eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SochaczewBUDOWA KABLOWEJ LINII ENERGETYCZNEJ W ULICY TRAUGUTTA WG. PRZEDMIARU I PROJEKTU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI ORAZ ZAKUP I MONTAŻ KOMPLETNYCH SŁUPÓW OŚWIETLENIOWYCH W ILOŚCI 13 SZT. STYLIZOWANYCH WG. ZAŁĄCZNIKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Sochaczew: BUDOWA KABLOWEJ LINII ENERGETYCZNEJ W ULICY TRAUGUTTA WG. PRZEDMIARU I PROJEKTU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI ORAZ ZAKUP I MONTAŻ KOMPLETNYCH SŁUPÓW OŚWIETLENIOWYCH W ILOŚCI 13 SZT. STYLIZOWANYCH WG. ZAŁĄCZNIKÓW
Numer ogłoszenia: 208058 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew , ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.sochaczew.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KABLOWEJ LINII ENERGETYCZNEJ W ULICY TRAUGUTTA WG. PRZEDMIARU I PROJEKTU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI ORAZ ZAKUP I MONTAŻ KOMPLETNYCH SŁUPÓW OŚWIETLENIOWYCH W ILOŚCI 13 SZT. STYLIZOWANYCH WG. ZAŁĄCZNIKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA KABLOWEJ LINII ENERGETYCZNEJ W ULICY TRAUGUTTA WG. PRZEDMIARU I PROJEKTU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI ORAZ ZAKUP I MONTAŻ KOMPLETNYCH SŁUPÓW OŚWIETLENIOWYCH W ILOŚCI 13 SZT. STYLIZOWANYCH WG. ZAŁĄCZNIKÓW.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają niżej podane warunki: Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Posiadają potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, w tym wykwalifikowany personel legitymujący się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową oraz wszystkimi robotami branżowymi ujętymi w zamówieniu, oraz legitymującymi się zaświadczeniem o uiszczaniu obowiązujących składek na rzecz właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.. Oferent powinien wykazać, że wykonał (samodzielnie lub we współpracy z Podwykonawcami), w okresie ostatnich 5 lat licząc od daty ukazania się ogłoszenia minimum 1 realizacje inwestycyjne o zakresie i złożoności porównywalnym z powierzonymi im do wykonania przy realizacji części niniejszego zamówienia. Oferent udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (gwarancje muszą obejmować także wbudowane materiały i urządzenia). Oferent zagwarantuje w formie pisemnego oświadczenia że zrealizuje zadania zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiąże się że ubezpieczy budowę do faktycznej wysokości jej wartości w przypadku wygrania przetargu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. Zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz kadry pracowniczej odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia. Winny to być decyzje o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków oraz zaświadczenie o uiszczaniu składek na rzecz okręgowej izby inżynierów budownictwa a także opis doświadczenia zawodowego dla kierownika budowy. Dane o doświadczeniu zawodowym Oferenta potwierdzone pozytywnymi referencjami od poprzednich Inwestorów (min. 1) . Przedstawiony opis zrealizowanych zamówień winien potwierdzać spełnienie warunku opisanego w pkt 2.5. niniejszej Specyfikacji oraz przedstawiać roboty wykonane samodzielnie przez Oferenta lub we współpracy z Podwykonawcami, w okresie ostatnich pięciu lat, o charakterze i złożoności pokrewnej przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 4. Wypełniony formularz zawierający wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, przewidzianych przy realizacji zamówienia(wg wzoru na załączniku nr 4). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaparafowane istotne postanowienia umowy. Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z SIWZ Pisemne zobowiązanie do zawarcia umowy na warunkach określonych w SIWZ w przypadku konsorcjum firm..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.bip.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew woj. mazowieckie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.