eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWybór wykonawcy dostawy i montażu ciepłomierzy i wodomierzy w budynkach mieszkalnych przy ul. Skowrońskiego 3-3a i Szerokiej 21,23,25 oraz wymiany instalacji wodnej i montażu instalacji do zdalnego odczytu mediów w budynku przy ul. Szerokiej 21,23,25 w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Katowice: Wybór wykonawcy dostawy i montażu ciepłomierzy i wodomierzy w budynkach mieszkalnych przy ul. Skowrońskiego 3-3a i Szerokiej 21,23,25 oraz wymiany instalacji wodnej i montażu instalacji do zdalnego odczytu mediów w budynku przy ul. Szerokiej 21,23,25 w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 207872 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, faks 032 2537128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy dostawy i montażu ciepłomierzy i wodomierzy w budynkach mieszkalnych przy ul. Skowrońskiego 3-3a i Szerokiej 21,23,25 oraz wymiany instalacji wodnej i montażu instalacji do zdalnego odczytu mediów w budynku przy ul. Szerokiej 21,23,25 w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wybór wykonawcy dostawy i montażu ciepłomierzy i wodomierzy w budynkach mieszkalnych przy ul. Skowrońskiego 3-3a i Szerokiej 21,23,25 oraz wymiany instalacji wodnej i montażu instalacji do zdalnego odczytu mediów w budynku przy ul. Szerokiej 21,23,25 w Katowicach. Dane szczegółowe przedmiotu zamówienia : 1. Demontaż istniejących wodomierzy wody zimnej i ciepłej oraz liczników ciepła dla wszystkich lokali mieszkalnych i pomieszczeń gospodarczych i technicznych - wentylatorownie. 2. Montaż nowych wodomierzy wody zimnej oraz liczników ciepła dla wszystkich lokali mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych, technicznych - wentylatorownie. Budynek przy ul. Szerokiej 21,23,25 : - lokale mieszkalne - 49 szt. - wodomierze wody zimnej i ciepłej oraz liczniki ciepła, - pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 10 szt. wodomierze wody zimnej i ciepłej, - montaż instalacji zdalnego odczytu zużycia mediów FLAT Firmy APATOR z możliwością odczytu przez Internet - demontaż starej instalacji wody ciepłej i zimnej z rur stalowych oraz montaż nowej instalacji z rur z tworzyw sztucznych. Szczegółowy zakres robót instalacyjnych zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Budynek przy ul. Skowrońskiego 3-3a : - lokale mieszkalne - 27 szt. - wodomierze wody zimnej oraz liczniki ciepła, - pomieszczenia gospodarcze i techniczne - 2 szt. wodomierze wody zimnej. 3. Wodomierze wody zimnej i ciepłomierze dla lokali mieszkalnych przypadku budynku przy ul. Skowrońskiego 3-3a znajdują się w logotermach, zlokalizowanych w szafkach na klatkach schodowych. Demontaż i montaż urządzeń pomiarowych możliwy bez konieczności wchodzenia do poszczególnych lokali. W przypadku budynku przy ul. Szerokiej 21,23,25 wodomierze wody zimnej, ciepłej i liczniki ciepła znajdują się w szafkach zlokalizowanych w łazienkach. 4. Zastosowane wodomierze wody zimnej winny posiadać co najmniej klasę B o przepływie nominalnym Qn = 1,0 m3 na h oraz być wyposażone w impulsatory, umożliwiające ich włączenie w przypadku budynku przy ul. Skowrońskiego 3-3a w istniejący system zdalnego odczytu zużycia mediów FLAT Firmy APATOR, natomiast w przypadku budynku przy ul Szerokiej 21,23,25 włączenia ich do instalacji zdalnego odczytu zużycia mediów FLAT Firmy APATOR, będącej również przedmiotem zamówienia, z możliwością odczytu przez internet. 5. Zastosowane ciepłomierze kompaktowe winny posiadać parametry co najmniej takie jak CQM III K, przepływ nominalny 0,6 m3 na h oraz moduł M-BUS z możliwością podłączenia impulsatorów wodomierzy celem wspólnego zdalnego odczytu zużycia wody zimnej, ciepłej oraz ciepła, przy współpracy z istniejącą bądź wykonaną instalacją zdalnego odczytu zużycia mediów w systemie FLAT. 6. Do oferty należy dołączyć pisemne potwierdzenie przez APATOR o możliwości współpracy oferowanych wodomierzy i ciepłomierzy z systemem zdalnego odczytu FLAT Firmy APATOR. 7. Po zamontowaniu wodomierzy i ciepłomierzy należy je zaplombować oraz zintegrować z istniejącym bądź wykonanym systemem zdalnego odczytu. 8. Obowiązkiem wykonawcy jest również wykonanie i przekazanie zamawiającemu, w formie papierowej zestawienia zdemontowanych i zamontowanych wodomierzy i liczników ciepła zawierającego : datę, numer mieszkania, numery wodomierzy i liczników ciepła oraz stany końcowe i początkowe, potwierdzone podpisem najemcy. Zestawienie takie winno być również przekazane zamawiającemu w wersji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.21.00 - 33.25.21.00 50.92.10.00 - 50.92.10.00 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 02.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym ( Załącznik Nr 2 ) do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykażą się należytym wykonaniem a także wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech prac zgodnych z przedmiotem zamówienia dla innych podmiotów gospodarczych. Przez prace odpowiadającą zakresem równym lub większym niż określone w przedmiocie zamówienia Zamawiający rozumie dostawę i montaż urządzeń pomiarowych. Wykaz musi obejmować co najmniej 3 takie usługi w ilości 200 szt. oraz trzy budynki mieszkalne w których dokonano wymiany instalacji wodnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie odpowiednich narzędzi służących wykonaniu przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel : - kierownika nadzorującego całość prac, - monterów instalacji wodnych posiadających wymagane przepisami uprawnienia budowlane - monterów instalacji elektrycznych posiadających wymagane przepisami uprawnienia budowlane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.. dotyczącą szkód związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZP 08 10 Załącznik nr. 6 Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian : 1. Zmniejszenie lub zwiększenie zakresu świadczenia i zakresu wynagrodzenia z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 2. Zmiany będące następstwem działania uprawnionych organów administracji i organów kontroli; 3. Zmiany wskutek wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4. Wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zam. pub. 5. Zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych; 6. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 14 ; 40-019 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 14 ; 40-019 Katowice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.