eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzeprowadzenie seminarium Kreacja wizerunkowa elementem tworzenia trendów w modzie. Ubiór w kontekście budowania wizerunku scenicznego na przykładzie zespołu muzycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-20

Łódź: Przeprowadzenie seminarium Kreacja wizerunkowa elementem tworzenia trendów w modzie. Ubiór w kontekście budowania wizerunku scenicznego na przykładzie zespołu muzycznego
Numer ogłoszenia: 208044 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194894 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2547408, centrala 2547598, faks 42 2547418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie seminarium Kreacja wizerunkowa elementem tworzenia trendów w modzie. Ubiór w kontekście budowania wizerunku scenicznego na przykładzie zespołu muzycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie seminarium Kreacja wizerunkowa elementem tworzenia trendów w modzie. Ubiór w kontekście budowania wizerunku scenicznego na przykładzie zespołu muzycznego 3.2. Założenia : Ideą tego projektu jest przekazanie studentom wiedzy z zakresu podstaw kreacji wizerunku oraz zwrócenie uwagi na istotę oddziaływania wizualnego i jego wpływu na pojawienie się nowych trendów w modzie, nowych koncepcji stylistycznych i oryginalnych rozwiązań projektowych. Seminarium dotyczyć będzie zarówno zasad projektowych - wytycznych stylistycznych w kreacji artystycznej wizerunku jednostki lub grupy oraz analizy wyglądu i stosowanej estetyki przez poszczególne jednostki lub grupę - ikony popkultury, które swoim wyglądem, sposobem bycia, oryginalnością przyczyniły się do wykreowania trendów w modzie. Wiedza przekazana studentom podczas seminarium ma udowodnić siłę przekazu i wpływu jednostki medialnej, traktowanej w tym przypadku zarówno w liczbie pojedynczej lub mnogiej, na masę. Kreacja wizerunkowa staje się w tym przypadku jednym z narzędzi jakimi może dysponować projektant w kwestii promocji swoich koncepcji projektowych ale i budowania własnej marki. Zadaniem seminarium będzie także umożliwienie adaptacji wiedzy teoretycznej na działania czysto praktyczne. Będzie to próba konfrontacji własnych koncepcji artystyczno - projektowych z potrzebami wizerunkowymi rzeczywistego odbiorcy. W tym celu nawiązana zostanie współpraca z jednym z łódzkich zespołów muzycznych, wchodzących na rynek, posiadających już pewne sukcesy na swoim koncie jednak nie wyróżniających się na tym etapie kariery w pełni zdefiniowaną estetyką. Studentom zostanie przedstawione zadanie projektowe, którego celem będzie wykreowanie wizerunku scenicznego, stanowiącego swego rodzaju identyfikację zespołu, jednak uwzględniającego potrzeby estetyczno- użytkowe odbiorcy a także korespondującego z uprawianym gatunkiem muzycznym i proponowanym repertuarem. Efekty pracy projektowej studentów zostaną udokumentowane. Zakres seminarium: - Moda w muzyce, muzyka w modzie- wykład poświęcony ikonom popkultury na przestrzeni XX i XXIw, które swoim wizerunkiem przyczyniły się do powstania i wykreowania stylów w modzie oraz zapisały się w historii ubioru i muzyki. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wykładu, który zrealizowany powinien być przez minimum dwóch opiniotwórczych dziennikarzy muzycznych, zarządzających programowaniem muzyki w wiodących stacjach radiowych (regionalnych lub ogólnopolskich), prowadzących autorskie audycje radiowe w tematyce trendów w muzyce, posiadających na swoim koncie programowanie międzynarodowych festiwali muzycznych wykazujących się doświadczeniem jako dyrektor festiwalu lub osoba programująca festiwal - ilość godzin: 3 - stylizacja w kreacji wizerunku scenicznego - seminarium poświęcone tematowi stylizacji wizerunkowej, jej sposobom, zasadom i metodom wykorzystywanym w kreowaniu wizerunku scenicznego gwiazd muzyki i popkultury na przestrzeni ostatnich dwóch dekad z uwzględnieniem współczesnych kanałów medialnych. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wykładu, który przeprowadzony powinien być przez osobę pracującą czynnie w branży mody z udokumentowanym doświadczeniem dziennikarskim w postaci redaktora naczelnego lub wydawcy , mającego doświadczenie w realizacji modowych prasowych sesji fotograficznych - ilość godzin: 2 - mini recitale zespołu muzycznego - (prezentacja zadania seminarium - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zespołu o składzie min 5 osób , w który występuje min jedna kobieta. Zespół o stażu nie krótszym niż dwa lata z udokumentowanym dorobkiem artystycznym w postaci wydanego min jednego wydawnictwa muzycznego, i udokumentowanym dorobkiem w postaci min jednej nagrody na muzycznym festiwalu ogólnopolskim) - Seminarium z zakresu kreowania trendów w modzie za pomocą wizerunku gwiazd, znanych osobowości mody i muzyki. Etap a) zapoznanie studentów z przykładami różnych wizerunków scenicznych, podanie przykładów wykreowanych trendów mody - ilość godzin: 2 Etap b) otwarta dyskusja z uczestnikami seminarium i próba ustalenia zasad i możliwości zaistnienia autorskich koncepcji projektowych w ogólnodostępnej modzie - ilość godzin: 2 Etap c) realizacja zadania projektowego seminarium: Sceniczny wizerunek zespołu muzycznego - ilość godzin: 3 dni / 21 godzin - Analiza odbiorcy projektu - zespołu muzycznego oraz pojedynczych jego członków. - Ustalenie założeń projektowych i koncepcji stylistycznej zadania. - realizacja projektów w postaci rysunków żurnalowych - korekta prac, wybór projektów, profesjonalne opracowanie portfolio - oferty wizerunkowej zespołu muzycznego - podsumowanie zadanie, wnioski, ocena i dyskusja Zamawiający wymaga, aby seminarium prowadzone powinno było przez uznanego polskiego projektanta mody, który zrealizował min 5 indywidualnych autorskich pokazów mody odnotowanych w branżowej modowej prasie ogólnopolskiej, zajmującego się m.in. kreacją wizerunku scenicznego, kostiumami teatralno - operowymi, specjalizującego się zarówno w modzie damskiej jak i męskiej, posiadającego doświadczenie zawodowe minimum 15 letnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu CENTRUM PROMOCJI MODY - KLASTER BRANŻY TEKSTYLNO-ODZIEŻOWEJ - ROZWÓJ, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013,OŚ PRIORYTETOWA III - GOSPODARKA, INNOWACYJNOŚĆ, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ III.4 ROZWÓJ OTOCZENIA BIZNESU. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja dla Kultury LIGHTCRAFT KEMYD, ul. Dominikańska 21a, 02-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.