać termin ważności zawarty w opisie przedmiotu zamówienia .
3) Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z formularzem cenowym w terminie do 30 dni roboczych od podpisania umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynu uzbrojenia 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego - Lotnisko, bud. 64, 08-521 Dęblin na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5) Przyjęcie wyrobów odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 15.00
6) Termin i godzina dostawy zostaną uzgodnione przez Wykonawcę telefonicznie
- magazynier: 261 518 894; 691 298 575 lub Szef Służby – 261 517 986 z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
7) W dniu odbioru przedmiotu zamówienia, przedstawiciel Zamawiającego dokona oceny ilościowej i jakościowej dostarczonych towarów, w obecności Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela.
8) Wykonawca z chwilą otrzymania zawiadomienia o wykryciu braków lub wad przedmiotu zamówienia podczas przyjmowania do magazynu, zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od braków i wad na własny koszt w ciągu 2 dni roboczych od chwili otrzymania zawiadomienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 Dostawa farb, rozpuszczalników i artykułów malarskich w terminie 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
) Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone w szczelnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach z informację o dacie produkcji oraz okresie przydatności do użycia.
2) Dostarczane do Zamawiającego materiały mają posiadać termin ważności zawarty w opisie przedmiotu zamówienia .
3) Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z formularzem cenowym w terminie do 30 dni roboczych od podpisania umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynu uzbrojenia 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego - Lotnisko, bud. 64, 08-521 Dęblin na własny koszt i ryzyko oraz rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
5) Przyjęcie wyrobów odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 15.00
6) Termin i godzina dostawy zostaną uzgodnione przez Wykonawcę telefonicznie
- magazynier: 261 518 894; 691 298 575 lub Szef Służby – 261 517 986 z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
7) W dniu odbioru przedmiotu zamówienia, przedstawiciel Zamawiającego dokona oceny ilościowej i jakościowej dostarczonych towarów, w obecności Wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela.
8) Wykonawca z chwilą otrzymania zawiadomienia o wykryciu braków lub wad przedmiotu zamówienia podczas przyjmowania do magazynu, zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od braków i wad na własny koszt w ciągu 2 dni roboczych od chwili otrzymania zawiadomienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9 dostawa farb i artykułów malarskich do sprzętu inżynieryjnego
Materiały powinny być dostarczone pełnowartościowe, nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, a także winny spełniać wszystkie określone w umowie wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 dostawa materiałów potrzebnych do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych oraz materiałów konserwacyjnych i materiałów do utrzymania sprawności sprzętu wojskowego
Materiały powinny być dostarczone pełnowartościowe, nowe i oryginalne, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, a także winny spełniać wszystkie określone w umowie wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44810000-1 - Farby
44820000-4 - Lakiery
44832000-1 - Rozpuszczalniki
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
39224210-3 - Pędzle malarskie
09210000-4 - Preparaty smarowe
31651000-4 - Taśma elektryczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11 dostawa farb i artykułów malarskich
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla pozycji 1,2,3: orzeczenie dotyczące oceny przydatności farby do oznakowania poziomego nawierzchni lotniskowej. Przedmiotowy dokument powinien być wydany na podstawie przeprowadzonych badań przez jednostkę naukowo-badawczą o profilu lotniczym.
Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą ocenę przydatności jak dokument powyżej.
2. Wykonawca przekaże przy dostawie dla farby białej, żółtej i czarnej: kartę techniczną, kartę charakterystyki, atest higieniczny, aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, krajową deklarację właściwości użytkowych.
3. Wykonawca przekaże przy dostawie dla rozpuszczalnika kartę techniczną, kartę charakterystyki, atest higieniczny.
4. Dostawę wyżej wymienionych materiałów należy zrealizować w terminie do 20 dni od daty podpisania umowy.
5. Dostawę należy zrealizować jednorazowo i w całości (jedną dostawą).
6. Na każdym opakowaniu ma być umieszczony numer partii i data produkcji.
7. Dostawy powinny być zrealizowane w dni pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 do miejsca wskazanego przez Kupującego – magazynu infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
8. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe (nieotwierane).
9. W zaoferowaną cenę należy wliczyć: wszystkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty dojazdu oraz obowiązujący podatek VAT).
10. Zamawiający zobowiązuje się do zapłacenia po wykonaniu dostawy należności wymienionej w fakturze VAT przelewem na konto Wykonawcy podane w fakturze, w terminie do 21 dni od daty doręczenia faktury i podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru usługi. Za dzień spełnienia świadczenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39224210-3 - Pędzle malarskie
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
X - cena brutto oferty – waga 100%
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% ( ilość punktów )
Gdzie:
X - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”
Cn– najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ
Cb – cena brutto oferty ocenianej w zakresie poszczególnych zadań wynikające z Formularza ofertowego, Załącznika Nr 1 do SWZ .
Przez „cenę brutto oferty” zamawiający rozumie wartość ogółem brutto - z formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ tabela Formularza kolumna 8 w zakresie poszczególnych zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danym zadaniu, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zamawiający zażąda:
2.2.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp;
Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,
jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W związku z
powyższym, jeżeli Wykonawca oraz każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – konsorcja/spółki
cywilne – wskaże w oświadczeniu załącznik Nr 2/2a do SWZ bazy, z których Zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone
dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową Wykonawcy – to Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do ich złożenia.
2.2.2. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2022 poz. 1689, 1705), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę
częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2.2.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odnośnie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7/7a do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dotyczy zadań 1-10:Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli miałoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów – zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 99 ust. 5 ustawy Pzp), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów.
Nie dopuszcza się odstępstw od minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia. Należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe wymagane przez Zamawiającego (mają charakter przykładowy). Ich wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego artykuły równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego powyżej oraz w załączniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym. Stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności należy dołączyć do składanej oferty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych - uznaje się, że kalkulacja ceny oferty obejmuje materiały opisane w SWZ (w załączniku nr 1 do SWZ).
Dotyczy zadania 11:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego .
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla pozycji 1,2,3: orzeczenie dotyczące oceny przydatności farby do oznakowania poziomego nawierzchni lotniskowej. Przedmiotowy dokument powinien być wydany na podstawie przeprowadzonych badań przez jednostkę naukowo-badawczą o profilu lotniczym.
Zamawiający dopuszcza posiadanie dokumentu równoważnego potwierdzającego tożsamą ocenę przydatności jak dokument powyżej.
UWAGA!!!
W celu umożliwienia identyfikacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga wypełnienia kolumny Nr 9 w załączniku nr 1 do SWZ Formularz ofertowy w zakresie zadania 11, Brak wskazania nazwy producenta oraz model produktu lub numeru katalogowego produktu oraz wielkości oferowanego opakowania spowoduje, że Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy na podstawie art. 226 pkt. 5) jako niezgodną z warunkami zamówienia.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego .
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Oferta wykonawcy, który nie złożył lub nie uzupełnił na wezwanie przedmiotowych środków dowodowych lub złożone na wezwanie przedmiotowe środki dowodowe będą nadal niekompletne – zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Każdy Wykonawca do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest złożyć:1.1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ
1.2. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru – załącznika Nr 2 do SWZ)
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 125 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru – załącznika Nr 2 do SWZ)
b) oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – składają tylko Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia. Z oświadczenia musi wynikać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (według wzoru –
załącznika Nr 4 do SWZ)
1.4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt 1 .2, 1.3, także:
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (według
wzoru – załącznika Nr 2a do SWZ) oraz
b) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia (jeżeli dotyczy) – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ
1.5. Pełnomocnictwo
1.6. Przedmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale VII SWZ. – jeżeli dotyczy
1.7. Samooczyszczenie
1.8. Uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących zamówienia na usługi – na podstawie art. 60
ustawy Pzp.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum/ wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy
Pzp:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
b) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia
pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie
z pełnomocnikiem;
c) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać jakiego postępowania dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienia, dane pełnomocnika, czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące braku podstaw do
wykluczenia oraz oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa odrębnie każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
5) Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
7) Zgodnie z art. 117. ust. 3 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dotyczy wszystkich zadań1. Przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową i jej realizacją są określone przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2024 poz. 1320) oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.
2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowią załącznik nr 6 do SWZ.
3. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SWZ, danych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, o których mowa w pkt. 2.
4. Zamawiający wymaga, aby wybrany w danym zadaniu wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów w przypadkach i na warunkach określonych w §11 projektowanych postanowień umowy (stanowiących załącznik Nr 6/6a/6b/6c do SWZ).
6. W przypadku okoliczności wymienionych w art. 456 ustawy Pzp Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wskazanych okolicznościach.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale XII pkt. 2 i 3 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm), zwaną dalej „ustawą Pzp”. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. W zakresie nieuregulowanym przez ww. akty prawne stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.5.Dodatkowe informacje:
5.1. Zamawiający nie przewiduje:
wizji lokalnych lub sprawdzenia przez Wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 (art. 281 ust. 2 pkt. 12) ustawy Pzp);
wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 281 ust. 2 pkt. 17) ustawy Pzp);
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt. 14) ustawy Pzp);
rozliczeń w walutach obcych (art. 281 ust. 2 pkt. 13) ustawy Pzp);
możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 11) ustawy Pzp);
prowadzenia negocjacji;
Wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Pzp).
5.2. Zamawiający nie dopuszcza:
możliwości składania ofert wariantowych (art. 281 ust. 2 pkt. 6 Pzp);
składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty (art. 281 ust. 2 pkt. 18 ustawy Pzp);
5.3. Zamawiający nie zastrzega:
obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 281 ust. 2 pkt. 15) ustawy Pzp);
możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 9) ustawy Pzp);
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie;
8. Unieważnienie postępowania (fakultatywne): Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Modernizacja pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym na terenie oczyszczalni ścieków
- Usługa monitorowania zgodności techniki lotniczej w Organizacji obsługowej ACSL LAW
- "Dostawa farb i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, sanitarnych , materiałów do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie"
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Usługa przeglądu specjalnego silnika Continental IO-240B.
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica"
- Dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych i budowlanych do NoOSG
- Farby w aerozolu do znakowania drzew
- "Dostawa farb i artykułów malarskich, materiałów budowlanych, sanitarnych , materiałów do obsług wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie"
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH
- "Dostawa materiałów ogólnobudowlanych i ceramicznych dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój 33-380 Krynica -Zdrój"
więcej: Preparaty smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.