eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiPełnienie funkcji rzeczoznawcy majątkowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Oborniki: Pełnienie funkcji rzeczoznawcy majątkowego.
Numer ogłoszenia: 20988 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach, ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, fax 061 6559101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji rzeczoznawcy majątkowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia to pełnienie funkcji rzeczoznawcy majątkowego. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wyłonienie rzeczoznawcy celem sporządzania opi-nii (operatów szacunkowych) określających wartość nieruchomości położonych na terenie miasta i gminy Oborniki. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części (działy): Dział I: GOSPODARKA GRUNTAMI 1.Nieruchomość gruntowa rolna - 5 2.Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem o powierzchni zabudowanej do 250 m2 - 5 3.Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem o powierzchni zabudowanej pow. 250 m2 do 2000 m2 - 5 4.Kompleks leśny do 1 ha (jednorodny drzewostan) - 2 5.Wycena nieruchomości gruntowej przeznaczonej do zbycia, nabycia, zamiany, przekształ-cenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, oddania w trwały zarząd, użyt-kowanie lub do uwłaszczenia - 70 6.Wycena nieruchomości gruntowej dla potrzeb ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowa-nia wieczystego, trwałego zarządu - 30 7.Wycena nieruchomości gruntowej do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, trwałego zarządu - 20 8.Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej w związku ze zwrotem części wy-właszczonej nieruchomości - 1 9.Wycena nieruchomości zabudowanej (grunt i max. 3 obiekty budowlane położone na nie-ruchomości) - 5 10.Wycena nieruchomości gruntowej w celu naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości w wyniku podziału nieruchomości, analizy podziałów geodezyjnych dokonanych pod kątem ich wpływu na wzrost wartości nieruchomości powstałych po podziale - 30 11.Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia odszkodowania za działki gruntu wydzielone lub zajęte pod drogi, które z mocy prawa przeszły na własność gminy - 8 12.Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem o powierzchni zabudowy do 5.000 m2 dla potrzeb oddania w trwały zarząd (dotyczy budynków do 10.000 m2 p.u.) - 5 13.Wzrost wartości nieruchomości (renty planistyczne) / na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) - 10 Dział II: INWENTARYZACJA BUDYNKÓW 1.Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym o powierzchni zabudowanej do 250 m2 (dotyczy budynków do 2.000 m2 p.u.) 2.Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym o powierzchni zabudowanej do 2000 m2 (dotyczy budynków do 5.000 m2 p.u.) 3.Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanej budynkiem o powierzchni zabudowanej do 5000 m2 dla potrzeb wyceny w związku z oddaniem w trwały zarząd (dotyczy budynków do 10.000 m2 p.u.) Dział III: MIESZKALNICTWO 1.Lokal mieszkalny - 10 2.Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem mieszkalnym - 20 3.Inwentaryzacja budynku mieszkalnego niezbędna do szacunku i określenia udziałów we własności nieruchomości - 2.500 m2 4.Wykonanie szkiców inwentaryzacyjnych do sporządzenia aktu notarialnego (dotyczy wykonania szkicu 1 lokalu mieszkalnego) - 10 5.Aktualizacja operatu szacunkowego w oparciu o przepisy prawa (dotyczy 1 lokalu miesz-kalnego) - 10 6.Sporządzenie wyceny wartości kaucji mieszkaniowej, o której mowa w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U Nr 71 poz. 733 z późn. zm.) - 20 7.Określenie wartości nieruchomości na potrzeby opłaty adiacenckiej związanej ze stwo-rzeniem warunków do podłączenia do infrastruktury technicznej lub wybudowaniem drogi - 10 8.Szacowanie wysokości odszkodowania (utrata wartości nieruchomości) za umieszczenie w nieruchomości urządzeń infrastruktury technicznej lub przeprowadzenia drogi (wydzie-lenie lub ustanowienie służebności na rzecz gminy) - 10

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych Oryginalny kod CPV: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych Kod CPV wg słownika 2008: 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: minimum jedna osoba posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu usług polegających na sporządzaniu wycen nieruchomości oraz posiadającą: uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. 2004 r. Nr 207, poz. 2112).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 specyfikacji). 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącz-nik nr 2 specyfikacji). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzia-łalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywa-niu zamówienia wraz ze wskazaniem posiadanych przez nich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 3 specyfikacji). 5)Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj.: a)decyzja (świadectwo) potwierdzające nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości, b)polisa potwierdzająca ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219, II piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.03.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dział I - gospodarka gruntami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nieruchomość gruntowa rolna - 5 2.Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem o powierzchni zabudowanej do 250 m2 - 5 3.Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem o powierzchni zabudowanej pow. 250 m2 do 2000 m2 - 5 4.Kompleks leśny do 1 ha (jednorodny drzewostan) - 2 5.Wycena nieruchomości gruntowej przeznaczonej do zbycia, nabycia, zamiany, przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, oddania w trwały zarząd, użyt-kowanie lub do uwłaszczenia - 70 6.Wycena nieruchomości gruntowej dla potrzeb ustalenia opłat rocznych z tytułu użytkowa-nia wieczystego, trwałego zarządu - 30 7.Wycena nieruchomości gruntowej do aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, trwałego zarządu - 20 8.Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej w związku ze zwrotem części wywłaszczonej nieruchomości - 1 9.Wycena nieruchomości zabudowanej (grunt i max. 3 obiekty budowlane położone na nie-ruchomości) - 5 10.Wycena nieruchomości gruntowej w celu naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości w wyniku podziału nieruchomości, analizy podziałów geodezyjnych dokonanych pod kątem ich wpływu na wzrost wartości nieruchomości powstałych po podziale - 30 11.Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia odszkodowania za działki gruntu wy-dzielone lub zajęte pod drogi, które z mocy prawa przeszły na własność gminy - 8 12.Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem o powierzchni zabudowy do 5.000 m2 dla potrzeb oddania w trwały zarząd (dotyczy budynków do 10.000 m2 p.u.) - 5 13.Wzrost wartości nieruchomości (renty planistyczne) / na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) - 10..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6, 70.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dział II - inwentaryzacja budynków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym o powierzchni zabudowanej do 250 m2 (dotyczy budynków do 2.000 m2 p.u.) 2.Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym o powierzchni zabudowanej do 2000 m2 (dotyczy budynków do 5.000 m2 p.u.) 3.Inwentaryzacja nieruchomości zabudowanej budynkiem o powierzchni zabudowanej do 5000 m2 dla potrzeb wyceny w związku z oddaniem w trwały zarząd (dotyczy budynków do 10.000 m2 p.u.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6, 70.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dział III - mieszkalnictwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Lokal mieszkalny - 10 2.Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem mieszkalnym - 20 3.Inwentaryzacja budynku mieszkalnego niezbędna do szacunku i określenia udziałów we własności nieruchomości - 2.500 m2 4.Wykonanie szkiców inwentaryzacyjnych do sporządzenia aktu notarialnego (dotyczy wykonania szkicu 1 lokalu mieszkalnego) - 10 5.Aktualizacja operatu szacunkowego w oparciu o przepisy prawa (dotyczy 1 lokalu miesz-kalnego) - 10 6. Sporządzenie wyceny wartości kaucji mieszkaniowej, o której mowa w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U Nr 71 poz. 733 z późn. zm.) - 20 7.Określenie wartości nieruchomości na potrzeby opłaty adiacenckiej związanej ze stworzeniem warunków do podłączenia do infrastruktury technicznej lub wybudowaniem drogi - 10 8.Szacowanie wysokości odszkodowania (utrata wartości nieruchomości) za umieszczenie w nieruchomości urządzeń infrastruktury technicznej lub przeprowadzenia drogi (wydzie-lenie lub ustanowienie służebności na rzecz gminy) - 10..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6, 70.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.