eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Dostawa wyposażenia do pokoju ergo oraz mebli biurowych postępowanie nr 11/PZP/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Konstancin-Jeziorna: Dostawa wyposażenia do pokoju ergo oraz mebli biurowych postępowanie nr 11/PZP/2016
Numer ogłoszenia: 20761 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11956 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: LUX MED Tabita Sp. z o.o., ul. Długa 43, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 22 73 76 404, faks 22 73 76 456.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: beneficjent.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pokoju ergo oraz mebli biurowych postępowanie nr 11/PZP/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pokoju ergo oraz mebli biurowych, postępowanie nr 11/PZP/2016 w podziale na części: a) Wyposażenie do pokoju ergo - część nr 1, b) Meble biurowe - część nr 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wyposażenie do pokoju ergo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tomasz Dubiecki Biuro Inżynieryjne DOT, ul. Lubomira 29 lok. a, 62-090 Rokietnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1338,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1800,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: meble biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurtowy Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, Sp.J., ul. Al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2835,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2364,06

  • Oferta z najniższą ceną: 2364,06 / Oferta z najwyższą ceną: 4279,17

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.