eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Zwiększenie atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej miasta Puck poprzez rewitalizację obszaru Placu Wolności w celu rozwoju funkcji gospodarczych i społecznych, etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Puck: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej miasta Puck poprzez rewitalizację obszaru Placu Wolności w celu rozwoju funkcji gospodarczych i społecznych, etap I
Numer ogłoszenia: 208578 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121566 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730500, 6730534, faks 058 6730533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej miasta Puck poprzez rewitalizację obszaru Placu Wolności w celu rozwoju funkcji gospodarczych i społecznych, etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie nowej nawierzchni Placu Wolności, ul. Morskiej i ul. 10 Lutego (roboty rozbiórkowe nawierzchni z kostki kamiennej, chodników, krawężników betonowych, ław pod krawężniki, podbudowy betonowej, nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, , brukowca; ułożenie nawierzchni z kostki granitowej, płyt granitowych, krawężników kamiennych) a) Plac Wolności (dz. nr 122, obręb 2.4 ; 152, obręb 2.1) Nawierzchnia z kostki granitowej (14x14x14 cm) szarej i jasnoszarej ułożonej w różny sposób (pasy naprzemienne o różnej szerokości i długości) - 4440 m2 Nawierzchnia z czarnego granitu o szerokości 1 m na styku posadzki z elewacjami kamienic- 341 m2 Nawierzchnia odwzorowująca mury dawnego ratusza płyt granitowych i sjenitowych - 262 m2 Nawierzchnia w obrębie fontanny Nawierzchnia elementów naprowadzających z czarnego granitu Wszystkie płyty granitowe - płomieniowane. Tablica informacyjna Maszty - 3 maszty wykonane z włókna szklanego i żywicy poliestrowej Stojak na choinkę - wykonany z rury o średnicy 350 mm z przykryciem na poziomie posadzki Trawiasta górka - wykonanie trawiastej górki o powierzchni 85m2, kubaturze 42m3 i wysokości w najwyższym punkcie 1m Ławki - dostawa i montaż 24 drewnianych ławek wykonanych na konstrukcji stalowej Siedziska portowe - dostawa i montaż siedzisk przypominających portowe dalby, wykonane z betonu (walec o wysokości 50 cm, 32 szt.) , w górnej części pokryte stalą Kosze na śmieci - dostawa i montaż koszy na śmieci wykonanych ze stali, szt. 18. Stojaki na rowery - dostawa i montaż stojaków na rowery, stalowych, w formie łuku, szt. 13. Kratki pod drzewami - wykonanie kratek ze stali nierdzewnej wokół drzew - 28 szt. Słupki ograniczające ruch - ręcznie wysuwane słupki parkingowe blokujące wjazd na rynek o wysokości 0,90 m. Ilość słupków - 6 szt. b) Ul. Morska (dz. nr 119, 200, obręb 2.1) - 1100 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 14cm x14cm koloru jasno szarego, elementy naprowadzające z płyt granitowych czarnych 50cm x 50cm (niepodświetlone). Wymiana kratek do studzienek piwnicznych (stal nierdzewna)- 11 szt. c) Ul. 10 Lutego (dz. nr 10/4, obręb 2.1) - 750 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 14cm x14cm koloru jasno szarego. Wymiana kratek do studzienek piwnicznych (stal nierdzewna). 2. Wykonanie rozdziału kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej w obrębie Placu Wolności a) Kanalizacja sanitarna - budowa kanału sanitarnego - 750,5 m wraz z odgałęzieniami oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej od ul. 10 Lutego do przepompowni PS Wykonanie rurociągu tłocznego od przepompowni w ul. Morskiej - 76,5 m b) Kanalizacja deszczowa wraz z odgałęzieniami i odwodnieniem liniowym płyty rynku - budowa kanału deszczowego metodą bezrozkopową lub tradycyjną, renowacja istniejącego kanału ogólnospławnego przy użyciu rękawa z włókna poliestrowego nasyconego żywicami poliestrowymi, odwodnienie płyty rynku - 738 m c) Wodociąg - modernizacja sieci wodociągowej PE 100 DZ 110 -DZ 160 wraz z przełączeniem 3. Wykonanie fontanny - projektowana fontanna składa się z niecki i przykrycia wykonanego na specjalnym ruszcie, w którym zostaną wbudowane podświetlone dysze wodne w ilości 14 sztuk 4. Wykonanie oświetlenia i przyłączy energetycznych na Placu Wolności w Pucku - demontaż istniejących latarń - 22 szt. - montaż latarń o wysokości 5 m - 22 szt. Podświetlenie w posadzce: - oświetlenie elewacji - 131 szt. - elementy naprowadzające - 7 szt. - podświetlenie zieleni - drzewa - 24 szt., zielona górka - 5 punktów w północnej części Placu Wolności - od strony ul. Morskiej - podświetlenie gabloty informacyjnej - 4 oprawy okrągłe - podłączenie pod fontannę - podłączenie dla choinki - podłączenie do gabloty informacyjnej - szafki z gniazdami do poboru czasowego energii 5. Monitoring Monitoring obejmuje teren Placu Wolności, gdzie ma być zainstalowanych 6 kamer. Lokalizacja kamer - na budynkach. Kamery połączone światłowodem ze stacją monitorującą zlokalizowaną w siedzibie Straży Miejskiej w Ratuszu, Plac Wolności 1. 6. Budowa przepompowni ścieków PS w ul. 10 Lutego z przewodem tłocznym i przyłączem wodociągowym oraz budowa drogi dojazdowej do przepompowni ścieków 7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć wszystkie koszty związane z badaniami i nadzorem archeologicznym. Inwestycja znajduje się na terenie zespołu urbanistycznego miasta Pucka wpisanego do rejestru zabytków pod nr 773 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 26.09.1977r.roku (nowy numer decyzji 873). Skutkiem tej decyzji teren podlega ochronie prawnej na mocy art.7 pkt 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. u. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami). Inwestycja odbywać się będzie pod nadzorem konserwatorskim. 8. Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, właściwego oznakowania robót i zabezpieczenia terenu budowy. 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysach, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowych, obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. 10. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 11. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu Wykonawca ubezpieczy prowadzoną działalność od OC oraz dodatkowo realizowaną budowę. 12. Wykonawca będzie zobowiązany w czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu i dojścia do posesji zlokalizowanych w obrębie robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOD-KAN-GRZENKOWICZ Sp. z o.o., ul. Chmieleńska 17, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12334889,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11177000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11177000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12858770,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.