Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Zielona Góra: Serwis i naprawa samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 207722 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze , ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313, 3271068, 3271069, faks 068 3253468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawa samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwis i naprawa samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Zielonej Górze z podziałem na cztery zadania OBOWIĄZUJĄCY PODZIAŁ ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI: Zadanie nr 1 Samochody służbowe GDDKiA Oddział w Zielonej Górze oraz Rejonu w Nowej Soli Zadanie nr 2 Samochody służbowe Rejonu w Gorzowie Wlkp. Zadanie nr 3 Samochody służbowe Rejonu w Świebodzinie. Zadanie nr 4 Samochody służbowe Rejonu w Słubicach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIĆ WYKONAWCY: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. Potencjał ekonomiczno-finansowy a) w zakresie sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawca musi złożyć podpisane oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości zapewniającej realizację przedmiotowego zamówienia, b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone Wykonawca przedstawi wraz z ofertą pracowników zdolnych do wykonania zadania, którzy posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w usługach serwisu i naprawy samochodów osobowych i ciężarowych. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 usługi serwisu i naprawy samochodów porównywalne z przedmiotem zamówienia, o rocznej wartości usług nie mniejszej niż: Zadanie nr 1: 50 000,00 PLN Zadanie nr 2: 30 000,00 PLN Zadanie nr 3: 30 000,00 PLN Zadanie nr 4: 30 000,00 PLN Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje sprzętem o odpowiedniej klasie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Wykonawca winien dysponować warsztatem wyposażonym w: a) stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, b) stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, c) stanowisko do diagnostyki ogumienia. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki udziału w postępowaniu muszą spełniać łącznie. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa niżej, na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczególnych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu wymagań finansowych na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ. b) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać nazwiska osób, które będą przewidziane do wykonywania poszczególnych zadań (dla każdego zadania osobno, osoby nie mogą się powtarzać w zadaniach), dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. d) Wykaz wykonanych usług, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. (Doświadczenie zawodowe). Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. e) Wykaz posiadanego potencjału technicznego wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5 (Potencjał techniczny). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie stanowiska, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 2. albo im odpowiadające powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2. powinien złożyć dowolny/dowolni Wykonawca/y spośród Wykonawców składający wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze 65-950 Zielona Góra ul. Bohaterów Westerplatte 31 pokój nr 2 parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze 65-950 Zielona Góra ul. Bohaterów Westerplatte 31 pokój nr 2 parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oddział Zielona Góra i Rejon Słubice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochody służbowe GDDKiA Oddział w Zielonej Górze oraz Rejonu w Nowej Soli.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon Gorzów Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochody służbowe Rejonu w Gorzowie Wlkp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon w Świebodzinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochody służbowe Rejonu w Świebodzinie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon w Słubicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochody służbowe Rejonu w Słubicach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Najem długoterminowy 6 samochodów dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
- Usługi serwisowe oraz naprawa samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu i podległych jednostkach na terenie woj. wielkopolskiego
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





