Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-14
Pruszcz Gdański: Roboty budowlane polegające na modernizacji ogrzewania w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Numer ogłoszenia: 209688 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 6920827, faks 58 6920827.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://znk.pruszczgd.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na modernizacji ogrzewania w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacja ogrzewania - zmiana ogrzewania na gazowe, w lokalach mieszkalnych położonych w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 44/5, Grunwaldzkiej 44/6, Grunwaldzkiej 46/4, Grunwaldzkiej 46/5 Grunwaldzkiej 52/3, Grunwaldzkiej 50/2 oraz wykonanie instalacji gazowej w lokalu mieszkalnym położonym w Pruszczu Gdańskim, przy ul. 10 Lutego 3/4, zlokalizowanych w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 44/5: a) prace rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji wskazanych w projekcie budowlanym, b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) instalację wody ciepłej od kotła do przyborów, e) instalację zasilającą kocioł w zimną wodę, f) instalację gazową po trasie istniejącej, od gazomierza G-4 do kotła gazowego dwufunkcyjnego oraz kuchenki gazowej. g) instalację spalinową h) próby szczelności i płukanie instalacji, 2) w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 44/6: a) prace rozbiórkowe - demontaż instalacji wskazanych w projekcie budowlanym, b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) instalację wody ciepłej od kotła do przyborów, e) instalację zasilającą kocioł w zimną wodę, f) instalację gazową po trasie istniejącej, od gazomierza G-4 do kotła gazowego dwufunkcyjnego oraz kuchenki gazowej. g) instalację spalinową. h) próby szczelności i płukanie instalacji, 3) w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 46/4: a) prace rozbiórkowe - demontaż instalacji wskazanych w projekcie budowlanym, b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) instalację wody ciepłej od kotła do przyborów, e) instalację zasilającą kocioł w zimną wodę, f) instalację gazową po trasie istniejącej, od gazomierza G-4 do kotła gazowego dwufunkcyjnego oraz kuchenki gazowej, g) instalację spalinową, h) próby szczelności i płukanie instalacji, 4) w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 46/5: a) prace rozbiórkowe - demontaż instalacji wskazanych w projekcie budowlanym, b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) instalację wody ciepłej od kotła do przyborów, e) instalację zasilającą kocioł w zimną wodę, f) instalację gazową po trasie istniejącej, od gazomierza G-4 do kotła gazowego dwufunkcyjnego oraz kuchenki gazowej, g) instalację spalinową, h) próby szczelności i płukanie instalacji, 5) w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 52/3: a) prace rozbiórkowe - demontaż instalacji wskazanych w projekcie budowlanym, b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) instalację wody ciepłej od kotła do przyborów, e) instalację zasilającą kocioł w zimną wodę, f) instalację gazową po trasie istniejącej, od gazomierza G-4 do kotła gazowego dwufunkcyjnego oraz kuchenki gazowej, g) instalację spalinową, h) próby szczelności i płukanie instalacji, 6) w lokalu mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 50/2: a) prace rozbiórkowe - demontaż instalacji wskazanych w projekcie budowlanym, b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, d) instalację wody ciepłej od kotła do przyborów, e) instalację zasilającą kocioł w zimną wodę, f) instalację gazową po trasie istniejącej, od gazomierza G-4 do kotła gazowego dwufunkcyjnego oraz kuchenki gazowej, g) instalację spalinową, h) próby szczelności i płukanie instalacji, 7) w lokalu mieszkalnym przy ul. 10 Lutego 3/4: a) wykonanie instalacji gazowej zasilającej kuchenkę gazową, b) próby szczelności.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w ciągu 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - w zakresie prac w kolejnych lokalach
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwa zamówienia obejmujące wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych z wykorzystaniem kotłów gazowych, o wartości każdego z tych zamówień co najmniej 90.000,00 zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub w przypadku osoby zagranicznej - odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych albo prawo świadczenia usług transgranicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres gwarancji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, przypadków w których umowa stanowi inaczej. 2. Istotne zmiany zawartej umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4 2) warunków płatności, 3) terminu realizacji zamówienia, 4) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 5) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, 6) aktualizacji, zmiany rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, lub z innych uzasadnionych powodów 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z: a) niezbędnej zmiany technologii wykonania prac stwierdzonej przez inspektora nadzoru lub nadzór autorski b) zmiany projektu budowlanego w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania prac lub ich usprawnienia, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia, 4) zmiany w dokumentacji projektowej wymagającej czasu do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, 5) opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, lub w zakresie dokonywania odbiorów, 6) zawieszenia robót przez zamawiającego, 7) uzgodnień z właściwymi organami administracji, 8) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, przy czym fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, 9) innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca 10) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót), 11) gdy wprowadzenie zmian dotyczących zakresu lub technologii prac zaleci lub nakaże nadzór autorski 12) gdy zmiany są konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w budynku, lub błędów w dokumentacji projektowej, 13) jeżeli zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, 14) jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. 4. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i nie podlega późniejszym zmianom, za wyjątkiem przypadków gdy: 1) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie robót zamiennych, zgodnie z podpisanym wcześniej protokołem konieczności, 2) Wykonawca nie wykona robót w jakiejkolwiek części lub nie dostarczy materiałów i urządzeń niezależnie od przyczyny; 3) Zostanie ograniczony zakres rzeczowy przedmiotu Umowy (roboty zaniechane). 4) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), 5. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://znk.pruszczgd.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub biuro@bozp.com.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zakładu Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- "Usługi geodezyjno - kartograficzne na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025r"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2248G na odcinku Trutnowy - Wocławy"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa sanitariatów uczniowskich oraz pomieszczeń gospodarczych w budynku Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu.
- REMONT ŁAZIENEK W SYPIALNIACH GRUP 1, 2, 3, 4 INTERNATU OKRĘGOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W MROZACH
- UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKI
- Remont pomieszczeń WC wraz z remontem instalacji sanitarnych w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku siedziby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72"
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.