Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-30
Dęblin: Dostawa ryb i przetworów rybnych Zp/pn/13/2007
Numer ogłoszenia: 208447 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837100, fax 081 8837103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.deblin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ryb i przetworów rybnych Zp/pn/13/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych zgodnie z normami jakościowymi i pozostałymi wymaganiami określonymi w kartach wymagań jakościowych stanowiących załączniki do formularza cenowego zawartego w dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część I Ryby świeże CPV 05120000-2: 1) 80 kg karpia świeżego (filet), 2) 100 kg pstrąga świeżego (filet); Część II Ryby mrożone, solone, wędzone i przetwory rybne: 1) 1 800 kg dorszy mrożonych (filety), 2) 1 800 kg morszczuków mrożonych (filety), 3) 1 800 kg mintajów mrożonych (filety), 4)720 kg śledzi matjasów solonych, 5) 120 kg łososi w plastrach wędzonych, 6) 1 800 kg makreli wędzonych (tusza), 7)480 kg filetów z makreli w oleju 200 g, 8) 600 kg paprykarza 300 g - 850 g, 9) 240 kg tuńczyków w oleju 150 g - 200 g, 10) 720 kg śledzi marynowanych, 11) 720 kg śledzi po kaszubsku, 12)720 kg śledzi zawijanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.00.00.00 - 05.00.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadanie uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie produkcji lub wprowadzania do obrotu środków spożywczych właściwych dla przedmiotu zamówienia; 2) posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej, w której zakresie działalności znajdują się środki spożywcze właściwe dla przedmiotu zamówienia; 3) w przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem środków spożywczych wykazanie uprawnień producentów do ich produkcji; 4) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał powyższe wymagania, 8) w przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Dziale I punkcie 7 specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie treści przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełniają wymaganych warunków lub nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; 4) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1 i 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo że uzyskał wymagane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 6) decyzja administracyjna o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydanej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej lub decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia lub przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225)- jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz. 730) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8)dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP w formie certyfikatu wydanego przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produktów pochodzenia nie zwierzęcego, a w zakresie produktów pochodzenia zwierzęcego wydanego przez Państwowego Lekarza Weterynarii, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 9) zaświadczenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577) wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.deblin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie Sekcja Zamówień Publicznych ul. 4 Pułku Kraków nr 20, 08-521 Dęblin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: kancelaria jawna Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dębline ul. Dywizjonu 303 nr 14 pok. nr 3, 08-521 Dęblin, w dni robocze od godz. 7.30 do godz. 15.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa ryb świeżych Zp/pn/13/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ryb świeżych zgodnie z normami jakościowymi i pozostałymi wymaganiami określonymi w kartach wymagań jakościowych stanowiących załączniki do formularza cenowego zawartego w dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujących ilościach: 1)80 kg karpia świeżego (filet), 2) 100 kg pstrąga świeżego (filet)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa ryb mrożonych, solonych, wędzonych i przetworów rybnych Zp/pn/13/2007.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb mrożonych, solonych, wędzonych i przetworów rybnych zgodnie z normami jakościowymi i pozostałymi wymaganiami określonymi w kartach wymagań jakościowych stanowiących załączniki do formularza cenowego zawartego w dziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następujących ilościach: 1) 1 800 kg dorszy mrożonych (filety), 2) 1 800 kg morszczuków mrożonych (filety), 3) 1 800 kg mintajów mrożonych (filety), 4) 720 kg śledzi matjasów solonych, 5) 120 kg łososi w plastrach wędzonych, 6) 1 800 kg makreli wędzonych (tusza), 7) 480 kg filetów z makreli w oleju 200 g, 8)600 kg paprykarza 300 g - 850 g, 9) 240 kg tuńczyków w oleju 150 g - 200 g, 10)720 kg śledzi marynowanych, 11) 720 kg śledzi po kaszubsku, 12) 720 kg śledzi zawijanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Zakup i wdrożenie modułu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - Moduł Zamówień Publicznych
- Wykonanie usługi obejmującej swym zakresem wykonanie przeglądów, konserwacji i sprawowania nadzoru nad gospodarką ciepłowniczą kotłowni gazowych w budynkach administrowanych przez 41 BLSz w Dęblinie
- Sukcesywne dostawy napojów bezalkoholowych w 2026 roku na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
- Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2026r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu
- Sukcesywne świadczenie usług pralniczych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie w 2026 roku - Nr 39/25/P
- Subskrypcje licencji Microsoft 365 A3 wraz z licencją Microsoft 365 A5 Security, Microsoft 365 A5, Microsoft Defender for Servers Plan 2
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Łapach
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Świętego Jana Pawła II nr 1 w Łapach
- "Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Szprotawie w roku 2026"
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W BROCHOWIE NA ROK 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów nabiałowych i spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 na rok 2026
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 2 w Bytomiu na rok 2026
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





